זו הייתה אחת מהופעות הפלייאוף הגדולות בהיסטוריה, לא פחות. קווין דוראנט סחב כמעט לבדו את ברוקלין על הגב, עשה מה שהוא רוצה על הפרקט והתעלל במילווקי בכל פעם שהכדור היה אצלו – זה הסתיים בניצחון 108:114 על הבאקס ויתרון 2:3 בסדרה.
המשחק הזה היה בשליטה כמעט מוחלטת של האורחת, שפתחה מצוין, הובילה ביתרון דו ספרתי שהגיע בשיאו ל-17 נקודות (באמצע הרבע השלישי) וקלע טוב מכל הטווחים, אך היא לא לקחה בחשבון את מה שדוראנט הולך לעשות לה.
5 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
מההופעות הגדולת בתולדות הפלייאוף. קווין דוראנט
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
קווין דוראנט קריס מידלטון
קווין דוראנט קריס מידלטון
זה פשוט לא שינה מי שמר עליו. קווין דוראנט זורק מעל קריס מידלטון
(צילום: AP)
16 מ-23 היו לו מהשדה ו-13 מ-16 מהעונשין, ובסך הכל 49 נקודות (נקודה פחות משיא הקריירה שלו בפלייאוף, 17 ריבאונדים ו-10 אסיסטים), כשהוא לא ירד מהפרקט לרגע ושיחק 48 דקות – כן, הוא סיים את הלילה (בין שלישי לרביעי) הזה גם עם טריפל דאבל. וזה בלי קשר להגנה האדירה שלו על כל מי שניצב מולו, וההוכחה היא שלוש חטיפות ועוד שתי חסימות.
51 שניות לסיום, ובפיגור נקודה, הבאקס נתנו הגנה מצוינת והפריעו להארדן. שעון הזריקות לחץ, אבל דוראנט הצליח לברוח ממידלטון, קיבל את הכדור מחברו, וכשלא ממש היה בשיווי משקל, הצליח לשחרר שלשה יוצאת דופן שצללה פנימה - אולי הסל שסגר סיפור.
אגב, בכך הפורוורד הנפלא שבר את שיא הנקודות בפלייאוף לשחקן במועדון ועל הדרך הוא הראשון בהיסטוריה שסיים משחק פלייאוף עם טריפל-דאבל של 45 נקודות ו-15 ריבאונדים לפחות. אם כל זה לא מספיק, אז קבלו נתון מדהים נוסף: השחקן האחרון ששיחק בכל 48 הדקות של משחק פלייאוף היה לברון ג'יימס במדי קליבלנד במשחק מספר 7 של גמר המזרח ב-2018 מול בוסטון.
ג'יימס הארדן, שנפצע בדקה הראשונה של המשחק הראשון בסדרה, חזר, אבל לא נראה כשיר לחלוטין. למרות זאת הוא שיחק 46 דקות בהן תרם 5 נקודות (1 מ-10 מהשדה, 0 מ-8 לשלוש), 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.
5 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
חגג בסיום למרות ערב רע שלו. ג'יימס הארדן
(צילום: AFP)
5 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו מטביע
יאניס אנדטוקומבו מטביע
יאניס אנדטוקומבו מטביע
(צילום: AFP)
מי שכן עזר לקיי-די הוא ג'ף גרין, עם 27 נקודות מהספסל, כולל ערב נהדר של 7 מ-8 מחוץ לקשת. בלייק גריפין היה טוב מאוד עם 17 נקודות באחוזים גבוהים.
בצד השני, מלבד פי-ג'יי טאקר, שלא קלע והיה עסוק בלראות את דוראנט קולע מעל בכל פעם, שאר שחקני החמישייה סיימו בספרות כפולות, כשמעל כולם היה יאניס אנדטוקומבו, עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים. קריס מידלטון (25 נקודות) וג'רו הולידיי (19 נקודות ו-8 אסיסטים) תרמו אף הם כמות יפה.
5 צפייה בגלריה
פי-ג'יי טאקר
פי-ג'יי טאקר
מתוסכל. פי-ג'יי טאקר
(צילום: רויטרס)
עכשיו הסדרה הזו חוזרת למילווקי ובלילה שבין חמישי לשישי ברוקלין תנסה לסגור סיפור – אם הארדן יצליח לאפס את הידית ודוראנט ימשיך ביכולת דומה, אין לבאקס שום סיכוי.