במכבי חיפה מתקשים לקבל את התבוסה שספגה הקבוצה אתמול (שני), 3:0 למכבי ת"א, באחד המשחקים החד צדדיים ביותר שראינו בין השתיים. הצהובים שלטו, היו ראשונים לכל כדור ורצו יותר, בעוד האלופה נראתה כבויה, מתגוננת ורכה - לא הקבוצה של ברק בכר שהכרנו בשנים האחרונות.
הצגה צהובה במשחק העונה - כתבות נוספות
מאמן הירוקים הפתיע כשהחליט לא לפתוח עם עלי מוחמד ודניאל סונדגרן. אמנם ההחלטה לא לסכן את דולב חזיזה מובנת לאחר שנפצע באימון המסכם, אך משחק האגפים של האורחת היה רך וחסרה לה עוצמה במרכז המגרש. נטע לביא, במשחקו האחרון בירוק, לא היה במיטבו ולאחר שלא הרגיש טוב הוחלף במחצית. לביא אמור להמריא ליפן על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי בגמבה אוסקה היפנית.
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם)
"הפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב מאיתנו, אין שום טענה לאף אחד נעשה הכל כדי להרים את השחקנים והקבוצה לקראת משחק מול בני ריינה. הביקורת מובנת", אמר גורם במועדון. שחקן בקבוצה הוסיף: "זה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שברק בכר הגיע, לא משנה מה אסור לנו להיראות ככה, אין תירוצים נקודה". העובדה שהפער בצמרת צומק מלחיץ לא מעט את הירוקים אך בקבוצה מבינים שבמחזור הקרוב צפוי להם משחק קל על הנייר מול נועלת הטבלה בני ריינה, בעוד לצהובים צפוי דרבי.
פרנצדי פיירו שקיבל את חולצת ההרכב בעקבות הפציעה של חזיזה שוב אכזב ונראה כמו הצל של עצמו ובחיפה מאוכזבים מאוד מיכולתו של החלוץ בחודשים האחרונים. גם דין דוד לא היה במשחק טוב. עומר אצילי שוב היה במשחק חלש מול האקסית ובחיפה מתקשים להסביר מה עובר על הכוכב במשחקים מול הצהובים.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
אכזבה במועדון מיכולתו במחזורים האחרונים. פרנצדי פיירו
(צילום: עוז מועלם)
רצף הניצחונות של הירוקים שעמד על 11 נקטע ובחיפה מבינים שיהיה קשה מאוד לשחזר רצף ארוך שכזה. ברק בכר שזעם על השיפוט והורחק לא יעמוד על הקווים מול ריינה ויעמוד לוועדת משמעת לאחר דין ודברים מול השופט אך בחיפה סבורים שלא יספוג עונש הרחקה נוסף מעבר למשחק הקרוב מאחר ודבריו כלפי השופט היו ברוח המשחק.
בעקבות התבוסה לצהובים חיפה תקדם את נושא הרכש כאשר גוני נאור צפוי להצטרף לירוקים בעוד שחקן התקפה נוסף עשוי להגיע. בחיפה מבינים שמכת הפציעות בתוספת היכולת הלא טובה שמפגינה הקבוצה מאז החזרה מפגרת המונדיאל (למרות רצף הניצחונות המרשים) מחייבת את הקבוצה להתחזק בשחקנים לקראת המאני-טיים של העונה.