מה תגידו על זה? ליידי גאגא תשוב למסך הגדול ותפקידה הבא בקולנוע יהיה בסרט ההמשך ל"ג'וקר" לצד חואקין פיניקס, כך אישרה הערב (ה') הזמרת ברשתות החברתיות.
2 צפייה בגלריה
תמונת ליידי  גאגא
תמונת ליידי  גאגא
נכנסת לעולם גיבורי העל. ליידי גאגא
(צילום: GettyImages)
בחודשיים האחרונים דיווחים רבים טענו שגאגא מצטרפת לקאסט – ועכשיו, בסרטון אנימציה קצר לצלילי Cheek To Cheek של פרד אסטר, היא אישרה זאת.
גאגא תשחק את לא אחרת מאשר הארלי קווין, בת זוגו המיתולוגית של הג'וקר מהקומיקס וכמובן מהסרטים האחרונים של די-סי והאחים וורנר. מי שגילמה את קווין בשני סרטי "יחידת המתאבדים", כמו גם ב"ציפורי הטרף" היא מרגו רובי – ונראה שהבמאי טוד פיליפס בחר ללכת הפעם בכיוון אחר לחלוטין.
2 צפייה בגלריה
מתוך הטיזר
מתוך הטיזר
חואקין פיניקס חוזר, עם חיזוק. מתוך "ג'וקר"
שמו של הסרט יהיה (בתרגום חופשי) "ג'וקר: טירוף לשניים" (Joker: Folie à Deux) והציפייה ממנו, בטח לאחר הצטרפותה של גאגא, שישחזר את ההצלחה האדירה של קודמו.
הלהיט הענק של פיליפס הרוויח מעל מיליארד דולר בקופות וגם זיכה את הכוכב שלו, פיניקס, בפרס האוסקר באותה שנה.
טרם ידועים פרטים על העלילה, אך במספר אתרים נטען כי המטרה היא ליצור מיוזיקל, מה שמסתדר עם צירופה של הזמרת המצליחה. מה שכן ידוע הוא תאריך היציאה, 4 באוקטובר 2024.
זה ממש לא התפקיד הראשון גאגא בקולנוע, כשבשנה שעברה שיחקה ב"בית גוצ'י" וב-2018 שיתפה פעולה עם בראדלי קופר ברימייק ל"כוכב נולד", שם זכתה באוסקר על שיר הנושא והייתה מועמדת בקטגוריית השחקנית.