"אנחנו צריכים להתרכז בכל משחק, הקבוצה מראה את זה כל יום באימונים, השחקנים רוצים לעבוד וזה נהדר. תמיד טוב לפגוש את היריבה הנכונה בזמן הנכון". מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, אופטימי לקראת המשחק בשבת הקרובה מול הפועל באר שבע.
אחרי שקבוצתו ניצחה 1:2 את מכבי חיפה במשחק האחרון, אמר ההולנדי במסיבת עיתונאים על מאמן היריבה: “רוני לוי עשה שינויים בגביע הטוטו כדי לשמור על האנרגיה של השחקנים. אצלנו כמעט כולם כשירים לשחק. זה מוסיף לקרב על המקום בהרכב בליגה וזה דבר טוב מאוד עבורנו. השחקנים מרוכזים ומלאי מוטיבציה, הם עושים הכל בעצמם. אין תלונות בכיוון הזה, יהיו החלטות שנצטרך לקבל”.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן דיבר על המשחק שקיימו שחקניו נגד קבוצתו הנוער: “זה היה טוב בשבילנו, פחות עבור הקבוצה הצעירה ששיחקה ברביעי וזה השפיע גם אליה. אנחנו מתחשבים בזה שהאקדמיה צריכה לתמוך בקבוצה הראשונה. הם שיחקו נגד שחקנים שלא קיבלו הרבה דקות בשבוע האחרון וזאת הייתה הזדמנות טובה לאייל גולסה לקבל דקות ולהרגיש את המשחק”.
עדן שמיר אמר: “הניצחון על מכבי חיפה נתן הרבה אוויר. היריבות שיש בין המועדונים זה מעבר לשלוש נקודות. צריך לקחת את הבוסט הזה ולהשתמש בו במשחקים הבאים”.
2 צפייה בגלריה
עדן שמיר
עדן שמיר
"להשתמש בבוסט מהניצחון". עדן שמיר
(צילום: עוז מועלם)
על המשימה הקרובה אמר הקשר: “עוד משחק לא קל, כמו כל המשחקים בליגה. זו יריבה חזקה, אבל אני חושב שאם נביא את מה שהבאנו נגד מכבי חיפה נצליח לעבור את זה בהצלחה. היה לנו זמן להתכונן, להירגע, לנתח את הדברים ואני מאמין שנבוא מוכנים. לא חושב שלגמר גביע הטוטו תהיה השפעה ואנחנו מתרכזים בעצמנו. אם אנחנו נעשה את מה שאנחנו צריכים לעשות, הדברים יסתדרו טוב”.
השחקן שהצטרף לצהובים בקיץ האחרון דיבר על המקום בסגל: “ידעתי שהתחרות קשה. יש שחקנים איכותיים בכל עמדה, אני צריך להיות כל יום בגרסה הכי טובה שלי כדי לקבל א המקום ואני מוכן לזה. זה מאפיין מועדון גדול”.