דסק המקרקעין של בועות מדווח כי איל ברקוביץ' רכש מקבוצת "כהן פליקס ונדל"ן נדל"ן" זכויות במקרקעין בפרויקט מתחם 2,000 הממוקם מול חוף הים של ראשל"צ, צמוד למתחם ה-1,000. לפי הערכות בשוק, ברקוביץ' שילם כשני מיליון שקל. עכשיו רק נותרה השאלה אם ברקו, שנבחר לכדורגלן כל הזמנים במשאל "ידיעות אחרונות", רואה נדל"ן כמו שראה משחק.
2 צפייה בגלריה
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
איל ברקוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

בעיניים של אודי אנג'ל

איש העסקים אודי אנג'ל הגיע לבקר בתערוכת "בעינינו ראינו" במרכז פרס לשלום ולחדשנות. התערוכה מבוססת על המסע העיתונאי של רונן ברגמן והצלם זיו קורן לסיקור המלחמה באוקראינה, בשליחות "ידיעות אחרונות" ו-ynet. הכנסותיה של התערוכה קודש להקמת מרכזי סיוע לילדים ולנשים אוקראינים פליטי המלחמה, באמצעות ארגון ישראייד.
2 צפייה בגלריה
מימין: זיו קורן, אודי אנג׳ל, אפרת דובדבני מנכ"לית המרכז וברגמן
מימין: זיו קורן, אודי אנג׳ל, אפרת דובדבני מנכ"לית המרכז וברגמן
מימין: זיו קורן, אודי אנג׳ל, אפרת דובדבני מנכ"לית המרכז וברגמן

שכירות ב-140 מיליון שקל

דסק העסקים של בועות מספר כי זאב מנצור, מנכ"ל לוגיסטיקר, הוציא מהמגירה בפעם ה-14 את עט המזל שלו וחתם באמצעותו על עסקה עם חברת אמות, שבמסגרתה ישכור ממנה מרלו"ג באזור התעשייה של בית-שמש בשטח 24,500 מ"ר לתקופה של 10 שנים. המחיר: 140 מיליון שקל.

מבשלים סדרות

מקורות של בועות מספרים כי קבוצת "ישראל בידור" מעלה פלטפורמה דיגיטלית חדשה, "ישראל בישול", בהשקעה של 2 מיליון שקל. "היא כוללת צוותי תוכן למדיה החברתית, לרבות סדרות בתחום, וצוותי הפקה לאירועי פודיז", אמר עדיאל מופסיק, שותף ומנכ"ל Z Platporm וישראל בידור.

יופי של שת"פ

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON יוצא בשיתוף פעולה עם עיתונאית "ידיעות אחרונות" והסופרת והמנטורית ענת לב אדלר: המארזים של החברה למורות ולגננות, יכללו את קלפי ההדרכה "החיים זה עכשיו", שיצרה לב אדלר.

דיסני חוגגים

דסק התרבות של בועות מספר כי ווסיליס ליופולוס, סגן נשיא ומנכ"ל חברת וולט דיסני ישראל ויוון, וגיא קרני, מנכ"ל חטיבת המדיה בדיסני ישראל, חגגו במסעדת הרצל 16 בת"א את השקת שירות דיסני+ בארץ. באו לברך: גיל שרון יו"ר בזק, תומר ראב"ד מנכ"ל בי-קום ודגנית קרמר, מ"מ מנכ"ל yes, השותפה להשקה.

שיחה עם אושרי כהן

אושרי כהן יגיע ביום חמישי לבר "הבית של הצב" בחולון, להקרנה מיוחדת של הסרט "באמצע שום מקום" בשיתוף בירה מכבי. לאחר מכן תתקיים שיחה עם הקהל.

קמפיין חדש לאלין כהן

דסק הפרסום של בועות מדווח כי אשת העסקים וכוכבת הרשת אלין כהן נבחרה לפרזנטורית של רמינגטון, מותג מכשירי השיער. לפי הערכות בשוק, היא תקבל כמה מאות אלפי שקלים, שבוודאי יעזרו לה בהמשך השהייה במילאנו לטובת לימודים.

בקטנה

  • ד"ר אורי גייגר, מייסד ומנהל בקבוצת אקסלמד, ערך בניו יורק אירוע התרמה למרכז שיקום במרכז הרפואי פדה פוריה.
  • הגולשת קטי ספיצ'קוב לקחה הפסקה קצרה מהאימונים והגיעה לבקר במפעלי נותנת החסות שלה, רב בריח, באשקלון. אירח לסיור: המנכ"ל עידן זו-ארץ.
  • מעבדת החדשנות FinSec של מאסטרקארד ו-EnelX הוציאה לדרך את תוכנית Girls4Tech – כדי לעורר השראה בקרב בנות בגילי יסודי ולפתוח עבורן את הדרך להיות מובילות במדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה.
  • ביום חמישי יתקיים ערב ההתרמה השנתי לעמותת איל"ן באולם סמולרש בת"א. באמנותי: קרן פלס מארחת את מירי מסיקה.
  • מאות מעובדי איילון ביטוח התנדבו במוקדי שירות הלקוחות לטובת איסוף תרומות לארגון "שלוה", המסייע לילדים בעלי מוגבלויות – והצליחו לגייס 4.3 מיליון שקל.
  • אנו – מוזיאון העם היהודי – חגג שנה לפתיחתו בת"א. היו: אירינה נבזלין, דן תדמור, עדי אקוניס, טניה ולאוניד נבזלין.
  • חברת Fiverr, בהובלת המנכ"ל מיכה קאופמן ואמיר גיא מנכ"ל togetherr, תציג בפסטיבל הפרסום בקאן פלטפורמה שבונה צוותי קריאייטיב ומחברת אותם לסוכנויות.
  • קבוצת אביב חגגה 20 שנים למגדל משה אביב בנוכחות ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.
  • פקטורי 54 ערכה ערב תרבות עם נועם חורב, שהקריא קטעים מתוך ספרו "טיוטה של אושר".
  • באסותא ערכו ערב בנושא אחריות תאגידית עם היו"ר שוקי שמר והמנכ"ל גידי לשץ.
  • היום יארח משה דניאל, מנכ"ל סינודן מקבוצת ח.י, אירוע פתיחה למכירות מותגי גורניה ואסקו ב-SAVOY חולון.
  • רשת HOODIES, בהובלת המנכ"ל ניצן ישראלי, פותחת שני סניפים חדשים, בראש העין ובהרצליה.
  • חברת דיפ אינסטיקנט תרמה לבית החולים דנה לילדים 200 ספרי ילדים ביצירתה.

מינויים

  • לירן אלרם מונה לסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי בגולדפינגר תקשורת.
  • משרד נ. פינברג ושות' צירף את עו"ד דניאל כוכבי כשותף.
  • לימור בוזגלו מונתה לסמנכ"ל משאבי אנוש של אל על.