זה היה משחק ענק, ואפילו חלק מהפרשנים טוענים שחזו באחד המפגשים הגדולים בתולדות הרולאן גארוס, ובתום דרמה ענקית נובאק ג'וקוביץ' הדיח בחצי הגמר אמש (שישי) את מלך החימר רפאל נדאל 6:3, 3:6, 6:7 (4), 2:6, ויפגוש את סטפנוס ציציפאס בקרב על התואר.
נולה, שהיה נראה מותש בסיום, דיבר בצרפתית בסיום: "העונג כולו שלי לקחת חלק במשחק הזה, במגרש הזה, לצד נדאל. זה אולי המשחק הכי טוב ששיחקתי כאן בפריז, תודה לכולם על חוויה נהדרת".
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'. "העונג כולו שלי"
(צילום: AFP)
על המשחק עצמו הוסיף נולה: "למרות שלא הייתה לי התחלה טובה כל כך, לא הייתי עצבני מדי כי הרגשתי שאני מכה את הכדור טוב מאוד. זה היה רק עניין של לעבוד עם עצמי ולהתאים את עצמי לכדורים שלו, שזה שונה לחלוטין מכל כדור של שחקן אחר, אבל הייתי מוכן לכך".
"הייתי צריך להציג את הטניס הכי טוב שלי כדי לנצח את רפא על המגרש הזה. קשה לי למצוא עכשיו את המילים למה שהיה כאן הערב, זה מאוד מיוחד. זה לא לחץ, זה לפחות מה שאני אומר לעצמי, אבל תאמינו לי היה הרבה לחץ. אני כל הזמן מחפש להשתפר. עכשיו אני צריך להתכונן לגמר".
2 צפייה בגלריה
נדאל מאוכזב
נדאל מאוכזב
נדאל מאוכזב
(צילום: EPA)
"זה הספורט", אמר נדאל במסיבת העיתונאים בסיום. "לפעמים אתה מנצח, לפעמים אתה מפסיד. ניסיתי לתת את המיטב. זה טניס, השחקן שמתרגל לתנאים טוב יותר הוא השחקן שמגיע לו לנצח. אין ספק שנובאק ראוי לנצח".
"היה לי סיכוי גדול במצב של 5:6 עם נקודת מערכה שלי בסט השלישי, אבל ביצעתי שגיאה כפולה. נכון, היו כמה נקודות מטורפות וגם שילוב של עייפות ודברים כאלה יכולים לקרות. אבל אם אתה רוצה לנצח, אתה לא יכול לעשות את הטעויות האלה. כל הכבוד לו, היה מאבק טוב. ניסיתי כמיטב יכולתי, והיום לא היה היום שלי". בסיום סיפק גם הצהרה מפתיעה: "לא בטוח שאשחק בווימבלדון".