מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הכריז היום (ג') על אחד מהשינויים המבוקשים ביותר לאפליקציית המסרים וואטסאפ: משתמשים יוכלו להעביר את היסטוריית השיחות שלהם מאנדרואיד לאייפון בקלות ובלחיצת כפתור, אחרי שנים בהם לא ניתנה אפשרות לכך מטעם וואטסאפ כלל. הפיצ'ר צפוי להגיע בהדרגה לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים.
1 צפייה בגלריה
וואטסאפ
וואטסאפ
וואטסאפ
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

צוקרברג פרסם את ההודעה בעמוד הפייסבוק שלו, שם ציין שהפיצ'ר החדש שנוסף לאפליקציה הוא "אחד מהפיצ'רים המבוקשים ביותר על ידי המשתמשים בוואטסאפ". עוד הוסיף צוקרברג שאפשרות העברת השיחות החדשה היא למעשה שדרוג של פיצ'ר העברת השיחות שהושק בשנה שעברה, שאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית השיחות שלהם מהכיוון ההפוך (מאייפון לאנדרואיד). ראוי לציין שפיצ'ר העברת השיחות מאייפון לאנדרואיד היה מוגבל עד כה למכשירי סמסונג ופיקסל בלבד, אך כעת הוא צפוי להיות גם במכשירים של יצרניות אחרות.
העברת השיחות והצ'אטים של וואטסאפ מאנדרואיד לאייפון תעבוד אך ורק עם מכשירי אייפון חדשים או על כאלה שעברו איפוס להגדרות היצרן. הפיצ'ר החדש יעשה שימוש ביכולות העברת הנתונים שאפל מספקת בזמן תהליך ההגדרה הראשוני של האייפון ובאמצעות אפליקציית העברת הנתונים הייעודית של אפל הזמינה למכשירי אנדרואיד, Move To iOS, הזמינה להורדה בחנות האפליקציות של גוגל.
האפליקציה תעביר מעתה גם את היסטוריית השיחות של המשתמש בוואטסאפ, לצד שאר הנתונים של המכשיר. בסיום ההגדרה הראשונית של האייפון ולאחר העברת הנתונים כל שעל המשתמש לעשות הוא לפתוח את אפליקציית וואטסאפ באייפון, והיסטוריית השיחות המלאה שלו מהאנדרואיד תופיע כאילו הייתה שם מאז ומתמיד. יחד עם זאת ראוי לציין שהעברת היסטוריית השיחות מאנדרואיד לאייפון בשיטה החדשה תדרוס כל גיבוי שיחות שהיה שמור לפני כן (לרבות גיבויים בענן).
פיצ'ר העברת השיחות החדש יהיה זמין לשימוש רק על גבי מכשירי אנדרואיד בעלי גרסת המערכת אנדרואיד 5, זאת לצד הדרישה לגרסת iOS 15.5 מהצד של האייפון. כמו כן, על שני המכשירים להיות מחוברים לאותה הרשת על מנת לאפשר את העברת הנתונים בניהם. כאמור, הפיצ'ר צפוי להגיע לכלל המשתמשים בהדרגה בשבועות הקרובים.