האם האהבה נידונה להסתיים, או שיכולים להיות לה חיי נצח? מנויי +ynet מוזמנים לשמוע על כך.
ביום ב' 9 במאי בשעה 20:30 תיערך שיחה מיוחדת עם המטפל הזוגי רועי צור, שיסביר איך זוגות יכולים להתקרב מחדש כדי לשמור על האהבה ביניהם, גם אחרי שנים של זוגיות. השיחה תועבר בשידור חי בזום, והמנויים יוכלו לצפות, לשאול שאלות ולהשתתף. להרשמה לחצו כאן.
2 צפייה בגלריה
רועי צור. איך לנצח את השחיקה
רועי צור. איך לנצח את השחיקה
רועי צור. איך לנצח את השחיקה
רועי צור הוא עובד סוציאלי קליני, פסיכותרפיסט ומייסד "דרך הקשר - הבית לטיפול במערכות יחסים". בשיחה עימו הוא ידבר על השחיקה במערכות יחסים. לדבריו, לכל זוג יש מריבות קבועות שחוזרות על עצמן, ולעיתים קרובות נוצרים ריחוק ועוינות ביניהם. הזוגיות נשחקת תחת נטל החיים והירידה ההדרגתית ברומנטיקה ובתשוקה.
אבל האם באמת לכל אהבה יש תאריך תפוגה? האם במצב של עוינות פרידה היא בלתי נמנעת? צור מסביר שניתן להבין את הדינמיקה בין זוגות, ולפתח כלים כדי להיחלץ ממעגל הריבים שנוצר בין זוגות כה רבים. השיחה עימו תספק הצצה אל מאחורי הקלעים של חדר הטיפול הזוגי, על עבודתו של המטפל הזוגי, ומה ניתן לקחת ממנה לחיי היומיום.
2 צפייה בגלריה
איור של זוגיות
איור של זוגיות
האהבה מתה?
(צילום: shutterstock)
צור גם כותב טורים ב-ynet על מערכות יחסים ועל אהבה – מהפסיכולוגיה של התשוקה המינית, דרך האנשים שמחבלים בקשרים של עצמם ועד ההבדל בין התאהבות לאהבה. "ההתאהבות היא רגש, בעוד שהאהבה היא מצב תודעתי ולא פחות מכך מיומנות שאותה ניתן ללמוד. להתאהב זה קל, אולם לאהוב זה כבר הישג אנושי לא מבוטל", הוא כתב באחד מטוריו בנושא. המשתתפים יוכלו לשאול שאלות על הנושאים הללו ואחרים במהלך השיחה עימו.
רוצים להשתתף? לחצו כאן.