רויטל לוין קרן היא אמא לארבעה בנים שחיה בדרום פלורידה כבר 12 שנה, היא קואצ'רית רוחנית, הילרית קבלית ומתקשרת שמטפלת בלקוחותיה הפזורים ברחבי העולם באמצעות כלים קבליים. הטיפולים שלה נעשים מרחוק באמצעות שיחת טלפון וגם ללא ידיעתו של המטופל או נוכחותו בתהליך.
רויטל נולדה וגדלה בהרצליה, ללא זיקה משמעותית לרוח או קירבה מיוחדת לדת, להגדרתה.
איזו ילדה היית?
"הייתי ילדה שובבה, ״טום בוי״, בחוץ על העצים בפרדסים של הרצליה של הימים ההם. מהיום שאני זוכרת את עצמי, אני מרגישה ורואה דברים באופן קצת אחרת, חווה הכל בצורה מוזרה. בילדותי הסתירו והדחיקו את העובדה שאני מתקשרת ומחוברת עם ״כוח אחר״ ורק הסתכלו עליי קצת לפעמים כמוזרה שרואה דברים. רק סבי, עליו השלום, היה אדם דתי, לחש לי תמיד באוזן: ״יש בך משהו מיוחד ויום אחד כולם ידעו מי את באמת...״.
מאין החיבור לעולם הרוח?
"בגיל 25 עבדתי כמנהלת שיווק בחברה גדולה. הלכתי לייעוץ אצל רב מקובל בארץ לגביי קריירה, כשהראש היה מכוון מטרה עסקית. להפתעתי, המקובל ״פתח״ את עיניי והאיר את הדרך החדשה והמדהימה שנפרשה בפניי עולם הרוח והניסים. המקובל, סיפר שהסבא רבא שלי היה רב הילר מקובל מאוד שאנשים מרחבי אירופה נהרו אליו כדי לקבל ממנו ריפוי וטיפול והנשמה שלו בחרה אותי בכדי להמשיך את דרכו. הוא הוסיף, שבעוד 15 שנה אנשים מרחבי העולם יגיעו אליי לטיפול. הייתי סקפטית וזה נשמע לי הזוי. אני? מה הקשר? ואיך יגיעו אליי אנשים מכל העולם? עדיין לא היו רשתות חברתיות וכל התקשורת לא הייתה מפותחת כמו בימינו. בסיום הפגישה התחלתי לחקור את הנושא ולהפתעתי הרב צדק לגבי הסבא שחי ברומניה ושמו היה ידוע. הופתעתי מ״המקריות והמידע״ אבל המשכתי את חיי כמקודם".
מתי עשית את השינוי?
"ככל שעבר הזמן למדתי עוד על תחום הרוח ואספתי כלים קבליים ורוחניים שונים תוך כדי עזרה וטיפול לאנשים שנזקקו לעזרתי, אבל, עדיין לא הרגשתי שהגיע הזמן ״לשחרר״ את עצמי מעולם השיווק וה״עשייה הקונבנציונלית״. הרשיתי לעצמי להמשיך להתעצם מבחינה רוחנית עד שהגיע הרגע הנכון מבחינתי לצאת החוצה, לפרוץ ולעזור לאנשים בשגרה. זה קרה לפני שש שנים בדיוק, כפי שהרב חזה. הייתי בסיטואציה מאתגרת בחיי הפרטיים, מבחינה פיזית, כלכלית, נפשית, במדינה זרה ורחוקה מהמשפחה שלי, ללא כל תמיכה חברתית. דווקא מחוסר ברירה, התחלתי ליישם את כל מה שלמדתי, התנסתי וחוויתי קודם עליי ועל משפחתי המיידית. הניסים לא איחרו להגיע וזה היה סימן והידיעה הפנימית שזה הייעוד האמיתי שלי בחיים״.

1 צפייה בגלריה
sdgsdgsd
sdgsdgsd
(רויטל לוין קרן)

מהן התכונות שעזרו לך להצליח?
"כח רצון, נחישות, אופטימיות וחוסר הסכמה לקבל ״לא״ כתשובה. אלו התכונות שתמיד מלוות אותי במהלך כל חיי. אני לא נשברת, הולכת עם ראש זקוף ומוצאת פתרונות, בכל סיטואציה ולכל בעיה. גם בתחום שבו אני עוסקת היום אני לוקחת את התכונות האלו וכל מי שבוחר להיעזר בי, יודע שלעולם לא אתן לו ליפול ותמיד אהיה שם עבורם, מרימה אותם הכי גבוה שאפשר".
מה למדת על התרבות האמריקאית?
"התרבות האמריקאית, שונה מהישראלית. בעיקר בחסמים רגשיים ויחד עם זאת, ברגע שמבקעים את קליפת הביצה שאיתה הם מגיעים, עם כל החשדנות, גיליתי אנשים מדהימים, חמים מלאי חמלה וסקרנות לגבי עולם הקבלה והרוח, סבלניים וסובלניים ופתוחים לנסות דברים שונים".
מה למדת על עצמך במעבר למדינה חדשה?
"המעבר לארה"ב חישל אותי כאדם וגרם לי להבין את החשיבות שבערך המשפחתיות, כמה חשוב שיש משפחה חמה, עוטפת ומפרגנת ואיכפתית. כשהמשפחה מעבר לפינה וקרובה זה לא מוערך כראוי אך כשמתמודדים לבד עם קשיים ואין תמיכה כלל, דברים מתחילים להיות ברורים יותר והתא הקטן המשפחתי הולך ומתחזק וזה אתגר שהפך למתנה מדהימה עבורי. אתגרים תמיד היו חלק מחיי וכך הסתכלתי עליהם כאתגרים ולא כקושי כי אחרי אתגר מגיעה הזכייה".
מה העצה שלך למי שמהגר לארה"ב ?
"העצה שלי לכל אדם שרוצה להצליח במעבר למדינה זרה או בכלל להצליח, לסמוך ולהסתמך על עצמו! לא לצפות לדבר מאף אחד. מציעה, לקבוע רשימת יעדים, מה רוצים וכאשר מחליטים, השמיים גם הם לֿא הגבול. כי אין דבר העומד בפני הרצון, מלבד הרצון עצמו״.
אורלי כרמון, עו״ד, יזמית, נשיאת פורום נשות העסקים הבינלאומ ומנכ"לית אורקה, עוצמה נשית חובקת עולם, ארגון הנטוורקינג הגדול לפתוח מנהיגות, השפעה וקשרים בין נשים ישראליות מ-50 מדינות.
orly@orcawomen.com