5 צפייה בגלריה
יאניס חוגג
יאניס חוגג
יאניס חוגג
(צילום: AFP)
ככה בדיוק קיווינו שמשחק מספר 7 בפלייאוף יתנהל. מילווקי באקס עלתה הבוקר (ראשון) לגמר המזרח אחרי ניצחון סופר דרמטי 111:115 בחוץ על ברוקלין לאחר הארכה. מה היה לנו במפגש הזה? הכל בערך: הופעות ענק של הכוכבים הגדולים, מתח ולחץ עד הרגע האחרון, ובסוף מי שניצח את ההתמודדות היה בכלל קריס מידלטון.
יאניס אנדטוקומבו הוביל את קלעי המנצחת עם 40 נקודות (15 מ-24 מהשדה), 13 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מידלטון תרם 23 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-5 חטיפות. גם ברוק לופס נתן את שלו (17 ו-8 כדורים חוזרים).
5 צפייה בגלריה
יאניס אנדטוקומבו, קווין דוראנט
יאניס אנדטוקומבו, קווין דוראנט
יאניס מול דוראנט
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
הסל המכריע של מידלטון
הסל המכריע של מידלטון
הסל המכריע של מידלטון
(צילום: AP)
קווין דוראנט לקח עליו את המשחק בצד של ברוקלין וסיים 48 נקודות (שיא נקודות ב-NBA למשחק מספר 7 בפלייאוף), 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ב-53 דקות (לא ירד לנוח לשנייה), אבל היה די לבדו. ג'יימס הארדן, שנזכיר שמשחק עם פציעה, אמנם קלע 22, אבל ב-2 מ-12 לשלוש. ועדיין, כמעט סיים עם טריפל דאבל (9 ריבאונדים ו-9 אסיסטים).
דוראנט שלח את ההתמודדות להארכה אחרי סל משוגע שנייה לסיום הרבע הרביעי. הפורוורד היה בטוח שקלע שלשה מנצחת, אך הוא דרך על הקשת (109:109). בחמש הדקות הנוספות נגמרו לדוראנט והנטס הכוחות והם הוסיפו רק עוד 2 נקודות. מידלטון לעומת זאת היה חד בדיוק בזמן. ושתיים שלו 40.7 שניות לסיום העלו את מילווקי ל-111:113.
5 צפייה בגלריה
דוראנט מותש
דוראנט מותש
דוראנט מותש
(צילום: EPA)
5 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
2 מ-12 לשלוש. הארדן
(צילום: רויטרס)
דוראנט יכול היה להשוות בהתקפה הבאה, אבל החטיא ממצב נוח. מידלטון לא הצליח לסגור סיפור בצד השני, ולכוכב ברוקלין הייתה הזדמנות אחרונה כשלקח זריקה קשה לשלוש והחטיא. לופס סגר עניין עם שתיים מהעונשין. דוראנט באמת נתן הכל בסדרה הזאת כשהוא משחק חלקים רבים ממנה ללא שתי הצלעות הנוספות במשולש של ברוקלין: קיירי ארווינג והארדן הפצועים. שימו לב לממוצע שלו: 36.8 נקודות, 10.5 ריבאונדים ו-5.4 אסיסטים.
מילווקי מחכה כעת למנצחת בסדרה המקבילה בין פילדלפיה לאטלנטה שהלכה למשחק שביעי גם כן. ההתמודדות המכריעה תתקיים מחר (3:00).