השבוע יצאנו מהעיר ועלינו צפונה. רצינו לחפש מעט שקט ורוגע מהחום הכבד. הלחות של תל אביב הפכה לבלתי נסבלת, והרגשתי שלמען בריאותנו הנפשית והפיזית, מוטב שניסע להירגע בצפון כמה ימים, נשב יחד על איזו מרפסת, עם נוף ירוק, בזמן שמשב רוח מרענן ילטף לנו את הפנים.
כמה תמימה הייתי. מיד כשעלינו צפונה התברר לנו שהירוק התחלף בצהוב, שהבריזה הקרירה הפכה לאדי חום שמחייבים הישארות במזגן, ושהשקט הומר בשעמום. ברצינות, כמה אפשר לדבר? זה משהו אחד להיפגש בערבים אחרי יום עבודה, ומשהו אחר לחלוטין להיות יחד בשממה רותחת 24-7. פנטזיית החופשה הפסטורלית שלי פשוט עלתה בלהבות אל מול עיניי.
בערב, כשבריזה נעימה החלה מנשבת, אני ומתוקי יצאנו החוצה ונשכבנו לנו על הערסל, לבושים בתחתונים בלבד. "סוף-סוף נעים" הוא אמר וליטף את רגלי. "ממש", חייכתי אליו ברכות. הוא התחיל עולה עם ידו מעלה במעלה הירך שלי, מתקדם בעדינות אל כיוון הנרתיק.
"מה אתה עושה?" עצרתי אותו והסתכלתי לצדדים, מוודאת שאיש לא רואה.
"יובל, אף אחד לא רואה", הוא השיב והמשיך ללטף אותי.
"לא יודעת... זה מלחיץ".
"ממתי את נלחצת מזה? את הרי עשית סקס במלא מקומות הזויים".

3 צפייה בגלריה
יובל לוי
יובל לוי
יובל לוי. סקס במקומות ציבוריים זה מלהיב אבל אולי פחות בשבילה
(צילום: עומר כחלון)

ובכן, כן, זה נכון. בצעירותי עשיתי מין בשלל מקומות, חלקם מוזרים יותר וחלקם פחות, כשבראש רשימת המקומות ההזויים מתנוססת לה החומה הסינית. כשאנשים שומעים את הפרט הזה, הם תמיד מגיבים בפליאה, קנאה, באמירות כמו "יואו, איזה מטורף!", ובשאר קריאות תדהמה למיניהן. אבל הסצנה המופרכת הזו שהם רואים בדמיונם לא הייתה זוהרת כל כך במציאות. למעשה, החוויה הסתכמה בסקס מסורבל עם יותר מדי מבטים לצדדים ומכות יבשות בברכיים. היא גם ארכה דקות בודדות בלבד.

"זאת חומת סין, לא חומת ברלין"

לסין הגעתי עם מי שהיה אז בן הזוג שלי, קצת אחרי שהשתחררתי מהצבא. זאת הייתה המדינה הראשונה שבה פתחנו את הטיול, והגענו אליה בתום עונת התיירות הרשמית. היינו חרמנים ורעבים להרפתקאות. רצינו לעשות הכול, ולראות הכול. אני לא חובבת מקומות הומי אדם, אז החלטנו שאת הביקור שלנו בחומה נעשה בנקודה צדדית ומרוחקת מההמון.
"למי אכפת מה באמת התרחש במציאות? כולנו רוצים את הפנטזיה"
כשהגענו, הופתענו לגלות שהכניסה לאתר ריקה מאדם. שום מכונית לא נראתה באופק, ואפילו תייר אחד לרפואה לא היה שם. שילמנו על הכרטיס, נכנסנו והתחלנו לטפס מעלה לעבר החומה. העלייה הייתה ארוכה ומתישה, אך לבסוף המדרגות נגמרו ומולנו נגלה הנוף הכי מופלא שאי פעם ראיתי. נשימתי כמעט נעתקה, ולא בגלל הטיפוס המפרך.
בחור סיני שמכר פחיות קולה ליד הירידה למדרגות, קפץ עלינו וניסה לדחוף לנו את מרכולתו. נפנפנו אותו בנימוס, והמשכנו להתקדם. הלכנו. והלכנו. והלכנו. וכלום, נפש חיה לא הייתה שם. החומה התפתלה לה על רכסי ההרים, קילומטרים על קילומטרים של חומה, ובני אדם - אין. באחד הצריחים, חבר שלי עצר וסובב אותי אליו. התנשקנו ארוכות.
"מה את אומרת? אין פה אף אחד", הוא אמר והביט בי בתאווה.
"פה?!" עניתי חצי רצינית, חצי צוחקת.
"כן. למה לא?"
"להזכיר לך שזאת סין פה? אם מישהו מטעם המקום מגיע ואנחנו מזדיינים להם על החומה, לך תדע מה הם יעשו לנו. אולי אפילו כלא. זאת חומת סין, לא חומת ברלין".
"בסדר, בגלל זה אנחנו בתוך הצריח. תסתכלי מהחלון ימינה, ואני אסתכל שמאלה".

3 צפייה בגלריה
החומה הסינית הגדולה
החומה הסינית הגדולה
החומה הסינית הגדולה. אל תעשו שם את המין
(צילום: shutterstock)

לא היה קשה לשכנע אותי. מי לא רוצה ברזומה שלו "סקס על החומה הסינית"? הנחנו את התיקים בפינת הצריח, ניגשתי לחלון, הורדתי את המכנסיים והתחתונים, התכופפתי, הוצאתי את הראש אל מחוץ לחלון, והוא נכנס. לאורך כל האקט אני והוא הסתכלנו לצדדים בדאגה, מוודאים שלא מגיע אף פקח מטעם השמורה, וגם לא הבחור עם פחיות הקולה.
"תסתכלי על הנוף" הוא הציע. נשענתי עם המרפקים על אדן החלון, והבטתי החוצה. הנוף היה עוצר נשימה. החומה נראתה כמו נחש אבן ארוך שמזדחל לו בין רכסי ההרים, כאשר צריחים קטנים מעטרים אותו כל כמה מאות מטרים. אך בזמן שנשענתי עם גופי על החלון, ברכיי התנגשו שוב ושוב באבני החומה הסינית. "איי!" צעקתי. "אתה דוחף אותי עם הברכיים לאבנים!"
"סורי, סורי!" הוא ענה וניסה להוריד את הקצב.
ההתפעלות מהנוף התחלפה בדאגה שאני עומדת לסיים את האקט הזה בכלא הסיני, והתפללתי שהוא יגמור כבר, כדי שנוכל לסמן וי וללכת. תפילותיי נענו, ואחרי לא יותר משבע דקות זה נגמר. תודה לך, אלוהים! או בודהה! או ג'ינגיס-חאן! מי שלא תהיה שם למעלה!
התלבשנו מהר, לקחנו את התיקים, יש מצב שאפילו הבאנו כיף מרוצה האחד לשני, והמשכנו במסלול. החוויה הייתה מבעיתה פלוס, והסקס היה מהמאכזבים שהיו לי בחיי, אבל היי! יש לי סיפור לספר! מי עוד עשה סקס על החומה הסינית? יש לי אחלה וי, אז למי אכפת אם הוא איכותי או לא?
בכלל, למי אכפת מה באמת התרחש במציאות? כולנו רוצים את הפנטזיה. אנחנו צרכנים של הפנטזיה, ואנחנו כל כך מתאכזבים כשאנחנו מגלים שהפנטזיה שלנו, ובכן, סופה להתגלות כבנאלית, אפילו מאכזבת. מאז סימנתי וי על עוד שלל פנטזיות בחיי, רק כדי לגלות שהיה עדיף שיישארו בדמיון.

המופע המרכזי

הפעם הראשונה למשל שעשיתי סקס בפומבי, קרתה במועדון בברלין. יצאתי עם חבורה של גייז אנרגטיים, לבושים באופן מינימלי ביותר. פטמות, שדיים, ישבנים ואיברי מין חייכו אליי מכל עבר, ומהר מאוד הרגשתי בנוח להשיל מעליי את פרטי הלבוש שלי ולהתמזג עם הבליינים העירומים במקום. במהלך המסיבה הכרתי את קודי, רקדן ומוזיקאי, שהיה לבוש במכנסונים שחורים וקטנטנים בלבד. לא עזבנו האחד את השני כל הערב, רקדנו והתמזמזנו בכל מקום.
להרבה מועדונים בברלין יש חדרים המיועדים לקיום יחסי מין, ואין זה חריג לראות אנשים מקיימים יחסי מין בחדרים המיועדים לכך, וגם מחוצה להם. החלטנו שאנחנו הולכים על זה. כלומר, אני החלטתי. לא נראה שעבורו הייתה איזושהי דילמה בדבר קיום יחסים בפומבי.

3 צפייה בגלריה
ברלין. לא נדיר לראות זוגות מתערטלים או מקיימים יחסים במסיבות
ברלין. לא נדיר לראות זוגות מתערטלים או מקיימים יחסים במסיבות
ברלין. לא נדיר לראות זוגות מתערטלים או מקיימים יחסים במסיבות
(צילום: shutterstock)

נרתעתי מלהיכנס לחדרים, הם חשוכים כמעט לחלוטין ופחדתי שאנשים אחרים ייגעו בי. לבסוף, החלטנו שאנחנו מתמקמים בכניסה לאחד מחדרי החושך, כך שלא נהיה בעלטה מוחלטת, אבל זה עדיין ירגיש מספיק קרוב. התחלנו להזדיין בכניסה לחדר, ולאט-לאט אני קולטת דרך האפלה גברים מתחילים להתקרב אלינו ולגעת בעצמם. ואז להתקרב יותר ויותר, משל היו חלק מהאקט.
זה הרתיע אותי, הגעיל אותי אפילו, אבל גם ידעתי שזה לא בשליטתי. בחרתי לעשות מין בפומבי, ואנשים מסביב יכולים להגיב לזה איך שבא להם - כל עוד הם לא נוגעים בי.
"קודי, קודי, תעצור!" ביקשתי והפסקתי אותו באחת.
"מה קרה, בייבי?"
"אני לא מסוגלת. הם ממש עלינו. אני חייבת פרטיות".
הוא תפס את ידי והלכנו לחפש מקום נעים יותר. "הנה, כאן שקט יותר" הוא אמר והתחיל לנשק אותי. כן, אבל כאן שקט מדי, חשבתי לעצמי. אם אנחנו מזדיינים פה עכשיו - אנחנו הופכים להיות המופע המרכזי.
"לא רציתי להפוך למבאסת, לזאתי שלא זורמת. כולם פה אירופאים משוחררים ורק אני ישראלית עם מקל בתחת"
בכלל, אף מקום לא היה נראה לי, והרגשתי שאולי סקס בפומבי זה פשוט לא בשבילי. ניסיתי, הזדעזעתי, תודה ושלום. אבל לא רציתי להפוך למבאסת, או לזאתי שלא זורמת. כולם פה אירופאים משוחררים ורק אני ישראלית עם מקל בתחת. "נראה לי שאני רוצה להיות איתך לבד" אמרתי לבסוף. הוא חיבק אותי, ויצאנו משם.
היום, כשאני חושבת על סקס במקומות ציבוריים, אני מיד מגיעה למסקנה שזה פשוט לא נוח. כל סקס שיוצא מגבולות המיטה (או הספה), פשוט פחות טוב בפועל. סקס במטוס למשל - מי אתם אנשים שעושים את זה ולמה נראה לכם שזה מגניב? סקס ברכב - תמיד מסורבל. סקס בים - אם את רוצה אחר כך שישרוף לך הפות מחול ומלח, אז בבקשה, לכי על זה. אבל איך לעזאזל עושים סקס על ערסל?
"יובל?"
פקחתי את עיניי וראיתי את מתוקי, מתנדנד על הערסל ושולח אליי מבט מבולבל.
"כן?"
"נראה לי שחלמת בהקיץ. אז מה את אומרת?"
"אם לא יהיה לי נוח, אני אומרת לך ואנחנו עוברים למיטה. סבבה? תתחיל".