עומר הוא לקוח של חברת פרטנר (טלוויזיה ואינטרנט) כבר תקופה ארוכה. אחרי שהתחבר לתשתית הסיבים האופטיים של החברה, גילה שהוא מחויב פעמיים, מדי חודש - מה שהביא לחיוב נגרר של מאות שקלים, למרות פניותיו לחברה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
"בסוף ינואר חוברתי לתשתית הסיבים של פרטנר", הוא מספר. "עם החיוב השני, בסוף מרץ, גיליתי שבעת המעבר מתשתית רגילה לתשתית סיבים, חוברתי בטעות לשתי חבילות תקשורת - פעם אחת לחבילה שהובטחה לי ופעם אחת לחבילה במחיר גבוה ב-40%, שכללה את התשתית הקודמת שהייתי מחובר אליה".
5 צפייה בגלריה
פריסת סיבים אופטיים
פריסת סיבים אופטיים
פריסת סיבים אופטיים של פרטנר
(צילום: יח"צ)
בסוף מרץ הגיעה אליו, לטענתו, חשבונית על סכום גבוה משמעותית מזה שסוכם עליו. "הבנתי שיש בעיה", הוא מוסיף. "פניתי לחברה בתחילת אפריל והם התנצלו על הטעות והבטיחו לתקן את המצב ולתת לי זיכוי. למרות זאת, החשבונית הבאה הגיעה עם סכום דומה. ניסיתי לפנות לחברה בערוצים הדיגיטליים ולא הצלחתי בשום דרך: בפייסבוק לא עונים, המסנג'ר שולח לווטסאפ שהשירות בו לא פעיל, וממליץ לפנות לאפליקציה, שגם דרכה לא ניתן לפנות בנושאי פיננסים".
5 צפייה בגלריה
תלונה פרטנר חיוב כפול סיבים אופטיים חשבונית
תלונה פרטנר חיוב כפול סיבים אופטיים חשבונית
"המסנג'ר שולח לווטסאפ שהשירות בו לא פעיל"
לדבריו, לאחר שיחה טלפונית הוא קיבל פעם נוספת התנצלויות על כך שהטעות לא תוקנה בגלל שכנראה הזיכוי לא נקלט והבטיחו לו שהוא יגיע אליו תוך שבעה ימי עסקים. "חלפו מספר ימים ואני מקבל חשבונית חדשה על סכום גבוה יותר (בגלל שנגמרה הטבת הצטרפות לשלושה חודשים ראשונים)", הוא אומר. "פניתי פעם נוספת לחברה ביום ראשון שעבר. נציגה שוב התנצלה, אמרה לי שזו תקלה חמורה ושהיא מעבירה את הפנייה לצוות תחקור מיוחד וחוזרת אליי עם פתרון הבעיה וזיכוי, בתוך שלושה ימי עסקים - אני עדיין ממתין לשיחה".
5 צפייה בגלריה
תלונה פרטנר חיוב כפול סיבים אופטיים חשבונית
תלונה פרטנר חיוב כפול סיבים אופטיים חשבונית
הסכומים שנגבו רק גדלו. כמה מהחשבוניות של הלקוח

תסכול גדול

בשלב זה התסכול כבר היה גדול. "הכסף הצטבר כבר ליותר מ-600 שקל. אז פרטנר מודים בטעות, מתנצלים, אבל מישהו שם לא מצליח להניע את תהליך הניתוק מהמנוי הכפול שממשיך לצבור חיובים וגם לא מצליח להניע את הזיכוי הכספי שהם עצמם מודים שמגיע לי. אני עדיין מחובר לשתי חבילות לפי האפליקציה וזיכוי באשראי - אין", טוען עומר.
מן הראוי שלקוח שגובים ממנו מאות שקלים ביתר, יקבל גם החזר וגם פיצוי כלשהו. "אני לא מחפש פיצויים", הוא מדגיש. "רק שיחזירו מה שצריך להחזיר ויתנו שירות נורמלי. זה אבסורד שבשלוש שיחות שונות רואים את התקלה, מסכימים איתי, מתנצלים ובסוף מישהו שצריך ללחוץ על אנטר ולאשר, לא עושה זאת".
אחרי פנייה ל-ynet, החברה ניתקה את עומר בטעות ממנוי הסיבים במקום המנוי הקודם. התקלה תוקנה במהירות ועומר קיבל מייל ובו ברכות על הצטרפותו לחברה. פרטנר אף דאגה שיראה את הזיכוי באשראי ולא רק בחשבונית בסוף החודש. פיצוי הוא לא קיבל.
מפרטנר נמסר: "התנצלנו בפני עומר על הטעות בחיוב וזיכינו אותו".
פורסם לראשונה: 08:24, 19.06.20