רגע לפני שהוא נכנס להיכל התהילה של הכדורסל, אגדת העבר של בוסטון סלטיקס, פול פירס, התראיין ל"ספורטס אילוסטרייטד" והתייחס בהרחבה לפיטוריו מ-ESPN באפריל בעקבות סרטון עם חשפניות שהפך לוויראלי וחולל סערה.
לפי פירס, ששימש כפרשן במשך ארבע שנים, היחסים עם הרשת הבכירה היו מתוחים בכל מקרה וכי ימיו שם היו ספורים. הוא גם חשף שהוא "לא אהב לדבר על לברון ג'יימס כל הזמן. יש הרבה נושאים שאסור לדבר עליהם, לא הייתה התאמה".
1 צפייה בגלריה
פול פירס ולברון ג'יימס
פול פירס ולברון ג'יימס
פול פירס ולברון ג'יימס
(צילום: גטי אימגס)


באותה תקופה פירס היה בין המועמדים להיכנס להיכל התהילה, וחלק הציעו שיתנצל על התקרית כדי לא לפגוע בסיכוייו להיבחר, ביניהם ג'רי קולאנג'לו (המנהל של נבחרות ארה"ב) וסוכנו של שחקן העבר, ג'ף שוורץ. כידוע, בסופו של דבר פירס נבחר.
"יש שחקנים בהיכל התהילה שהשתמשו בקוקאין, מה לעזאזל אני עשיתי?", אמר פירס בראיון ותקף את מבקריו. "לא עברתי על החוק, אני בסך הכל נהניתי. כל האנשים שביקרו אותי עושים דברים דומים, ההבדל הוא שהם מתחבאים מאחורי המעשים שלהם וגם עושים זאת בזמן שהם נשואים. אני גרוש, פרשתי מכדורסל ובסך הכל נהניתי. אם לא הייתי נבחר השנה זו הייתה השטות הגדולה ביותר בהיסטוריה של היכל התהילה".
הסרטון של פירס שעורר סערה
פירס שיחק 19 עונות ב-NBA, מהן 15 בבוסטון, זכה באליפות אחת (וגם ב-MVP של סדרת הגמר) ב-2007/08 לצד קווין גארנט וריי אלן, ונבחר עשר פעמים לאולסטאר.