ים מדר מכוון בעונה הבאה לשחק בחו"ל. צריך לציין, לקפטן הפועל תל אביב יש חוזה במועדון לעונה נוספת, אבל לטענתו הוא אינו כביל ולכן בין הצדדים מתקיים כבר תקופה ארוכה הליך בוררות באיגוד הכדורסל.
למרות שאת הבוררות הגיש מדר לפני ארבעה חודשים, לא היו יותר מדי התפתחויות בעיקר מכיוון שהבורר שמונה לתיק לא עבד מסיבות אישיות. לאחרונה מונה בורר חדש, עו"ד ישראל שמעוני. את הפועל ת"א מייצג עו"ד יוסי גאייר, את מדר עו"ד רועי רוזן.
2 צפייה בגלריה
יאניס קסטריטיס
יאניס קסטריטיס
ים מדר
(צילום: ראובן שוורץ)
היום, סוף סוף, ייערך דיון ההוכחות בתיק, כאשר כל צד יביא טענותיו. מדר, שנבחר בדראפט האחרון על ידי בוסטון סלטיקס במקום ה-47 מתכוון לקחת חלק בליגת הקיץ בלי קשר לתביעה שלו מול קבוצתו הנוכחית במטרה לבחון את עצמו ולנסות לקבל חוזה בליגה הטובה בעולם. יש לציין כי הפועל ת"א לא מחויבת לאפשר לו לטוס לארה"ב על מנת לקחת חלק בליגת הקיץ במידה שעד אז הבוררות תסתיים ויוחלט כי הוא נשאר שחקן הקבוצה.

"הפועל ת"א דורשת 700 אלף דולר על מדר"

כזכור, כשהבוררות הוגשה, יממה לאחר הדרבי נגד מכבי תל אביב, נציגיו של הרכז זעמו ואף הוציאו הודעה לתקשורת בה טענו כי הקבוצה דורשת 700 אלף דולר על שחרורו" "לנוכח החלטתם המקוממת והמפתיעה של נציגי המועדון לחזור בהם מההסכמות הברורות והחתומות אל מול השחקן, ולהמשיך ולהתנות את סיום החוזה בתמורה כספית נאלצים נציגי השחקן להביא את עניינו בפני המוסד לבוררות".
"דרישת נציגי המועדון עומדת בניגוד גמור להסכמות שהיו קיימות וחתומות בין השחקן למועדון. נציגיו של השחקן פעלו משך חודשים ארוכים לבוא בהסדר אל מול נציגי המועדון על מנת למנוע את אי ההבנה ולחסוך את עוגמת הנפש והפרסום הכרוכים בהליך שכזה אולם נציגי המועדון סירבו לכל הסדר והפנו את השחקן אל המוסד לבוררות".
2 צפייה בגלריה
רמי כהן מגיע לישיבה
רמי כהן מגיע לישיבה
רמי כהן
(צילום: יאיר שגיא)
בהפועל ת"א לא התרגשו מהדברים. יו"ר המועדון, רמי כהן, הגיב אז: "אנחנו לא מופתעים מתביעת הבוררות מצד ים. השיחות האחרונות בינינו בנוגע לנושא היו לפני שבועיים ולא הגענו להסכמות. לים יש חוזה בהפועל ת"א גם לעונה הבאה ואמרנו לנציגיו שיש שתי אפשרויות, או שהוא יסיים אותו עד הסוף ונלווה אותו בשמחה ליעד הבא שלו, או שיביא הצעה מקבוצה שרוצה אותו, אנחנו נשב איתה ונגיע לסיכום. זה לא קרה".
על הטענה שבין הצדדים יש הסכמה מהעבר שהפועל ת"א לא עומדת בה, אמר היו"ר: "הם כנראה מתכוונים לשיחה שהייתה בינינו שבה אמרתי לנציגיו שלא נעמוד בדרכו אם תגיע הצעה. כנראה שהיא פורשה לא נכון על ידם. לים יש חוזה בהפועל ת"א, ובו אין סעיף יציאה".