בשיתוף סיסקו
מגפת הקורונה שינתה את כללי המשחק: בשנתיים האחרונות התרחשו שינויים עצומים בתחומי הטכנולוגיה. הכניסה לעולם העבודה ההיברידי, התרחבות משטח התקיפה ויצירת איומי סייבר חדשים, אתגרי שרשרת אספקה, ומעבר האפליקציות לעננים - כל אלה יוצרים מורכבות טכנולוגיה וקצב שינוי אדיר לארגונים ולעסקים - קטנים וגדולים.
כדי לשרוד ולצמוח, עסקים וארגונים - קטנים כגדולים נדרשו פתאום להתייעל ולשפר את הפרודוקטיביות שלהם במהירות רבה. במילים אחרות, פתרונות טכנולוגיים הפכו מהשקעה למנוע צמיחה הכרחי לתהליך ההאצה. היום כולם מבינים שכדי להגדיל את הצמיחה, להעשיר את דרכי הפעולה ואת ערוצי התקשורת, יש צורך ביצירת פתרונות הוליסטיים המשלבים טכנולוגיות מגוונות שמותאמות לסביבה העסקית בה אתם פועלים.
כנס הטכנולוגיה BYNET EXPO (בינת אקספו 22), שנערך השבוע (ד') בגני התערוכה בתל אביב הציג פתרונות שיאפשרו להתמודד עם שינויים עצומים אלו. הכנס המתקיים זו הפעם ה-18 התמקד השנה בהעצמת צמיחה והוצגו בו טכנולוגיות מתקדמות וכלים חדשניים שמאפשרים להעצים את יכולות הארגון לטובת צמיחה עסקית. באירוע הציגה חברת סיסקו את הפלטפורמה הדיגיטלית תוצרת כחול-לבן המאפשרת את הקידמה הטכנולוגית בארגונים.
2 צפייה בגלריה
צוות סיסקו בכנס בנית אקספו תל אביב
צוות סיסקו בכנס בנית אקספו תל אביב
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל
(צילום: ניב קנטור)
הפלטפורמה מעניקה אבטחת סייבר מלאה, מהגנה על עסקים קטנים כמו גם על גופי ממשל וארגונים גדולים - לרבות הגנה על המשתמש, על הארגון, על האפליקציה ועל תשתיות הענן. הפלטפורמה מאפשרת חיבור העובדים מכל מקום בו הם נמצאים, בצורה מאובטחת, חווית משתמש ייחודית המשלבת מציאות רבודה לחדרי הישיבות ואפילו מערך תרגום סימולטני ליותר ממאה שפות.

ישראל - מרכז החדשנות הגלובאלי של סיסקו

שלוש חברות נרכשו על ידי סיסקו בישראל בשנה האחרונה והן מצטרפות ל-16 רכישות שעשתה החברה בארץ: סדונה המפתחת מערך לניהול תשתית האופטיקה ורשתות מתקדמות, חברת פורטשיפט אשר נרכשה מקבוצת TEAM 8, המובילה העולמית האבטחת תעבורת הענן, הגנה על קונטיינרים, אפליקציה, בכל תשתית ואחרונה חביבה, חברה אפסגון, המפתחים ומובילים בתחומי האנליטקה המתקדמת.
רכישות אלו הפכו את ישראל למרכז החדשנות הגלובאלי של סיסקו העולמית לתחומי הענן, מאות מהנדסים בסיסקו ישראל מפתחים היום את הדור הבא של פתרונות הטכנולוגיה, מפיתוח סיליקון ומעבדי על, פיתוח מערך ניהול תעבורת הרשת וכלי אבטחת סייבר מתקדמים.
"הגדרנו מספר קווים אסטרטגיים, שמאפשרים לארגונים להתמודד עם סך ההזדמנויות והאיומים בעת החדשה", אמר בכנס אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל. "הראשון הוא הגדרה מחדש של העולם האפליקטיבי, כדי לאפשר ללקוחות נראות מלאה של התווך והרשת, עם יכולות אוטומציה מלאה. השני הוא יכולת לפעול בעולם העבודה העתידי, לכל עובד, בכל מקום, עם מערכי וידיאו וכלי שיתופיות, לשם חוויית משתמש מיטבית. הקו האסטרטגי השלישי הוא יצירת מעטפת הגנה מלאה לאיומי סייבר, כי העבודה מרחוק הרחיבה את משטח התקיפה, ובנוסף, ארגונים חיברו מאות מיליוני רכיבי אינטרנט של הדברים לתוך הרשת שלהם.

עובדים על עולם העבודה העתידני

לדבריו, פתרונות ההגנה המסורתיים אינם רלוונטיים ולכן החברה פיתחה ארכיטקטורה בתפיסת אפס אמון, לכל עובד ועומס מחשוב, בשילוב מערך מודיעין הסייבר הלא מעצמתי הגדול בעולם, שחולש על 80% מתעבורת האינטרנט העולמית. "הקו הרביעי הוא יכולת לחידוש תשתיות התקשורת בארגונים, כי אלה שקיימות לא מאפשרות קידמה. זוהי רשת אוטונומית ואינטואיטיבית, שלומדת ומבינה את התעבורה, ועל בסיס הבנה זו מקבלת החלטות באופן אוטומטי".
2 צפייה בגלריה
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל
צוות סיסקו בכנס בנית אקספו תל אביב
(צילום: ניב קנטור)
כמובן שתרבות ארגונים אינה קיימת ללא עמודי תווך מרכזיים של תרומה לקהילה. בכנס סקרה סיסקו את פעילות הגיוון החברתי, קידום הפריפריה החברתית והגיאוגרפית, את מערכי הלימוד וההסבה המקצועית. כחלק מפעילות זו מקדמת החברה כיום את תוכנית ההכשרה של חיילים קרביים להי-טק, בצירוף מעגל השותפים העסקיים של סיסקו בישראל, על מנת להבטיח הכשרה מדויקת ותעסוקה.
"גייסנו בחודשים האחרונים עשרות עובדים - למכירות וגם למו"פ. אנחנו ממשיכים להתעצם בישראל", ציין שגיא. "חווינו גידול דו ספרתי בהיקף המכירות, נכנסנו למגזרי שוק חדשים, והעמקנו את הפעילות בעולם חדי הקרן וחברות הסטארט-אפ, לצד עבודה מול ארגוני אנטרפרייז וממשלה. אנחנו אף מסייעים לצמצום המחסור בכוח אדם בענף: הקמנו מערך שבמסגרתו נכשיר מאות חיילים קרביים למקצועות ההיי-טק השונים ולקליטתם בסיום ההכשרה".
בשיתוף סיסקו