מנגנון קיפול חדש ומסך משופר: חברת מוטורולה חשפה היום (ה') את הדגם החדש של הסמארטפון המתקפל שלה, Motorola Razr, שאמנם נראה כמו קודמו אך כולל כמה שיפורים מעניינים במיוחד, הנוגעים בעיקר למסך ולמפרט. המכשיר צפוי לעלות החל מ-890 דולר, אך כרגע הוא לא צפוי להגיע לשווקים מחוץ לסין.
2 צפייה בגלריה
Motorola Razr 2022
Motorola Razr 2022
Motorola Razr 2022
(צילום: Motorola)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

בדומה לגלקסי Z פליפ 4 שחשפה סמסונג אמש, גם מוטורולה רייזר הוא מכשיר מתקפל בתצורת צדפה. המסך החדש של המכשיר יגיע לגודל של 6.7 אינץ' כשהוא לא מקופל, והוא יכלול פאנל P-OLED משודרג שיציע לראשונה בסדרה תמיכה בקצב רענון מהיר של עד 144 הרץ ותמיכה ב-+HDR10. יחד עם זאת, הרזולוציה של המסך טרם נחשפה, כמו גם נפח הסוללה ויכולות הטעינה שלה.
מוטורולה העבירה השנה באופן רשמי את סדרת המתקפלים שלה לקטגוריית מכשירי הדגל, ובניגוד לשני הדגמים הקודמים, הדגם החדש בסדרה מגיע לראשונה עם מעבד דגל מטעם קוואלקום, ה-Snapdragon 8+ Gen 1. למכשיר יהיו גרסאות שונות עם 8 או 12 גיגה-בייט RAM ו-128, 256 ו-512 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה. מתחת למסך המכשיר נקבל סורק טביעות אצבע אופטי.
מוטורולה ציינה שהיא שיפרה השנה גם את מנגנון הקיפול של המכשיר, שכעת מאפשר למסך המכשיר להתקפל בצורה שלא משאירה רווח בין שני חלקי המסך כאשר המכשיר מקופל (עוד יצרנית שהצליחה להבין איך לעשות את זה בניגוד לסמסונג).
בחלקו האחורי של המכשיר נמצא מסך OLED חיצוני שככל הנראה לא שונה יותר מידי בהשוואה לדגם הקודם. גודלו של המסך הוא 2.7 אינץ' והוא מאפשר יאפשר למשתמשים לצפות במגוון התראות וכן להשתמש במצלמות האחוריות של המכשיר בתור מצלמות סלפי.
2 צפייה בגלריה
מסך חיצוני ומערך מצלמות כפול
מסך חיצוני ומערך מצלמות כפול
מסך חיצוני ומערך מצלמות כפול
(צילום: Motorola)
אם כבר מדברים על מצלמות, מערך הצילום האחורי של המכשיר כולל מצלמה ראשית בעלת חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל התומך בייצוב תמונה אופטי, זאת לצד מצלמה נוספת בעלת חיישן 13 מגה-פיקסל בעל עדשה לצילום רחב של עד 121 מעלות. מצלמת הסלפי של המכשיר ממוקמת במרכז חלקו העליון של המסך הפנימי ותציע חיישן ברזולוציית 32 מגה-פיקסל. על פי מוטורולה מערך הצילום החדש יאפשר לראשונה בסדרה לצלם תמונות בפורמט RAW.
כאמור, המחיר של הדגם החדש של מוטורולה רייזר צפוי להתחיל ב-890 דולר, אך נכון לרגע זה לא ברור אם מוטורולה תשווק המכשיר מחוץ לגבולות סין.