כולם שונאים ספוילרים, וטלגרם כאן כדי לעצור אותם. אפליקציית המסרים השיקה פיצ'ר חדש שיאפשר לנו לסווג את ההודעות שאנחנו שולחים כספוילר, ובכך למנוע אי-נעימות וחשיפה לא רצויה של משתמשים אחרים לספוילרים פוטנציאליים.
1 צפייה בגלריה
ספיידרמן
ספיידרמן
בלי ספוילרים בבקשה! "ספיידרמן: אין דרך הביתה"
(Marvel Studios)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

טלגרם היא ללא ספק אחת מאפליקציות המסרים המעניינות ביותר כיום, וכלל שעובר הזמן, יותר ויותר משתמשים מתחילים להשתמש בה בנוסף לאפליקציות מסרים אחרות, או כחלופה מלאה אליהן. אחד היתרונות המשמעותיים שיש לטלגרם על המתחרות שלה הוא התמיכה הרחבה בפיצ'רים שונים, שמאפשרים למשתמשים לעצב את חווית השימוש שלהם באפליקציה בצורה הנוחה להם ביותר. החל מאפשרויות ליצירת תיקיות, צ'אטים פרטיים וסודיים והיכולת לשמור על פרטיות המשתמש כערך עליון, אין ספק שטלגרם היא אחת מאפליקציות המסרים המפותחות ביותר כשזה מגיע לפיצ'רים נלווים.
ממש בימים האחרונים, כחלק מעדכון הגרסה של האפליקציה, התווסף אליה פיצ'ר חדש שמאפשר לסווג את תוכן ההודעות שאנחנו שולחים כספוילר, ובכך למנוע אי נעימות אם החלטנו לשתף פרט מסוים שעשוי להיות ספוילר עבור משתתפים אחרים בשיחה. הפיצ'ר זמין כבר היום לשימוש באפליקציית טלגרם בסמארטפון, בגרסת הדפדפן ובתוכנה הייעודית למחשב האישי.
על מנת להפעיל מיסוך נגד ספוילרים בהודעות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את ההודעה שלכם, לסמן את החלק שאותו תרצו להגדיר כספוילר, ללחוץ על תפריט (אייקון שלוש הנקודות) > Spoiler. התוצאה: הספוילר יוסתר על ידי טלגרם באמצעות אפקט מיסוך. אם הנמען שלכם ירצה בכל זאת לקרוא את הספוילר, לחיצה על החלק המוסתר תסיר את המיסוך ותוכן ההודעה (והספוילרים) יופיע. ברגע שהנמען ייצא מהשיחה וייכנס אליה מחדש, המיסוך יחזור והוא יצטרך ללחוץ עליו פעם נוספת כדי להסירו.
סיווג הודעות קיימות כספוילר
טלגרם לא עוצרת כאן, והיא מאפשרת לערוך הודעות שנשלחו בעבר ולסווג גם אותן כספוילר. על מנת לעשות זאת, לחצו לחיצה ארוכה על ההודעה שתרצו לערוך ולאחר מכן עריכה (אייקון העיפרון בחלקו העליון של המסך) > Spoiler > אישור (אייקון הווי הכחול), ומיסוך הספוילרים יופעל על ההודעה. שתהיה לכולנו צפייה מהנה ונטולת ספוילרים!
סיווג הודעות חדשות כספוילר