מחירון עדכני שמפרסמת יבואנית פיז'ו, סיטרואן ואופל מראה על התייקרות במרבית הדגמים. למעשה היחידים שלא התייקרו הם דגמי חטיבת היוקרה DS והדגמים המצויידים במנוע חשמלי. מטעם היבואנית נמסר כי עליות המחירים נובעת מעליה משמעותית בעלויות הייצור והתפעול הלוגיסטי.
1 צפייה בגלריה
לובינסקי פיז'ו סיטרואן אופל MG
לובינסקי פיז'ו סיטרואן אופל MG
(צילום: קובי ליאני)
בפיז'ו ה-208 וה-2008 התייקרו בין 1,000 ל-2,000 שקל בהתאם לגרסה. 3008 בגל הגרסאות למעט ההיברידית נטענת התייקר בין 2,000 ל-3,000 שקל, ומחירו מתחיל כעת ב-160 אלף שקל. ה-5008 וה-508 בגרסת PHEV התייקרו בעד 5,000 שקל, מחירו של רכב הפנאי עם מקום לשבעה מתחיל כעת מתחיל ב-185 אלף בעוד שמחיר המשפחתית הגדולה עומד על רבע מיליון שקל.
גם סיטרואן רשמה התייקרויות בדגמים השונים ה-C3 ב-1,000 שקל, C3 איירקרוס התייקר ב-3,000 שקל וה-C5 איירקרוס התייקר בין 2,000 עד 3,000 שקל בגרסאות בנזין ודיזל. גרסה היברידית נטענת לרכב הפנאי התייקרה ב-6,000 שקלים עם תג מחיר שעומד כעת על 225 אלף שקל.
באופל מתייקרת הקורסה ב-2,000 שקל בעוד הקרוסלנד התייקר בין 1,000 ל-2,000 שקל. כמו כן, הופסק זמנית השיווק של אופל גרנדלנד בגרסאות הבנזין והדיזל עד להגעת מתיחת הפנים.
לא נפקד מקומה של MG עם התייקרות של 3,000 שקלים במחירו של ה-EHS, רכב הפנאי ההיברידי נטען שמתחיל כעת ב-162 שקל.
לעמוד מחירון רכב חדש באתר iCar