כמעט חודשיים עברו מאז שסימון ביילס זכתה במדליית ארד בטוקיו במכשיר הקורה, וסגרה אולימפיאדה אמוציונלית במיוחד עם טעם טוב בפה. כעת, בראיון חושפני שערכה עם "ניו יורק מגזין", המתעמלת האגדית סיפרה על הקשיים סביב השתתפותה במשחקים האולימפיים.
"אם מסתכלים על כל מה שעברתי בשבע השנים האחרונות, הייתי צריכה לפרוש הרבה לפני טוקיו, כשפרשת לארי נסאר הייתה בכותרות במשך שנתיים", אמרה ביילס בראיון. ב-2017 נסאר, רופאה לשעבר של נבחרת ארה"ב בהתעמלות, נשלח לכלא ל-175 שנים לאחר שהורשע בהתעללות מינית במאות ספורטאיות.
2 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
סימון ביילס
(צילום: getty images)
"זה היה יותר מדי", סיפרה ביילס על המתח הרב שנגרם מפרשת נסאר. "אבל לא הייתי מוכנה לתת לו לקחת לי משהו שעבדתי עליו מאז שהייתי בת 6. לא הייתי מוכנה שייקח לי את שמחת החיים, אז הדחקתי את זה כמה שיכולתי".
במהלך האולימפיאדה ביילס לא נראתה כמו עצמה, פרשה מהתחרות הקבוצתית וטענה שהיא סובלת מקשיים מנטליים, מה שלא מאפשר לה להתחרות. לאחר מכן פרשה מתחרות הקרב-רב, בה נחשבה מועמדת לזהב, ומשלושה גמרים אישיים. לבסוף החליטה להשתתף בגמר הקורה וגם סיימה על הפודיום.
2 צפייה בגלריה
המתעמלת סימון ביילס
המתעמלת סימון ביילס
סימון ביילס עם המדליה
(צילום: GettyImages)
לפני שבועיים ביילס ואלי רייזמן הוזמנו לדבר בוועדת החוקה של הסנאט וטענו שה-FBI טיפלו בצורה רעה בחקירת פרשת נסאר. "זה מרגיש כאילו ה-FBI העלים עין מהמקרה שלנו", אמרה ביילס הנרגשת בשימוע בסנאט וטענה כי אותם סוכנים צריכים לעמוד לדין על האחריות שהייתה להם למה שקרה. לצד ביילס התייצבו סנאטורים רבים שתהו איך משרד המשפטים טרם הגיש אישומים נגד אותם סוכנים.