מיקי רחבי ובנו יאיר היו עדים לשוד שהתרחש אתמול (שלישי) בחנות תכשיטים ברעננה, שבו פרצו למקום שני חשודים וניפצו את שמשת החנות מבפנים. מיקי סיפר לאולפן ynet: "ברגע שראיתי את השוד, דיווחתי למשטרה. הייתי כל הזמן בקשר עין עם המוכרות. כשהתקרבתי לוויטרינה החשודים שלפו נשק לעברה - אז לקחתי שני צעדים אחורה והרחקתי גם את בני".
המשטרה עצרה אתמול את אחד החשודים, כשברשותו מסכה והשלל שאיתו יצא מהמקום, אך החשוד השני הצליח להימלט וטרם נתפס. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה אזרח כשהוא אוחז באקדח, מנסה לעזור לבעלי החנות וקורא לשני החשודים "להרים ידיים" ולרדת "על הרצפה".

1 צפייה בגלריה
שוד רעננה
שוד רעננה
התכשיטים שנגנבו
מיקי אמר כי "צעקתי שמתרחש שוד, כל השכנים התאספו. זה היה שוד בנוסח התפוז המכני - הם התנהגו בצורה ברוטלית בתוך החנות. כל הזמן חשבתי לעצמי 'רק שיצאו, שייקחו מה שייקחו - רק שלא תהיה פגיעה בנפש'".
לדבריו, "אני שמח מאוד שזה הסתיים בצורה הזאת, ללא פגיעה. המוכרות היו ממש בהלם. כוחות הביטחון הגיעו למקום תוך פחות מחמש דקות".
יאיר מרחבי, בנו של מיקי, סיפר כי "כבר קרה בעבר מקרה שבו אבא שלי נטרל מחבל, אז אמרתי שלא תהיה לו בעיה לעשות את זה שוב. סמכתי עליו". מיקי הוסיף על כך: "ב-2017, ממש סמוך למקום שבו התבצע השוד, נטרלתי מחבל על ידי כך שהוצאתי סכין מידו. נמנע פיגוע רב נפגעים".