עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? 'שמחה לילד' - עמותה ישראלית שהוקמה עבור ילדים ובני נוער בגילאי 18-6, המתמודדים עם מחלות כרוניות ונכויות מורכבות, במטרה להעניק להם כלים לצמיחה והתפתחות בכל מעגלי חייהם על אף אתגרי המחלה ומגבלותיה. איפה? בתי חולים רבים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לטובת פעילויות העמותה בבתי החולים הכוללים קבלות שבת, במסגרתן מתנדבים מגיעים מידי שישי עם כלי נגינה ומשמחים ילדים לקראת שבת. כמו כן, ישנם אירועים חד חודשיים ולקראת החגים שנועדו לרומם האווירה בבתי החולים השונים. המתנדבים יסייעו כצוות טכני, הכנת תפאורה, סחיבת ציוד וכו'. מתי? ימים ושעות משתנים. למי לפנות? לנועם במייל:noam@s-l.org.il.
מי? עמותת אתגרים נוסדה בשנת 1995 ע"י נכי צה"ל ואנשי שיקום, במטרה להעצים ולשלב חברתית אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לליווי טיולי אתגר לבוגרים עם מוגבלות פיזית המעוניינים לצאת לטייל בשטח. ההתנדבות כוללת הגעה לאזור הפעילות, נשיאת 'גילגולון' - עגלה ייעודית המאפשרת לילדים ולמבוגרים עם מוגבלות פיזית לצאת לטיול בשטח, סיוע בהגעה לטיול במידת האפשר, תרומה לאווירה והנאה מהטיול. מתי? אחת לחודש, בימי שישי ושבת. גם באופן חד פעמי. למי לפנות? לנופר במייל: nufar@etgarim.org.
התנדבות באזור הצפון: מי? חטיבת ההיסטוריה של השומר הצעיר. איפה? גבעת חביבה מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה עם ידע בסיסי במחשבים לסיוע במגוון משימות מיון וקטלוג של חומרי הארכיון. ההתנדבות כוללת איגום הספרים וקטלוגם, הוספת מילות מפתח לקבצי הספרים, צפייה ותמצות סרטי הארכיון ותרגום ותמלול של תכנים, הרצאות וסרטים מאנגלית, גרמנית ופולנית לעברית. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 08:00-16:00. למי לפנות? ליעקב במייל: yaakova@givathaviva.org.il.
מי? "להיטיב" - עמותה הפועלת לקידום רווחה נפשית ופיסית של יחידים ומשפחות ברשויות המקומיות. איפה? מגדל העמק. מה מחפשים? פסיכולוגים קליניים, פסיכיאטרים, נוירולוגים או מטפלים רגשיים לייעוץ מקצועי עבור הורים לילדים מאוכלוסיות מוחלשות. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאביבה במייל: avioha2@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? האגודה למלחמה בסרטן בישראל נוסדה במטרה להקטין את התחלואה והתמותה ממחלת הסרטן ולשפר את איכות חיי החולים. איפה? גבעתיים. מה מחפשים? מתנדבים לליווי חולי סרטן ממעון צ'ארלס קלור לבתי חולים שונים. ההתנדבות כוללת הגעה למעון צ'ארלס קלור בגבעתיים וליווי החולים בהסעות מאורגנות מן המעון לטיפולים בבתי חולים באזור המרכז. המתנדב יסייע לחולים במהלך שהותם בבית החולים (כשלוש–ארבע שעות), וילווה אותם חזרה בהסעה מאורגנת. מתי? שעות הבוקר, בימים משתנים. למי לפנות? לחגית במייל: hagite@cancer.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת אלווין נותנת שירות אנשים לפעוטות, ילדים, בני נוער, צעירים, מבוגרים ומזדקנים בעלי מוגבלות. מרכזי היום שמפעילה העמותה מיועדים לאנשים עם מגבלות שכלית התפתחותית בגילאי 21 שנים ומעלה. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים היוכלו להגיע למרכז בעיר, ללוות את המטופל באופן פרטני, לקיים שיחה משותפת, ליצור קשר אישי עם המטופל, ועוד. מתי? בימי א'-ה', בין השעות 08:00-14:00. למי לפנות? לדיאנה במייל: diana@israelelwyn.org.il.
  • למציאת התנדבויות מותאמות אישית לפי מקום מגורים, שעות פנאי ותחומי עניין, היכנסו למאגר ההתנדבויות באתר רוח טובה.