9

קיה נירו חדש ומעוצב יגיע באמצע 2022 עם מנוע היברידי או חשמלי

קיה חושפת תמונות ופרטים ראשונים על דור חדש לנירו, מרבי המכר של המותג כאן. מה שונה בו, מה דומה ומתי יגיע בפנים

ניר בן זקן | פורסם:25/11/2021
בקצרה:
  • קיה נירו עבר מהפיכה עיצובית ונראה קשוח מקודמו
  • עם מנוע היברידי, היברידי-נטען או חשמלי
  • ינחת כאן באמצע 2022
הלוק החדש: זהו דור שני לנירו, מרבי המכר בשוק המקומי. במפתיע, קיה החליטה לחדש אותו לחלוטין חמש וחצי שנים בלבד לאחר השקת הדור הראשון, פרק זמן קצר מהמקובל בתעשייה. היצרנית הקוריאנית לא חושפת פרטים רבים, אבל המראה מרשים, עם חזות מעניינת יותר וסממנים קרביים בהשראת הקונספט שהציגה קיה בניו יורק 2019. בוודאי מרשים יותר מהמראה האנמי-מגושם של הנירו היוצא.
סביבת הנהג חדשה ומעצביה הושפעו ללא ספק מה-EV6 החשמלי, עם סידור של לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע היוצרים מראה אחיד, או הגה שתי צלעות וחוגה לבחירת מצבי נסיעה (לפנים-אחור-חניה) במקום הבורר המסורתי.
תמונה כללית
חשמלי או היברידי: קיה לא מפרסמת בשלב זה פרטים טכניים, אך כן מגלה כי יחידות ההנעה יהיו דומות לדגם היוצא. כלומר, היברידית, היברידית נטענת או חשמלית - עדיין על בסיס פלטפורמה זהה לדגמים הרגילים ולא E-GMP ייעודית מבית הקונצרן. קיה מציינת כי מחשב ניהול מערכת ההנעה בגרסה ההיברידית-נטענת יקבל נתונים ממערכת הניווט, ובכך יתאפשר לעבור אוטומטית לנסיעה באמצעות המנוע החשמלי באזורים המוגדרים "ירוקים" כמו מרכזי ערים, או בסמיכות לבתי חולים ובתי ספר.
תמונה כללית
מה אנחנו חושבים: קיה נירו היוצא הוא אחד מהדגמים הנמכרים ביותר של קיה כאן, בזכות שילוב של הנעה היברידית חסכונית, תנוחת ישיבה גבוהה ובעיקר תג-מחיר אטרקטיבי הדומה לזה של משפחתית. כל זאת, למרות מראה אנמי. הנירו החדש מטפל בדיוק בנקודת תורפה זו ולכן אפשר להניח שאם תשכיל היבואנית לשמור על מחיר דומה לדגם המוחלף, הצלחתו מובטחת.
לכתבה זו 9 תגובות
הוספת תגובה
9

תגובות

close-fullscreen-comment
הוספת תגובה
4.

כל פעם מורידים פיצרים ואז הכל אקסטרה

3.

.

2.

נראה מה יאומרו ההדיוטות ה"ירוקים" על מה שאני מסביר כאן!? אתם מכירים הדעות שלי נגד מכוניות טובות את החשמל - אבל הנה משהו חדש שגיליתי, אז אתם מחשיבים את המכוניות האלה עשו לעצמכם ולמדו משהו חדש ומיוחד כוספה לסיבות אחרות נגדן: - למרות הידע הרב שלי באלקטרוניקה למדתי היום משהו חדש על קרינה ELF חוץ מקרינת ה-EMF שאני מזכיר: - קרינת ה-ELF היא בתדרים נמוכים מאוד וגם מזרם ישר (DC). זה נפלט מאלפי הסוללות בתחתית המכונית = קרבות מאוד לגופי האנשים במכונית החשמלית. זה בגודל קטן יותר מה-EMF - אבל זה משם וזה גם מסוכן! אגב, - אם כבר מדברים על EMF שבדרך כלל מגיע ממערכות הפועלות עד 400 וולט - אבל יש גם מערכות של 800 וולט - במיוחד הגרמנים ואף מכונית EV קוריאנית אחת. תחשבו על הנזק הפוטנציאלי לגוף... אז הירוקים השרופים - איפה אתם עכשיו?! עודה לתגובות/תשובות מושכלות לא רק שליליות שאינן אומרות כלום ללא תיאוריית גיבוי!! כדי להוסיף לבעיות של EVs - מידע שמסופק לקונים הוא מהיצרנים עובדות מעניינות לחשוף את על קרינת EMF ו-ELF(תדרים נמוכים מאוד = 3 - 30 הרץ)...! ה-ELF משומשים בתקשורת בין צוללות כי הן עוברות דרך מים.

comment-2-comment

מהערך המינימאלי לגרימת נזק לטווח ארוך: Jeremy Hsu, IEEE Spectrum, May 5, 2014 Summary “The study, led by SINTEF, an independent research organization headquartered in Trondheim, Norway, measured the electromagnetic radiation—in the lab and during road tests—of seven different electric cars, one hydrogen-powered car, two gasoline-fueled cars and one diesel-fueled car. Results from all conditions showed that the exposure was less than 20 percent of the limit recommended by the International Commission on Non-Ionizing Radiation Protection (ICNIRP).” “Measurements taken inside the vehicles—using a test dummy with sensors located in the head, chest and feet—showed exposure at less than 2 percent of the non-ionizing radiation limit at head-height. The highest electromagnetic field readings—still less than 20 percent of the limit—were found near the floor of the electric cars, close to the battery. Sensors picked up a burst of radiation that same level, when the cars were started.” http://bit.ly/1pUuOxB

comment-2-comment

ההדיוטות נשארים ככאלה כי הם לא יודעים על מה אני מדבר... אבל, מה אני יכול לצפות מישראלים שיודעים הכל...? האם למישהו יש את הידע\מושג לענות לי על מה אני מדבר??

comment-2-comment

1. לא הבנתי כלום מהקשקושים שלך. 2. הטקסט נראה כמו שרבוב של רובוט אנאלפאבטי.

comment-2-comment

ואם כן - המורים שלך בבעיה!

comment-2-comment

הי דני , ממה שכתבת נראה לי שאתה מכיר את הנושא. אני אמור לקבל סקודה אוקטביה חדשה . במושב הקדמי הימני יש מצבר נוסף שאמור לספק מתח למנוע בעת תחילת נסיעה ובעת האצות. לא מדובר בסוללה נטענת. האם לדעתך זהו מקור לקרינה כלשהי ? תודה !

1.

לכל התגובות
0