רווקת השבוע שלנו, גלי יצחקי (36), לא פנתה אליי בדרך המקובלת. למעשה, היה זה אחיה, ירדן, שפנה אליי וכמעט התחנן שאנסה למצוא לאחותו אהבה. אני מודה שהתרשמתי. בכל זאת, לא בכל יום פונה אליי בחור שמחפש לאחותו שידוך, ועוד מצרף קובץ PDF מושקע שכולל תמונות ופרטים אודותיה. אז פניתי לגלי, וניסיתי להבין למה היא עדיין רווקה - ואיך אנחנו מוציאות אותה משם.
על ההתערבות המקסימה של אחיה בעניין, סיפרה: "אני חושבת שבאיזשהו מקום, פשוט שחררתי. אני לא יודעת מאיפה זה יבוא, אז אני זורמת עם כל מה שמרגיש לי בסדר. אני מאוד פתוחה לזה עכשיו. אני מניחה שזה חלק מהבגרות ומהגיל. גם הקשר עם האחים שלי מאוד פתוח וקרוב, ככה שזה ממש בסדר".
היא מתולתלת וחייכנית, מושבניקית בדימוס המתגוררת ברמת השרון וחולמת להקים משפחה. היא מנהלת תכנון פרויקטים בענף הבנייה, תחום עם מעט מאוד נשים, ואוהבת לעשות יוגה וספורט, בעיקר כזה שמשלב בתוכו מים. היא מעידה על עצמה שהיא אשת שיחה שמתה על טיולים וחוויות חדשות, אך באותה מידה גם נהנית סתם להירגע על הספה עם סדרה טובה.

5 צפייה בגלריה
גלי יצחקי
גלי יצחקי
גלי יצחקי. לא כעסה על ההתערבות של אחיה
(צילום: אוסף פרטי)

כמה זמן את רווקה?
"יותר מדי שנים. חלקן מבחירה וחלקן כי לא מצאתי את המיועד שרצה להתקדם איתי באותו כיוון".
זה ממש כללי, זרקי עצם.
"היו לי שתי מערכות יחסים ארוכות של שנתיים ושל שלוש שנים. אחר כך הכול היה קצר כזה, קשרים של כמה חודשים".
באסה. את מאמינה באהבה ממבט ראשון?
"לא ממש. אהבה זו מילה ענקית, עוצמתית, היא מכילה בתוכה כל כך הרבה. אני לא חושבת שמשהו כזה עמוק יכול לקרות ברגע או ממבט ראשון. מקסימום להידלק".
מה היתרון שלך?
"אני חכמה, חדת מחשבה, לא מפחדת מעבודה מאתגרת וקשה. יודעת להקשיב ולהכיל, חושבת שעם תקשורת טובה אפשר לפתור כמעט הכול. מעניקה ומלאת חום ואהבה".
ומה החיסרון שלך?
"מעט ביקורתית, בעיקר כלפי עצמי אבל גם כלפי הסביבה. עם זאת, ככל שאני מתבגרת ומרחיקה את השיפוטיות מתוך הבנה שאין בה צורך, גם הביקורתיות שבי מתמתנת. עם עצמי זה כבר סיפור אחר. יש לי גם חיסרון שהוא גם יתרון בגדול, וזה תשומת לב מטורפת עד מעייפת לפרטים".
יש מצב שהביקורתיות ותשומת הלב לפרטים קשורים לעובדה שאת רווקה?
"לא. הלוואי שהייתי יודעת לשים את האצבע ולהצביע בכנות על הסיבה לרווקות המאוחרת, אבל באמת שאין לי מושג. אולי כי השקעתי בעבודה במשך תקופה מאוד ארוכה, אולי כי לא התייחסתי לזה מספיק ברצינות ופספסתי דברים. בלי לדעת את הסיבה, אני עושה המון עבודה עם עצמי כדי להביא את עצמי למקום של זוגיות ושל ביחד, כי בסוף אני אדם מאוד זוגי באופי שלי. אני יכולה לשער שלפעמים גברים קצת חוששים או מפחדים להתקרב בגלל שאני עובדת בענף יותר גברי. יש לי קריירה שאני אוהבת ומצליחה בה. לא כל כך אוהבת את ההגדרה, אבל אני בחורה חזקה עם נוכחות. יודעת בגדול מה אני רוצה ומה הכיוון".
מתי נשבר לך הלב הפעם האחרונה?
"לפני שנה וקצת, כשחברה טובה נפטרה מסרטן בגיל צעיר מדי".
עצוב. מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"הבנתי שתמיד צריך להגיד את הדברים, לתקשר את הרצונות, לא לחכות או לפחד שמשהו ישתנה או יקרה. להיות נוכחת, לסמוך על עצמי ועל היכולות שלי, ובעיקר להקשיב לאינטואיציה. ב-99% מהמקרים היא צודקת".
מתי למשל?
"אם פנה אליי מישהו באתר היכרויות או שהכירו לי מישהו, והבטן אמרה לי לא להיפגש איתו, אבל השכל אמר שאני צריכה לנסות כדי לבדוק, בסופו של דבר, אני תמיד מגלה שחבל שלא הקשבתי לבטן".

5 צפייה בגלריה
גלי יצחקי
גלי יצחקי
מעדיפה גבר של פעם שאוהב אדמה ופחות את תרבות הצריכה. גלי יצחקי
(צילום: אוסף פרטי)

מהו המרכיב הכי חשוב בעינייך במערכת יחסים?
"תקשורת טובה, אמון, כימיה, משיכה וחברות".
את פעילה באפליקציות?
"פעילה. להגיד שיצא מזה משהו? לא. זאת קצת תחושה של שוק בשר, של ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, ובגלל זה גברים לא ממהרים או לא מעוניינים להתחייב, ומעדיפים לבדוק מה יוליד יום או דייט אקראי. אולי גם נשים עושות את זה, אין לי דרך לדעת, אבל זה מתסכל ומייאש. כל פעם מחדש אני צריכה לאסוף את עצמי ולהמשיך הלאה, כי איפה עוד אפשר להכיר בימינו?"
מה החוויה הכי גרועה שיצאה לך משם?
"בחור ששם תמונות שלו מלפני 20 שנה, כשהיה כנראה בסביבות גיל 30, הגיע לדייט כשהוא נראה בן 50, ולדעתי הוא גם שיקר לגבי הגיל שלו. מרוב הלם, לא ממש ידעתי מה לעשות אז המשכתי את הדייט, הזמנתי תה ואחרי רבע שעה אמרתי שאני צריכה ללכת. בדיעבד, לא הייתי צריכה להישאר שם אפילו דקה".
איזה איש הזוי. מה הדבר שהכי מעליב אותך?
"כשמסתירים ממני, משקרים לי או כשלא מעריכים אותי מספיק".

5 צפייה בגלריה
גלי יצחקי
גלי יצחקי
בלי שקרים והסתרות. גלי יצחקי
(צילום: אוסף פרטי)

"אהבה זה לבחור בכל בוקר וערב את אותו הדבר"

גלי מחפשת גבר בין הגילים 36-46, שאפתן, פעיל, חרוץ ומוערך. שיהיה ספורטיבי, חם ולארג', מישהו עם הומור בריא ששומר על קור רוח גם במצבים מלחיצים, ובעיקר - חשוב לה שידע להביע רגשות במילים ובמעשים. "ממרום גילי", היא מחייכת, "אני חושבת שזה סוג הגברים שהכי מתאים לי".
מה יגרום לך לוותר על גבר?
"שקרים, עצלנות, מישהו ללא שאיפות".
מי ה'טייפ' שלך?
"בחור גבוה, אתלטי, בטוח בעצמו, שלא נרתע מבחורה שגם בטוחה בעצמה, מפרגן, תומך. קצת אולד-פשן, שנהנה מהדברים הקטנים כמו מהגדולים, איש שמחובר יותר לאדמה וטיפה פחות לתרבות הצריכה".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"חבר טוב אמר לי פעם שאני יהלום. אני אומרת שכנראה עוד לא נמצאה הטבעת לשיבוץ", היא צוחקת. "אני מהנשים האלה שתמיד שואלים אותן: 'איך אחת כמוך עדיין לבד?!'. אומרים שמי שיהיה איתי באמת יזכה, שיש בי המון נתינה, רצון לחלוק והרבה חום ואהבה. יגידו גם שבן הזוג שלי יאכל ממש טוב כי אני אופה, שאני בעלת חוש הומור ואנרגיות טובות".

5 צפייה בגלריה
גלי יצחקי
גלי יצחקי
גלי יצחקי. טיולים, אפייה וקלילות
(צילום: אוסף פרטי)

גרושים עם ילדים באים בחשבון?
"זו שאלה מורכבת כי לכאורה לא אמורה להיות עם זה שום בעיה, אני ממש בעניין של ילדים. לא בקטע של להלחיץ, אבל מרגישה שאני מוכנה ורוצה את זה. זה לא אומר שאבוא לדייט ראשון עם הינומה, כן?", היא צוחקת. "אבל יודעת מה, אם היקום ישלח לי את האדם הספציפי הזה שמתאים לי ושיש לו ילד, זה לא יהיה משהו שהוא ייהרג ובל יעבור".
מה זאת אהבה?
"עולם ומלואו. זה לבחור בכל בוקר וערב את אותו הדבר, ולעשות את זה עם חיוך של אושר. זה להסתכל על מישהו ולדעת שתורידי לו את הירח, שתוותרי על הביס האחרון בשבילו, שתשאירי לו את האסלה למעלה ושלא תתעצבני כשהגרביים זרוקים בסלון".
וואו, בקיאות מרשימה יחסית לרווקה.
"גדלתי בבית של בנים אחרי הכול".
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"לא משנה לי. יש משהו יפה במסורת היהודית ואני אוהבת אותה, אבל זה לא דיל-ברייקר".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"לא הכי מתעניינת, כן שמחה על השינוי לטובה שקרה לאחרונה".
תארי לי את הדייט המושלם.
"כל דייט שבו הגבר פשוט מחליט ועושה, לוקח יוזמה בלי לשאול מה אני הייתי עושה. ובכל זאת, אם אני צריכה לתכנן, אז על חוף הים או לשבת באיזו תצפית מהממת עם יין".
מה מצחיק אותך?
"אני בחורה שמחה ואופטימית, חייכנית, לפעמים גם מצחיקה. מעדיפה תמיד לצחוק ולהקליל את האווירה".

5 צפייה בגלריה
גלי יצחקי
גלי יצחקי
"אהבה היא עולם ומלואו". גלי יצחקי
(צילום: אוסף פרטי)

מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"מהתרגשות, כשקראתי את מה שאחי כתב לך".
מקסימה. מה את עושה בזמנך הפנוי?
"אוהבת להיפגש עם חברים, לראות הופעות חיות, לאפות - אפילו אומרים שאני עושה את זה טוב. לשחות ולצלול. אני גם מתרגלת יוגה ואוהבת לטייל בארץ ובחו"ל".
על איזה תחביב לא תוותרי בחיים, גם לא בשביל בן הזוג שלך?
"לא חושבת שזוגיות צריכה לגרום לאחד הצדדים לוותר על התחביבים שלו. להפך, אני חושבת שצריך לשמור על האינדיבידואל ועל הדברים שעושים לנו טוב, ביחד ולחוד. אפשר לחבר תחביבים ואפשר לשמור גם על תחביב אישי".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"גמביט המלכה".
איזו מוזיקה את שומעת?
"מלא מוזיקה ישראלית, מלהקות צבאיות ועד לנועה קירל. מאוד אוהבת הופעות, לגמרי בילוי מועדף".
מה את עושה בימי שישי בערב?
"ארוחת ערב אצל המשפחה או אצל החברים".
איפה את רואה את עצמך בעוד עשור?
"גרה בבית עם גינה או בדירה עם מרפסת גדולה, לא רחוק מהים, ילדים מתרוצצים ואהוב ליבי לידי. מבחינת קריירה, שאהיה במקום מספק וטוב עבורי".
איפה אפשר להתחיל איתך?
"במעלית בדרך למשרד, בהופעה, בסופר, בבריכה או בים אחרי שיצאתי מצלילה, או שאולי עדיף לפני, כדי לחסוך את סימני המסכה על הפנים".
נדלקתם? צרו קשר עם גלי בפייסבוק או באינסטגרם שלה.