עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "נולדת לנצח" הפועלת לזכרה של שרון משטה גברא ז"ל, היא ארגון מתנדבים המסייעים למשפחות המתמודדות עם מחלה אונקולוגית באמצעות בישול מהבית ומסירה למשפחה החולה. איפה? הוד השרון, כפר סבא, רעננה, הרצליה, פתח תקווה, ראש העין, יהוד, תל אביב- יפו, רמת גן, ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, גדרה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה לסיוע שיבשלו וישנעו למשפחה באזור מגוריהם, בתאריך ושעות לנוחותם. ניתן גם רק לבשל או רק לשנע מזון שבושל. למי לפנות? לקרן במייל: keren.borntowin@gmail.com.
מי? משרד יחסי הציבור תמיר האס. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? אנשי שיווק שרוצים להתנדב ולסייע לעסקים במצוקה אחרי הקורונה. מתי? גמיש למי לפנות? דרך האתר.

התנדבות באזור הצפון:

מי? ויצו איפה? כרמיאל מה מחפשים? לתוכנית "צומחות יחד בראש מורם" שמיועדת לנשים נפגעות אלימות, דרושים מתנדבים מכל הגילאים לשמירה על ילדיהן של הנשים. ההתנדבות כוללת, משחק עם הילדים בגילאי חצי שנה עד 9, שיחה אישית ועזרה בארוחת ערב. מתי? ביום ב' בין 17:30-19:00. למי לפנות? למירב במייל: m.saramili@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? 'מרכז קידום נוער' משמש כמרכז למידה והעצמה שמעניק ליווי לימודי, רגשי וחברתי עבור נוער בסיכון בגילאי 15-18 שנשרו ממסגרת לימודית. איפה? כפר יונה. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הפעלה/סדנה/ מפגש מעצים לנערים בסיכון. ההתנדבות כוללת העברת הפעלה בתחומים כמו: מוזיקה, אומנות, הצגה, יוגה, ספורט וכו'. מתי? בימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00 או בימי ב' בין 17:00-20:00, לשעה. למי לפנות? לאלינה במייל: alinahayut@gmail.com
מי? מועדון חברתי ע''ש היימס מעניק שירותים מגוונים לאזרחים ותיקים בעיקר בתחומי הפנאי והתרבות. איפה? תל אביב-יפו מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וחברתית לקשישים. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי עם חבר/ת מועדון דרך מפגש קבוע ושיחה, פעילויות פנאי משותפת, לימודי מחשבים וכו'. מתי? אחת לשבוע בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00 לכשעה. בהתחייבות לפרויקט היא לתקופה, שתיצור רצף של מפגשים. למי לפנות? לשרון במייל: kolnik_s@mail.tel-aviv.gov.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? בית אבות נווה גל. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים שמחים שיודעים לשמח באמצעות שירה ניגון וריקוד כדי לשמח את הקשישים. ניתן גם לבצע שיחות אישיות עם הדיירים. מתי? בכל ימות השבוע לשעה בשעות הבוקר או אחה"צ. למי לפנות? לישראל במייל: nevehgal@gmail.com .

התנדבות באזור הדרום:

מי? "מגדל אור" הוא ארגון ארצי לשיקום תפקודי-תעסוקתי לאנשים עם עיוורון או לקות ראייה. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18 ומעלה, לסיוע לפעילות גינון טיפולית המתקיימת במועדון. ההתנדבות כוללת סיוע למדריכת הגינון הטיפולי, וליווי אנשים עם לקות ראייה או עיוורון (בגילאי 65 ומעלה) בפעילות הגינון במועדון. מתי? בימי ב' בין השעות 08:00-12:00, בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לסמדר במייל: smadara@migdalor.org.il
להתנדבויות נוספות היכנסו לאתר רוח טובה.