סוף עצוב לאטרקציה של לונדון: כלב הים, שהגיע לפני כמה שבועות ללונדון והפך ברגע לאטרקציה עבור תושבי העיר, הורדם השבוע לאחר שהותקף באכזריות על ידי כלב. בבית החולים לחיות, שאליו הועבר כלב הים שנקרא על שמו של סולן להקת קווין פרדי מרקורי, אמרו כי הוא סבל מפציעה קשה מאוד בסנפיר, משברים ומעוד פציעות שהסיכוי להחלים מהן הוא נמוך מאוד.
2 צפייה בגלריה
פרדי כלב הים בימים טובים יותר
פרדי כלב הים בימים טובים יותר
פרדי כלב הים בימים טובים יותר
(צילום: Getty Images)
המקרה המזעזע אירע ביום ראשון האחרון בשעה 12:45 בצהריים, כאשר כלב בצבע חום תקף את כלב הים, שהיה כהרגלו על גדות נהר התמזה. עוברי אורח, ביניהם גם וטרינר, מיהרו למקום ושיחררו את כלב הים מלסתותיו של הכלב. הווטרינר העמיק טיפול ראשוני לכלב הים הפצוע, עד שצוותי רפואת בעלי חיים הגיעו למקום.
הכלב תוקף את כלב הים פרדי

דאנקן פיליפס, שתיעד את התקיפה במצלמתו, סיפר לכלי תקשורת בבריטניה: "זו הייתה התקפה אכזרית למדי. הכלב פשוט לא הרפה. הוא לא שיחרר, למרות ניסיונות חוזרים ונשנים של האנשים להפריד בין בעלי החיים".
2 צפייה בגלריה
פרדי כלב הים לאחר שהותקף
פרדי כלב הים לאחר שהותקף
פרדי כלב הים לאחר שהותקף
(צילום: British Divers Marine Life Rescue)



כלב הים הועבר במהירות, בסיוע גורמי הצלה בלונדון, לבית חולים לחיות BDMLR. בהודעה שפרסם אתמול (יום ב') בית החולים נכתב: "התייעצנו עם כמה וטרינרים ימיים ואורתופדים מומחים, וכפי שראינו בצילומי הרנטגן - המצב גרוע ביותר. הסנפיר נקרע והמפרק שלו נשבר". בבית החולים הוסיפו על הבעייתיות לתת לכלבי ים משככי כאבים. בבית החולים אמרו כי כיוון שהזיהום היה מתפשט בגופו, הדבר הנכון לעשות הוא להרדים את כלב הים.
מאוחר יותר הודיעו בבית החולים כי הפציעה חמורה מאוד ואין סיכוי לשקם את כלב הים ולהחזירו לטבע ולכן הוא הורדם.
בעקבות המקרה המזעזע קראו רבים בבריטניה להעמיד לדין את בעליו של הכלב התוקף, שלא היה קשור. במשטרת לונדון אמרו כי הם חוקרים את המקרה.