אגדה חדשה: חברת CD Projekt Red הכריזה אמש (ב') כי היא מפתחת בימים אלה כותר חדש בסדרת משחקי "המכשף" (The Witcher), שבע שנים לאחר יציאתו של המשחק האחרון בסדרה. תאריך היציאה של המשחק טרם פורסם.
1 צפייה בגלריה
אגדה חדשה: The Witcher
אגדה חדשה: The Witcher
אגדה חדשה: The Witcher
(צילום: CD Projekt Red)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

לפי CDPR, המשחק החדש יציג "אגדה חדשה" בייקום של המכשף. בנוסף לכך, מלבד היותו משחק חדש באחת מסדרות המשחקים המוערכות ביותר בכל הזמנים, המשחק החדש מהווה שינוי גישה משמעותי עבור CDPR, שהודיעה שהמשחק מפותח על גבי מנוע המשחקים Unreal Engine 5 ולא על מנוע המשחקים הפנימי של החברה, REDengine, שבו השתמשה במהלך העשור האחרון.
המעבר לאנריל 5 הינו תוצאה של שיתוף הפעולה החדש של CDPR עם חברת אפיק גיימס (Epic Games). CDPR ציינה שהמשחק החדש של המכשף לא יהיה בלעדי לחנות המשחקים של אפיק או לכל פלטפורמה אחרת, וששיתוף הפעולה שלהם נועד על מנת להביא את המשחק ואת יכולותיו הגרפיות לקצה. כמו כן, CDPR לא נוטשת לחלוטין את השימוש במנוע REDengine, שמניע בימים אלה פרויקטים אחרים של החברה, למשל ההרחבה הצפויה למשחק סייברפאנק 2077.
נכון לרגע זה אין בכוונתה של החברה לחשוף את תאריך היציאה ופרטים נוספים אודות המשחק, כך שבהחלט יש עוד למה לצפות. אפשר רק לקוות שהמשחק החדש יזכה לראות אור במהלך השנים הקרובות, ושהוא לא יזכה ליחס שאליו זכה סייברפאנק שנחשף לראשונה ב-2012, הובטח לצאת ב-2013 ולבסוף נדחה שבע שנים ויצא ב-2020, וגם אז היה היה מדובר באחד הכישלונות הגדולים שעולם הגיימינג ידע אי פעם.
כך או כך, מעריצים רבים של המכשף מחכים בכיליון עיניים למה שעתיד להיות המשחק החדש בסדרה. המשחק האחרון בסדרה, The Witcher 3, נחשב עד היום לאחד ממשחקי התפקידים המצליחים בכל הזמנים, ולצד הסדרה המצליחה בנטפליקס שהגדילה את הפופולריות של המותג במהלך השנים האחרונות, אין ספק ש-CDPR תצטרך להציג תוצר ראוי ביותר כדי לספק את המעריצים.