כמה שעות לפני החתונה של עדי ומורן טלבי בשבוע שעבר, הכלב שלהם פבלו - שהיה באותו זמן בפנסיון בפתח תקווה - נעלם ומאז נערכים חיפושים אחריו.


על הרגע שבו הודיעו לבני הזוג שהכלב שלהם נעלם, סיפרה עדי בריאיון לאולפן ynet: "מורן קיבל שיחת טלפון מהפנסיון, אמרתי שאם הם מתקשרים, כנראה שקרה משהו. הודיעו לנו שפבלו ברח ארבע שעות לפני החתונה".
בני הזוג, המתגוררים בגבעתיים, סיפרו על ההרגשה ביום שאמור להיות המאושר בחייהם: "זה חוסר אונים מוחלט. הבאנו שאנחנו לא יכולים לעשות כלום. היו הרבה מאוד דמעות. אמרנו - 'טוב, אנחנו נושמים עמוק' ומקווים שהאנשים שבשטח ימצאו אותו בקרוב. העברנו את החתונה, ניסינו לשמוח עד כמה שאנחנו יכולים, לא דיברנו על זה עם אנשים במהלך החתונה כמעט - ואיך שהאורחים הלכו, החלפנו בגדים ונסענו לפתח תקווה ב-1:00 בלילה לנסות למצוא אותו".
2 צפייה בגלריה
ראיתם אותו? הכלב פבלו
ראיתם אותו? הכלב פבלו
ראיתם אותו? הכלב פבלו
(צילום: באדיבות עדי ומורן טלבי)
הם סיפרו כי בזמן החתונה פורסם בפייסבוק כי פבלו נעלם ואכן הוא נראה משוטט ברחוב, אך הוא לא נתפס. עדי: "העניין הוא בגלל שפבלו הוא כלב כזה חששן, כלומר עם כל התהליך שיקום שעשינו, אלינו הוא מדהים, אבל מזרים הוא עדין חושש. אז הקושי באמת בלתפוס אותו. כשאנשים מנסים לגשת אליו הוא בורח".
עדי אמרה כי בימים האחרונים הוא נצפה כמה פעמים בפתח תקווה: "בפעם האחרונה ראו אותו שלשום בלילה באזור רחוב רוטשילד. יכול להיות שהוא מסתובב באזור השוק, בכפר גנים, ברמת ורבר, באזור יד לבנים. הוא כלב מאוד אנרגטי, כך שהוא יכול להגיע במהירות להרבה מאוד מקומות. מאוד חשוב לנו להדגיש שאם אנשים רואים אותו, אז לעקוב אחריו, לא לגשת אליו, לצלם אותו, להתקשר אלינו ואנחנו נגיע וננסה לקרוא לו שיגיע אלינו, כי לאחרים הוא לא יתקרב".
2 צפייה בגלריה
עדי ומורן עם פבלו
עדי ומורן עם פבלו
עדי ומורן עם פבלו
(צילום: באדיבות עדי ומורן טלבי)
מורן הוסיף: "יש לו קולר בצבע תכלת עם השם שלו ומספר טלפון של עדי". מורן: "יש לו שבב מעודכן עם הכול ואנחנו גם רוצים להודות לכל האנשים שכבר מחפשים. הרבה אנשים שאנחנו לא מכירים. אנשים יוצאים, מעדכנים אותנו שהם יוצאים לחיפוש, לא מכירים אותנו בכלל ואנחנו מאוד מאוד מודים ומקווים שיהיו לנו בשורות טובות ממש בקרוב".
ראיתם את פבלו?
עדי - 050-845-7578 מורן - 054-254-7735