4 צפייה בגלריה
ועידה ועידת האנשים של המדינה נפתלי בנט נחום ברנע
ועידה ועידת האנשים של המדינה נפתלי בנט נחום ברנע
ראש הממשלה נפתלי בנט בריאיון בוועידת "האנשים של המדינה" בחודש מרץ
(צילום: עמית שאבי)
אחרי ועידת "האנשים של המדינה" וועידת "הנשים של המדינה" שהיו מוצלחות במיוחד - מחלקת הוועידות והכנסים של קבוצת "ידיעות אחרונות" מתכננת שנה גדושה בוועידות מרתקות. ועידת הבריאות, ועידת האקלים, ועידת הנדל"ן, ועידת התחבורה ועוד: זה מה שצפוי עד סוף 2022.


ועידת "האנשים של המדינה", ועידת הדגל של קבוצת "ידיעות אחרונות" שהפכה למסורת, נערכה ב-21 במרץ והביאה אל הבמה את הנשים והאנשים המבריקים, המרתקים, והמיוחדים בשלל תחומי העשייה - חברה, אקדמיה, תרבות, בידור, ספורט, כלכלה ועוד: מנשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר החוץ יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ - ועד מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, מדליסטית הזהב לינוי אשרם והמדליסט הפראלימפי אסף יסעור, ובמאי הקולנוע המצליח ביותר בישראל אבי נשר.

שבועיים קודם לכן, ב-8 במרץ, נערכה ועידת "הנשים של המדינה" - בה דיברו הנשים שמעצבות את פניה של ישראל על אתגרים, התמודדות ומנהיגות נשית. בוועידה השתתפו בין היתר הגברת הראשונה מיכל הרצוג, יושבת ראש הוועד האולימפי יעל ארד, שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה, יו"ר נעמת חגית פאר, הזמרת שירי מימון וכן מנכ"ליות בכירות במשק ודמויות בולטות נוספות.
4 צפייה בגלריה
ועידת הנשים של המדינה
ועידת הנשים של המדינה
אחד הפאנלים בוועידת "הנשים של המדינה"
(צילום: אביגיל עוזי)
בוועידת הבריאות, שהתקיימה ב-25 ביולי, עסקנו במערכת שעומדת במרכז החיים של כולנו - בימי מגפה עולמית, אך גם בימים שבשגרה. שירותי בריאות ציבוריים, עומס במחלקות פנימיות, סל התרופות, ואורח חיים בריא הם רק חלק מהנושאים שמעסיקים אותנו ושמשפיעים על איכות החיים שלנו. בוועידה הצפנו את כל הבעיות, הכשלים וגם נדבר על ההרגלים שאנחנו יכולים לאמץ לחיים בריאים.
4 צפייה בגלריה
ועידת הבריאות ynet ידיעות אחרונות
ועידת הבריאות ynet ידיעות אחרונות
השר הורובייץ בוועידת הבריאות
(צילום: יריב כץ)
ועידת הגיל השלישי, שהתקיימה ב-20 בספטמבר והביאה לקדמת הבמה את גיל הזהב על כל מנעד ההתמודדויות שגלום בו, נגעה בכל הנקודות הפגיעות והחשופות סביב האתגר להזדקן בכבוד - וגם בכל היופי שמביא איתו הגיל.
4 צפייה בגלריה
דליה מזור, לאה שנירר , מנטורית, בעלת סטודיו לפילאטיס; סמדר גנזי , מובילת תנועת ProAging בישראל ובעלת סוכנות הדוגמנות ProAging Models; וננסי ברנדס, קומיקאי בועידת הגיל השלישי
דליה מזור, לאה שנירר , מנטורית, בעלת סטודיו לפילאטיס; סמדר גנזי , מובילת תנועת ProAging בישראל ובעלת סוכנות הדוגמנות ProAging Models; וננסי ברנדס, קומיקאי בועידת הגיל השלישי
פאנל "סודות היופי" של ועידת הגיל השלישי
(צילום: אביגיל עוזי)

ומה מתוכנן להמשך השנה?

ועידת תחבורה - דצמבר 2022 בתקופה כזו, כשנדמה שאין כמעט שיחה שלא מתחילה או מסתיימת במה שנעשה בכבישים, כמה זמן עמדנו בפקק וכמה סיבובים עשינו עד שמצאנו חניה – ועידת התחבורה היא הכרחית. בוועידה זו סורקים את כל הבעיות, בוחנים איזה פתרונות יכול העתיד לזמן לנו, מדברים על מקומה של התחבורה הציבורית והשיתופית בחיינו, ובמקביל, מדברים על חידושים והמצאות בתחום הרכב, הנגשת הפריפריה למרכז ועוד.
ועידת הנדל"ן - דצמבר 2022 מחירי הדיור הולכים ועולים ואיתם גם הדילמות: האם עדיף לקנות או לשכור, האם נדל"ן הוא אפיק ההשקעה המוצלח ביותר, איך ניתן לבטח את עצמנו מפני קריסת יזמים וקבלנים, איך תשפיע הרכבת הקלה על מחירי הדירות. בוועידת הנדל"ן של המדינה נדון בכל השאלות האלה ועוד הרבה אחרות.
ועידת האקלים - דצמבר 2022 שיטפונות, שריפות והתפרצויות הרי געש העלו את משבר האקלים לראש סדר היום. הוועידה תדון בכל מה שאפשר לעשות כדי למנוע את המשך ההידרדרות, תבקר את כל מה שלא נעשה במידה מספקת ותספק הצצה ליוזמות מקומיות מעוררות השראה שיחזירו לכולנו את האמון בטבע האנושי.
כל הוועידות יועברו בשידור חי ב-ynet. לפרטים נוספים: conference@ynet.co.il.
פורסם לראשונה: 11:27, 26.05.22