"אני בן 17 אבל מגיל 12 אני על במות בצורה מקצועית" - כך הצהיר נבו אבוטבול, המנטליסט הצעיר בעולם, בריאיון שהתקיים היום (ב'), במסגרת ועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות" בהנחיית רותם ישראל ואביב אלוש. צפו בריאיון.
אבוטבול, שכבר הספיק לעשות לעצמו שם ברחבי העולם - גם בשל גילו הצעיר, אך גם בשל יכולותיו המרשימות - החל להתעניין במנטליזם עוד בבית ספר, כשהיה בן שמונה. "התחלתי לעשות לחבר'ה, ואז הבנתי שאני רוצה לקחת את זה צעד קדימה. בגיל תשע-עשר אני מופיע בימי הולדת לאחים של הילדים בכיתה שלי", סיפר לישראל ואלוש.
כשהיה בן 12 בלבד כבר השתתף אבוטבול בגרסה הישראלית של "גוט טאלנט" - ושם, על הבמה בפריים טיים ובגיל שבו חבריו עדיין יושבים ומשחקים בפלייסטיישן, הגיעה הפריצה שלו. "עכשיו המופעים הם למבוגרים, חברות הייטק ואירועים סגורים מאוד מיוחדים", המשיך לספר, "ולבני נוער אני מעביר את המסר שהכל אפשרי. באתי מנהריה וההורים שלי לא תמכו בי בהתחלה, ואני רוצה להעביר שאפשר להגשים את החלום".
2 צפייה בגלריה
 נבו אבוטבול
 נבו אבוטבול
ועידת האנשים של המדינה - המנטליסט נבו אבוטבול
(צילום: אלכס קולומויסקי)
כשאלוש תהה אם בגיל 17 נסיעות מסביב לעולם הם עניין מלחיץ, אבוטבול הודה שזה בדיוק כך. "הופעתי באנגלית, זה לא פשוט בשביל ילד בן 14, אבל זה החלום שלי. מגיל 12 אני עושה שיעורים פרטיים באנגלית שאני מממן מהכסף שלי, זה חשוב לי. בחצי שנה האחרונה הייתי פעמיים באמריקה, השתתפתי בכנס של IIC באמריקה, גם כדי לספר על ישראל וגם כדי לשמח אנשים".
"זה מדהים", התמוגג אלוש, "זאת השליחות הכי מדהימה שלך". והמנטליסט הצעיר ענה: "זה המעט שאנחנו יכולים לעשות. בדרך יש הרבה עליות וירידות. אני ילד טיפה שונה. לא כל כך ברשתות החברתיות. מעניינים אותי דברים אחרים, אני מתעסק עם אנשים וזה עסק, אבל גם כדי להעביר לבני נוער את ההרגשה שזה אפשרי. יש לי פודקאסט שהקלטתי בשם Lead It שמדבר על ניהול זמן, התמודדות עם כשלונות, בחירת חברים".
2 צפייה בגלריה
 נבו אבוטבול
 נבו אבוטבול
ועידת האנשים של המדינה - המנטליסט נבו אבוטבול עם המראיינים רותם ישראל ואביב אלוש
(צילום: אלכס קולומויסקי)