מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי אלדד קובלנץ יסיים רשמית את תפקידו. תחליף אותו בתור ממלאת מקום טל פרייפלד, ששימשה עד כה בתפקיד סמנכ"לית הטלוויזיה בתאגיד. פרייפלר, אותה מינה קובלנץ, אמונה על ההצלחות של מחלקת הדרמה בתאגיד השידור הציבורי בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
אלדד קובלנץ
אלדד קובלנץ
אלדד קובלנץ
(צילום: דנה קופל)
היום (שבת) כתב יושב ראש מועצת התאגיד, גיל עומר, הודעת פרידה מקובלנץ - זאת אחרי שבקשת צו המניעה שלו לפיטוריו נדחתה בבית הדין האזורי לירושלים. "אני מבקש להודות לאלדד בשם מועצת התאגיד ובשמי, על תרומתו והישגיו הרבים של התאגיד תחת הנהגתו", כתב עומר. "לאלדד יש זכויות רבות ומשמעותיות בהצלחת התאגיד, כמו גם בעצם הקמתו, שהייתה כידוע מסע מפותל ולא קל. כיום ניתן לומר בביטחון, כי הציבור מקבל שרות ותוכן איכותי ומגוון, לעיתים אף פורץ דרך, בהתאם לכוונת המחוקק בחוק השידור הציבורי – וזאת תחת משמרתו של אלדד".
2 צפייה בגלריה
טל פרייפלד
טל פרייפלד
טל פרייפלד
(צילום: באדיבות כאן)
עומר הוסיף על בחירתה של פרייפלד כי "לאחר שיחות עם חברות וחברי ההנהלה הבכירה של התאגיד, אין לי ספק כי טל תזכה לשיתוף פעולה מלא מצד ההנהלה... טובת השידור הציבורי והתאגיד היא השיקול היחיד המנחה את המועצה בכל החלטותיה. אני שב ומודה לאלדד על עשייתו הרבה ומאחל לטל ולכולנו הצלחה רבה".