"ערב טוב ושבת שלום. אז לבעלי שיחייה יש יום הולדת 40 בקרוב ובעזרת השם אני רוצה להכין לו חגיגה אמיתית. אני אובדת עצות ולא מצליחה לחשוב על רעיון יצירתי. בהתחלה חשבתי על שלישייה, אבל כבר עשינו וזה נהייה פאסה. יום הולדת 40 צריך להיות משהו מיוחד אז אני חושבת שאנסה לארגן לו רביעייה. מחפשת שתי אמיצות לסופ"ש קסום, כמובן שהכול עלינו".
את הפוסט הלא שגרתי הזה כתבה זואי סימצקי (40), מוכרת טרקטורים ואמא לשניים מראשון לציון. כבר 17 שנים שהיא ובן זוגה מאוהבים, מתוכן הם נשואים כעשור. כבחורה ביסקסואלית, היא מעידה כי הרעיון לצרף צלע שלישית הגיע ממנה וכך גם המחשבה על רביעייה. "אנחנו אנשים עם ראש פתוח", היא מודה בחיוך. "בעלי אף פעם לא ביקש שנצרף עוד נשים, זה תמיד הגיע ממני. אני בחורה דו-מינית, ומאז ומתמיד בחורות מצטרפות אלינו".

1 צפייה בגלריה
זואי סימצקי ובן זוגה
זואי סימצקי ובן זוגה
זואי סימצקי ובן זוגה. הכול יוזמה שלה
(צילום: אוסף פרטי)

סימצקי מספרת שהיא ובן זוגה קיבלו כבר עשרות פניות על הפוסט מנשים שהביעו עניין להצטרף. "הרצון בישראל של אנשים לעשות דברים חדשים ולהתנסות הוא גדול מאוד", היא אומרת. באשר לשאלה מניין אזרה את האומץ הנדרש לחשיפה הזאת, היא משיבה: "נוח לי לכתוב פוסט בפייסבוק, למה לא? לא פגעתי. כל עוד אני לא פוגעת באף אחד, כל עוד לא עשיתי שום דבר רע לאף אחד, אני לא צריכה להתבייש במה שאני עושה".
"המטרה שלי היא לעשות דברים טובים ולעזור לאנשים", אומרת סימצקי. "אם אני מפרסמת או רושמת משהו שלא פוגע במישהו, אין שום סיבה להסתיר או להתבייש בכך. גם אין כאן עניין של כסף, חס וחלילה. מדובר במשהו מרצון שנעשה בצורה אוהבת, הדדית ומכובדת. אני חושבת שכמות הפניות הרבה שקיבלנו מעידה על הרצון הגדול לעשות דברים מגניבים, להגשים פנטזיות".
הופתעת מכמות הנשים שפנו אליכן?
"הופתעתי, כן. אני חושבת שיש לנו מדינה מדהימה אבל שמרנית, ויש המון נשים שמאוד רוצות להגשים פנטזיות אבל הן מפחדות, ופתאום כשזה ככה פתוח אז יש כל כך הרבה נשים שאומרות לעצמן, 'וואו, כן, זה נראה לי כמו הגשמת פנטזיה מגניבה. גם אני רוצה להיות חלק מהדבר המגניב הזה'".
את מרגישה שפתחת איזה צוהר ליברלי בישראל?
"לגמרי, ובטוח יהיו מלא תגובות לכתבה הזאת ואנשים יגידו, 'את ככה ואת ככה', אבל אני לא שם. זה לא מעניין. אני רק אומרת שהגיע הזמן שאנשים באמת יגידו וירשמו את הדברים שהם רוצים לעשות, וכל עוד זה לא פוגע באף אחד, אין שום סיבה שישפטו אותם".