ארוחת שלוש קומות

העסק המשפחתי בבעלות שיר ויוסי כהן, הוקם לפני כשנתיים, עם תחילת הקורונה, כשבני הזוג החליטו לחשב מסלול מחדש והחלו לייצר ארוחות מפנקות, טעימות ואסתטיות.
10 צפייה בגלריה
מארזים לבידוד בוטיקניק
מארזים לבידוד בוטיקניק
(צילום: בוטיקניק)
המקום שלהם פועל כבית קפה-מעדנייה משם אפשר לרכוש מארזי "עידוד לבידוד" - ארוחות זוגיות או משפחתיות ומגוון מארזי מתנה המכילים יינות, גבינות, קינוחים, מתוקים ועוד, המחיר שמתחיל מ-240 שקלים לזוג או מ-450 שקלים למארז משפחתי.
בין המארזים אפשר למצוא את ארוחת "בוטיקניק זוגי 3 קומות" – ארוחה בת 3 קומות הכוללת: קומה ראשונה של סלט טרי, מטבלים, גבינות מהמעדנייה של בוטיקניק, שתייה, מאפים ועוד. בקומה השנייה יש מנה עיקרית לבחירה (שקשוקה או קיש) ומגוון לחמים מיוחדים ואת המארז סוגרת הקומה השלישית שמכילה קינוח זוגי (290 שקלים).
העצמאות 56 יהוד, הזמנות דרך האתר, בוולט או 052-8883980

מתוקים, תחלימו

במותג המאפים מייזון קייזר של הבולנז'ר הצרפתי אריק קייזר מציעים את ערכת ה-oh-micron - ערכה של 6 מקרונים צבעונים למבודדים בבית בצירוף גלויית החלמה מהירה מעוצבת, במטרה לשמח את המבודדים ולהרים להם את המוראל ואת רמת הסוכר בדם.
10 צפייה בגלריה
מארזים למבודדים מייזון קייזר
מארזים למבודדים מייזון קייזר
(צילום: אודי צרפתי)
הערכה נמכרת במחיר מיוחד של31 שקלים.
להשיג בסניפים רוטשילד 7 תל אביב, נמל תל אביב ומידטאון

חוות צוק

מעדניית הבוטיק חוות צוק ברמת אביב מציעה מארזים לאניני טעם הכוללים גם יינות לשיפור מצב הרוח בבידוד. אפשר להזמין מארז גבינות ויין ל-3-4 אנשים שכולל 4 סוגי גבינות קשות, עגבניות שרי וירקות אורגניים, גבינה צפתית מחלב צאן, חמאת עיזים של משק הירש, לאבנה מחלב צאן, לחם שיפון, ממרח עגבניות מיובשות, ריבה, קרקרים ובקבוק יין לבחירה (289 שקלים).
10 צפייה בגלריה
נקסט דור
נקסט דור
מהמעדנייה הביתה
(צילום: נתנאל ישראל)
ומי שחובב בשר ימצא שם ערכות להכנת ארוחה זוגית ביתית בתנור או במחבת: קרפצ'ו פילה בקר עם שמן זית וגבינת פרמז'ן, מארז מינוט סטייק, זוג שיפודי פילה בקר, סלט ברוקולי, עגבניות שרי שום קונפי, רוטב צ'ימיצ'ורי ועוד (315 שקלים) וערכות פיקניק למרפסת או לגינה עם קרקר שיפון, ריבה איכותית, גבינה בסנון תום, פרי, בירת בוטיק ישרקלית, ירקות טריים חתוכים, עגבניות שרי, 4 לביבות לבחירה, נקניק פפרוני, מיקס זיתים מהמעדניה, סלט קינואה, לאבנה וגבינה צפתית (279 שקלים).
הזמנות באתר המעדנייה או 077-5155905

ג'ין, טוניק ומועבט

מארז מלא גרוב מבית ג'ין קלאב סופרים, בר הגי'ן שמחזיק על המדפים יותר מ-300 סוגים של ג'ין וקוקטיילים. בין המארזים תמצאו את The whole shebang - שישיית קוקטיילים זוגיים (200 מ"ל) לבחירה, מוגש עם גארנישים מותאמים לכל קוקטייל.
10 צפייה בגלריה
מארזים לבידוד gin club supreme
מארזים לבידוד gin club supreme
(צילום: רן בירן)
אפשר לבחור ממגוון הקוקטיילים שכולל groovy geisha (עשבוני, הדרי ומענג), green velvet (פרחוני, מתוחכם ומתפתח) או bloody gringo (מעושן והדרי). מחיר: 300 שקלים למארז.
מארז נוסף הוא One of those nights - שלישיית ג'ין מתובל כמו bootsy - מתובל תותים, קליפות ליים קלויות, סומק, פלפל שחור ובזיליקום, proud merry - רובארב, וורבנה, שיסו, פלפל סצ'ואן, וניל ולמון גראס או black dynamite - פלפל אנגלי, ציפורן, קינמון סיני, היביסקוס, אגוז מוסקט, קליפות תפוס והל מעושן. מחיר: 270 שקלים.
Gin Club Supreme, הזמנות דרך האתר

רותי, תארזי לי

את מארזי האוכל של הדליקטסן מקבוצת R2M כמעט שאין צורך להציג, ובכל זאת אם חשקתם במוצרי מעדנייה מיוחדים שיגיעו עד לבית גם בבידוד, זה המקום.
10 צפייה בגלריה
מסעדות חדשותב ארץ
מסעדות חדשותב ארץ
(צילום: עידו גור)
באתר מגוון מארזים שכוללים לחמים, מאפים, גבינות, מטבלים, יינות, סלטים, אוכל מוכן, מוצרי מעדנייה, קינוחים ועוד. בנוסף ניתן להזמין מהאתר מוצרי מזווה ולהשלמת האווירה גם אביזרים ואקססוריז לבית החל מכלי מטבח ועד צלחות הגשה.
10 צפייה בגלריה
דליקטסן, כוכב הצפון
דליקטסן, כוכב הצפון
(צילום: עידית בן עוליאל)
בין המארזים המוכנים: "ערב פיצה ל-4" הכולל ארבע פיצות להכנה זריזה בבית עם תוספות, סלט וקינוח (414 שקלים); ארוחת שישי קלאסית לששה אנשים (556 שקלים); מארז בראנץ' אמריקאי לזוג (285 שקלים); מארז "קופיבר בבית" עם מנות מהקופי בר ומהדליקטסן ועוד.
דליקטסן, הזמנות דרך האתר

פיצה תוצרת בית

רשת Cook and Bake מציגה מגוון מארזים לבידוד, המתאימים לבישול עם הילדים בבית: מארז להכנת פיצה ביתית, מארז לאפיית עוגה, מארז אפייה עשוי סיליקון צבעוני לקטנטנים ועוד.
10 צפייה בגלריה
מארזים לבידוד cook and bake
מארזים לבידוד cook and bake
(צילום: יח"צ)
להכנת פיצה מסדרת Glaze - הסט כולל את כל מה שצריך כדי להכין ולהגיש פיצה באיכות של פיצרייה: אבן שמוט לאפייה בקוטר 33 ס"מ, מעמד הגשה מנירוסטה וגלגלת לחיתוך מבית Roso, אפיית הפיצה בבית הופכת לקלה, כיפית ומהירה. מחיר מארז להכנת פיצה: 139 שקלים.
Cook and Bake, להשיג בסניפי הרשת

בידוד משפחתי

רשת ההמבורגרים בורגר סאלון, מבית מסעדת הבשרים לימוזין, מגיעה אליכם הביתה עם מארז למבודדים – "צידנית זאבים", הכוללת ארבעה המבורגרים לבחירה.
10 צפייה בגלריה
מארזים לבידוד בורגר סאלון
מארזים לבידוד בורגר סאלון
(צילום: ישראל אלפסה)
למנה ראשונה יש כנפיים או כרובית בטמפורה, ולעיקרית יש המבורגר 160 גר', המבורגר פרגית, או המבורגר צמחוני, ובנוסף לזה יש ארבע תוספות לבחירה - צ'יפס, סלט כרוב, סלט ירוק, פוטטוס, או צ'יפס בטטה. הצידנית מגיעה עם ארבעה סוגי שתיה קלה לבחירה. מחיר: 259 שקלים.
בורגר סאלון, הזמנות באתר ובסניפים

ירקות או לא להיות

תרופות סבתא מהטבע, ירוקים טריים להוספה למרק או לתה, ירקות שורש ותות שדה טרי – את כל אלה תוכלו להשיג בארגזי "שדה ירוק" - משק אורגני בבית יהושע. המשק מפעיל אתר עם כ-1,500 מוצרים ומוציא מדי יום ארגזים של תוצרת חקלאית טרייה, שמתאימים בול למי שחולה או תקוע בבידוד. הזמנות באתר שדה ירוק.
מארזי בידוד מצאנו גם אצל "משק מלקט", חנות ירקות און ליין שמוכרת תוצרת ישראלית מהחלקאי לצרכן - בעל החנות הוא חקלאי שמלקט בעצמו את התוצרת הנמכרת במקום, מחקלאים באזור עמק חפר בעיקר וגם מחלקאים באזורים אחרים בארץ.
10 צפייה בגלריה
ירקות לבריאות
ירקות לבריאות
ירקות לבריאות
(צילום: ירון ברנר)
באתר של משק מלקט מחכים למבודדים שלל מארזי בריאות במחירים ידידותיים כמו מארז טעמים למתבודדים ב-120 שקלים הכולל פירות אקזוטיים, שמן זית של מסיק מגל ותערובת נשנוש ללא גלוטן; מארז אנרגטי לבידוד ב-112 שקלים כולל חטיפי דגנים ללא גלוטן, צנון שחור (תרופת סבתא טבעית לצינון ושיעול), תות שדה, שורש ג'ינג'ר, נענע, דבש של קיפודן ומעדן אוכמניות טבעי; מארז ירקות העונה למבודדים ב-150 שקלים כולל שלל פירות וירקות בשביל שיהיה מה לנשנש וממה לבשל בבית. הזמנות באתר משק מלקט

ברוח החג המתקרב: פירות ונטיעות

Wolt ישראל חוגגת חג האילנות עם מגוון רחב של מארזי פירות יבשים וערכות ייחודיות לשתילה ביתית שידרגו לכם את ט"ו בשבט: מגש פיצוחים ענק של פיצוחי השוק (65 שקלים), מגש פירות יבשים ענק של פיצוחי השוק (69 שקלים) ועוד. ברשת גרעיני עפולה תמצאו מארז ט"ו בשבט הכולל 800 גרם שזיפים, אגוזי מלך, משמשים, אננס, צימוקים, תאנים וחמוציות (50 שקלים), מארז ט"ו בשבט פרימיום ללא תוספת סוכר שכולל 800 גרם תפוחי עץ, משמש אוזבקי אורגני, תאנים אורגניות, חמוציות ללא סוכר, צימוק אוזבקי אורגני, רצועות קוקוס טבעי ואננס טבעי (85 שקלים).
10 צפייה בגלריה
פרוט פקטורי מארזי בידוד
פרוט פקטורי מארזי בידוד
(צילום: Wolt ישראל)
גם בחנות הקולה פתח תקווה תמצאו מגוון מארזי פירות יבשים כגון מארז פרימיום זוגי הכולל 900 גרם של פירות יבשים ומיקס אגוזים (79 שקלים), מארז פרימיום משפחתי שכולל 1350 גרם פירות יבשים ואגוזים (109 שקלים) ועוד.
ואחרי שנשנשתם פירות יבשים אפשר לקנח בנטיעת צמחים: מעדניית שפרה מציעה את מארז "רון בלב ואת ביד" לחגיגות ביתיות, הכולל צמח תבלין, עציץ טרהקוטה, זרעים, אדמת שתילה, אגוזים מצופים שוקולד (100 גרם), פרי מיובש (100 גרם) ותמצית תה צמחים (375 מ״ל) ב-135 שקלים ולה פלור בוטיק מציעה מארז פקעות חורף לפעילות שתילה ביתית, הכולל אדנית קרמיקה, שק אדמה 5 ליטר, מארז של 75 פקעות והוראות שתילה וטיפול (180 שקלים).
הזמנות דרך וולט