בשבוע שעבר סיפרנו לכם בלעדית ב"ידיעות אחרונות" על החסות שתקבל אבישג סמברג מחברת תנובה - מאות אלפי שקלים עד אולימפיאדת פריז 2024, כולל במשחקים עצמם, שם תשאף לוחמת הטאקוונדו למדליית זהב אחרי הארד המפתיע מאוד בטוקיו. כעת מספר דסק הפרסום של בועות כי סמברג בת ה-19 תהפוך לשגרירת המותג GO ותוביל קמפיינים נלווים.
אבישג, ברכות. "אכן חודש מדהים עבורי. לצד הזכייה במדליה, אני נרגשת להצטרף למשפחת GO מבית תנובה, ולהוביל לראשונה פרויקטים וקמפיינים כשגרירת המותג, יחד עם הפרזנטורית ירדן ג'רבי. אני נרגשת מבחירתה של תנובה לתת לי חסות כלכלית שתאפשר לי להתמקד במטרה הבאה - אולימפיאדת פריז. זו הבעת אמון מוחלטת המאפשרת לספורטאים להמשיך לייצג את ישראל בכבוד".
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג עם מדלית הארד
אבישג סמברג עם מדלית הארד
מדליסטית אולימפית ומעתה גם פריזנטורית. סמברג עם המדליה
(צילום: עוז מועלם)

הפרויקט של אודיה רוזנק מקבל כבוד

איפה המדינה ואיפה החזון, שאלה פעם משינה. יפעת אירני, מבעלי FACTORY 54, העניקה את פרס החזון האמנותי של הרשת לפרויקט "שבעה פרקים בהישרדות" של אודיה רוזנק, בהפקת מארק רוזנבאום. הפרס הוענק בטקס פרסי חממת סם שפיגל לקולנוע בינלאומי במסעדת צ'אקרה בירושלים. הפרויקט עוסק בנערה יתומה היוצאת למסע הישרדות לאורך ישראל, שבו היא מתמודדת עם העבר שלה ומתגברת על חוויות ילדות קשות.
2 צפייה בגלריה
אודיה רוזנק
אודיה רוזנק
אודיה רוזנק מקבלת את פרס החזון אמנותי של FACTORY 54
(צילום: יוסי צבקר)

עינת פלד מצטרפת למערך השיווק של קוקה-קולה ישראל

דסק המשקאות של בועות מדווח כי עינת פלד מצטרפת למערך השיווק של החברה המרכזית למשקאות קלים (קבוצת קוקה-קולה ישראל) ומתמנה לתפקיד מנהלת חטיבת המשקאות במקומה של שלי שמיר-קינן, שעברה לתפקיד מנכ"לית משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. לפלד ניסיון רב בעולם השיווק וברקורד שלה נכללים בין השאר תפקידים בחברות אסם נסטלה, בונז'ור, ויליפוד ופרטנר.

פיטר פלצ'יק אומר תודה

כשפיטר פלצ'יק היה עדיין מאבטח שחלם על אולימפיאדה הוא קיבל חסות מסייעת מחברת הבנייה צבי צרפתי ובניו. אחרי המדליה בטוקיו ביקש הג'ודאי לומר תודה והגיע למשרדי החברה כדי להעניק לבעלים והמנכ"ל, משה צרפתי, ברכה ממוסגרת. "למשה היקר! תודה על הליווי והתמיכה מתחילת הדרך ועד למדליה אולימפית! בהוקרה והמון אהבה, פיטר פלצ'יק, מדליסט אולימפי", כתב בהקדשה. יפה.

ידידיה יערי חוזר להוביל חברה ביטחונית

אלוף (מיל') ידידיה יערי חוזר להוביל חברה ביטחונית: מפקד חיל הים לשעבר, ומי ששימש כמנכ"ל רפאל וכיו"ר אירונאוטיקס, מונה ליו"ר עין שלישית. החברה מנתניה, שנסחרת בתל אביב לפי שווי שוק של 101 מיליון שקל, עוסקת בבינה מלאכותית למערכות רובוטיות ואלקטרו אופטיות, ומספקת שירותים לתעשייה הביטחונית. (אודי עציון)

טיב טעם תורמת ל"גדולים מהחיים"

בכירי "גדולים מהחיים" הגיעו לאירוע פתיחת השנה של רשת טיב טעם, שתרמה לעמותה 182,610 שקל. העניקו: מנכ"ל הקבוצה חגי שלום, ראש אגף הסחר והשיווק יוסי שליו ומנהלת המכירות אביבית לוי-נעים. קיבלו: מנכ"ל העמותה ליאור שמואלי ומנהלת גיוס משאבים שרון איילון.

בקטנה:

* חברת DIFFERENT, היבואנית של מותג הכפכפים הברזילאי HAVAIANAS, משיקה מועדון לקוחות בחנויות הרשת.
* שמואל שרביט, הבעלים והמנכ"ל של חברת הניקיון מוריה, חנך גלריה בשכונת ילדותו ואדי סאליב בחיפה.
* תוכנית "זזים", בהשתתפות בנק מזרחי טפחות, אירחה מפגש עם חניכי מחנות העולים בנושא השואה.
* סידו, חברת-האם של זעפרן טק הישראלית, צירפה כדירקטור חיצוני את אבי שטרן.
* רשת זארה וארגון פתחון לב יציבו בחנויות עמדות איסוף בגדים לתרומות לנזקקים.
* דורין פישר, סמנכ"לית השיווק והשירות של Quik, נבחרה לאשת השיווק של אוגוסט על ידי איגוד השיווק.
* אלי גינוסר, מנכ"ל מתחם העיצוב redesign ושירלי קאופמן שוורץ, סמנכ"לית שיווק ופיתוח בטולמנ'ס, הוציאו לדרך את המתחם בקריית־אתא.

מינויים:

* הילה וקנין מונתה לסמנכ"לית תפעול בחברת אקסון וויז'ן.
* צביה אורנשטיין קסן מונתה לסמנכ"לית השיווק של טמבור.
* שרי לוי מונתה למנכ"לית האקדמית עמק יזרעאל.
* יפעת בכור מונתה למנכ"לית עמותת יוניסטרים.
* לאה שוורץ מונתה לסמנ״כלית הכספים של PayBox.