אם יש דבר אחד שתקופת הקורונה גזלה מאיתנו ולא נסלח לה על זה לעולם, זה ארוחות הבוקר והבראנצ'ים. בהמשך למשבר בענף, והקושי לחזור לשגרה, נעלמו כמעט בכלל הארוחות האלה, והמסעדות התמקדו במשבצת הערב. אבל לאחרונה, הולכות וצצות עוד ועוד ארוחות בוקר ובראנצ׳ים - חלקן ותיקות ואהובות שעושות קאמבק וחלקן חדשות וטעימות.
21 צפייה בגלריה
ארוחות בוקר ובראנצ'ים חדשים
ארוחות בוקר ובראנצ'ים חדשים
גם אתם הייתם רוצים לפתוח ככה את הבוקר שלכם?
(צילום: AVIRA)
קבלו רשימה של 20 מקומות לאכול בהם בראנץ׳ או ארוחת בוקר ברחבי הארץ, בימי חול או בסופי שבוע, שיגרמו לכם להתחיל את היום שבעים ומחוייכים.
כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

תל אביב והמרכז

קפה אירופה

לא מעט שינויים היו במהלך הקורונה בקפה אירופה, והמשמעותיים בהם הם ללא ספק פתיחת החצר האחורית המשגעת, והחלופים במטבח. אבל עכשיו גם הבראנץ' חוזר, ועם הטמפרטורות שצנחו, כיף לדגום אותו בחצר, שהיא מובלעת ירוקה בתוך הצומת הכי סואן בתל אביב.
21 צפייה בגלריה
בראנץ', קפה אירופה
בראנץ', קפה אירופה
(צילום: אמיר מנחם)
21 צפייה בגלריה
ירדן ואושרי קיוסק
ירדן ואושרי קיוסק
ירדן שי
(צילום: מוטי קמחי)
ובנוגע למטבח: אחרי קדנציה ארוכה של השף ליאור הדס, החליפה אותו בימים אלה השפית האנרגטית ירדן שי (לשעבר מסעדת מלכה, הסלון, ובר היין קיוסק אנד קו, שנמצא ממש ממול, שהשתתפה בתוכנית הריאליטי MKR), שנחושה להסתער על המחבתות במאה קמ"ש. בין מנות הבראנץ' של שי יש קולורבי אפוי עם גבינת גאודה כמהין (28 שקל), ברזאולה בעבודת יד עם חרדל וקורנישון (32 שקל), טוסט של לחם מחמצת צרוב על מחבת עם גבינות, חמון וביצה עלומה (48 שקל) וביצה עלומה על לחם תירס צרוב ופטריות יער ביין לבן והולנדייז (71 שקל).
מתי? בשישי ושבת בשעות 12:00-17:00
שדרות רוטשילד 9 (פינת הרצל) תל אביב, 03-52599987

דלידה

מסעדת דלידה חברה לאחרונה אל השף יוגב ירוס, שיצר ארוחת בראנץ׳ חדשה בהשראת שוק לוינסקי, הסמוך למקום (בשיתוף פעולה עם דוד קישקה, איש אוכל המתמחה בסיורים קולינריים בשווקים).
החל מהשבוע יגישו בדלידה בראנץ׳ שכולל תשע מנות פתיחה המוגשות למרכז השולחן, ומנה עיקרית אישית לבחירת הסועדים (129 שקלים).
21 צפייה בגלריה
הבראנץ' החדש של דלידה
הבראנץ' החדש של דלידה
הבראנץ' החדש של דלידה
(צילום: יונתן בן חיים )
תוכלו לאכול בייגלה של "הסאלוף" וחלה של "הצבי", יחד עם ירק חי עם סומק בלדי, מקרל מעושן ואיקרה של מעדניית יום טוב, או ללכת על אחת מהמנות האחרות בהשראת השוק (התבלינים של חבשוש, למי שתהה). אבל אחרי הכל הבתבלין הכי טעים כאן זו האחווה בין האנשים ובעלי העסקים באזור, שהפך למרכז בילוי מרכזי ומוקד משיכה לצעירים ולתיירים.
מתי? ימי שישי בשעות 11:00-16:00
זבולון 7 תל אביב, 03-5369627

דליקטסן בבראסרי

במהלך הקורונה מסעדת הבראסרי נסגרה, עברה שיפוץ ארוך ודקדקני, והחלל נפתח שוב כסניף נוסף של הדליקטסן. ממש לידו פועל גם בייקרי קטן וחמוד, שמשקיף לכיכר רבין, וללא ספק, מדובר בעוד הצלחה של קבוצת R2M של רותי ומתי ברודו. במהלך השיפוץ שמרו שם על אלמנטיים עיצוביים שנשארו מהביסטרו האייקוני.
הדליקטסן החדש משלב אוכל שמיוצר במפעל של הקבוצה, לצד מאפים, לחמים, מוצרי מעדנייה וחומרי גלם מוצלחים כמו גבינות, יינות ופסטות.
21 צפייה בגלריה
מתי ורותי ברודו
מתי ורותי ברודו
מתי ורותי ברודו
(צילום: עמית שעל)
ארוחת הבוקר מדי יום כולל שישי ושבת, מציעה מגוון מנות אל לה קארט לצד גבינות, סלטים ודגים כבושים. יש שם ביצי עין, ביצים עלומות, וגם קפה ומשקאות אלכוהוליים שיהלמו את המעמד.
מתי? ראשון-שבת 8:00-12:00
אבן גבירול 70 תל אביב, 03-9681010

הרצל 16

עוד מקום ממש שווה מבית קבוצת R2M שמגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים נפלאים. יש כאן חצר יפה ובניין עם הרבה היסטוריה. בימים אלה חזרו להגיש כאן ארוחות בוקר, אחרי שבמהלך הקורונה והמחסור בכוח אדם, הם נעלמו מהתפריט.
בימי חול מוגשת ארוחת בוקר עם כריכים, מאפים וביצים, והארוחות המוגשות בשישי ושבת כוללות מנות בראנץ׳ כמו פרעצל עם סלמון מעושן, סלק מוחמץ ולאבנה, או בורקס תרד עם גבינה מלוחה וביצה קשה שמוגש עם איירן.
21 צפייה בגלריה
דיסקו טוקיו הרצל 16 תל אביב
דיסקו טוקיו הרצל 16 תל אביב
(צילום: תיקי גולן)
יש גם מסבחת עדשים עם סלט כרובית, כריך קובני של קורנביף וחמוצים, ותפוח אדמה קריספי עם ביצה עלומה, שמנת ובייקון. בזמן הבראנץ׳ בסוף השבוע מתקיים האפי האוור עם דילים על המשקאות האלכוהוליים.
מתי? ראשון-שבת 8:00-16:00
הרצל 16 תל-אביב, אין אפשרות להזמין מקומות

טאיזו

הבראנץ׳ הזה אמנם לא חדש, אבל בהחלט ראוי לציון כאחת מארוחות הבראנץ' הטובות והפופולריות בתל אביב, בצד הגבוה של הסקאלה. ב-148 שקלים לסועד תוכלו לבחור לעצמכם שתי מנות פתיח כמו הר גאו שרימפס, ארנצ'יני הודי או סלט דפי שעועית, ומנה עיקרית אחת לכל סועד לבחירה למשל סטייק אנד אגס, שקשוקה טיקה מסאלה, או קארי סרטנים עם ביצה כבושה.
21 צפייה בגלריה
בראנץ' של טאיזו
בראנץ' של טאיזו
(צילום: יפית שמחה)
יש קוקטיילים וקינוחים נהדרים שאינם כלולים במחיר, השירות מופלא והאווירה מושלמת.
מתי? שישי החל משעה 11:00
מנחם בגין 23 תל אביב, 03-5225005

קלארו

הבראנץ' של קלארו הוא אמנם לא חדש אבל הוא ללא ספק אחד הבראנצ'ים השווים בתל אביב. את אג'נדת ה-Farm to table הכניסו כאן גם לארוחה הזאת, כאשר כל מנה ומנה הן בתפריט מבוססת על תוצרת חקלאית אחרת: זנים מיוחדים של ירקות ופירות וגם גבינות בוטיק.
21 צפייה בגלריה
  בראנץ' של קלארו
  בראנץ' של קלארו
(צילום: שני בריל)
גם תפריט הבראנץ' כולל חומרי גלם עונתיים - ומקומיים. מנת הדגל היא "מגש ארוחת בוקר זוגי" שכוללת סלט ירקות שוק ושלל מאפים וגבינות. בין המנות יש גם טוסט שינקן גאודה בציפוי קורנפלקס (58 שקל), סביח קלארו עם חצילים מטוגנים, ביצה חומה, לביבות ירק, תפוחי אדמה. טחינה עמבה, סלסלת עגבניות ופיתות (62 שקל), אגז בנדיקט עם תבשיל תרד ועגבניות, בצל, הולנדז שום קונפי וזעתר (68 שקל) וגם המבורגר עם ביצת עין, רוטב הולנדייז ובייקון (92 שקל).
מתי? מוגש בשישי 9:00-15:00 ובשבת 9:00-12:30
הארבעה 23 (פינת דוד אלעזר) תל אביב, 03-6017777

לולי על הים

לולי, מסעדת החוף של קבוצת NOX (אמש, מנדלימוס ועוד), נפתחה במהלך החודש האחרון בטיילת תל אביב, ומגישים שם תפריט בראנץ' סוף שבוע של איתי מסלובטי - מהמתמודדים הבולטים בעונה הנוכחית של תוכנית האוכל משחקי השף.
21 צפייה בגלריה
בראנץ' של לולי
בראנץ' של לולי
(צילום: אסף קרלה)
בתפריט שלל צלחות קטנות למלא בהן את השולחן עם סלמון מעושן, פלפלי פדרון מטוגנים בדאשי או פטה כבשים בשמן זית ישראלי. יש גם בוראטה אמיתית, פירות ים מטוגנים, מנות ביצים וצ׳יזבורגר של בראנץ׳. תמצאו מקום על הדק או על הטרסות המרווחות מול הים ותהנו. הבראנץ׳ מוגש בימים שישי ושבת בין השעות 11:00-16:00, הזמנות רק דרך הפייסבוק.
מתי? מוגש בשישי ושבת 11:00-16:00
הירקון 121 א׳, טיילת תל אביב חוף גורדון, 077-9386252

הבנות אוהבות אוכל

הבראנץ׳ של יעל וקרן בשכונת שפירא בתל אביב כבר עורר הדים בעבר אבל בשלב מסוים נגנז, ככל הנראה מפאת הקורונה. השבוע הן חזרו לקיים את הארוחות המופלאות שלהן בימי שישי, ומתכוונות להמשיך ולעשות זאת (שווה לעקוב אחריהן כי הרשימות הולכות ומתמלאות במהרה).
21 צפייה בגלריה
הבנות
הבנות
הבנות
(צילום: מתן כץ)
הבראנץ׳ של הבנות נדיב וצבעוני, וכולל דגים כבושים, גבינות, פירות, ירקות ומאפים טריים. הכל נעשה במטבח שלהן ומוגש לצד יינות, סנגריה קרה, קמפרי ותפוזים סחוטים, קפה ומתוקים שמכינה יעל הקונדיטורית. ברוכות השבות.
מתי? מוגש בשישי 12:00
שכונת שפירא תל אביב, 052-8889333

שוקרייה

מסעדת השוק שוקרייה משיקה בראנץ׳ בשרי שמתחיל בשישי בבוקר ונמשך עד שעות אחר הצהריים. האוכל הצבעוני והשמח של ניר שלמור מקבל טוויסט של בראנץ׳ עם מנות מעניינות כמו העיראקי - עיג'ה עם טחינה, עמבה, עגבניות, מלפפון חמוץ, סחוג, לימון כבוש וחלה קריספית, או גירוס יווני בתנור גחלים עם בוראטה ואנשובי.
21 צפייה בגלריה
בראנץ' של שוקרייה
בראנץ' של שוקרייה
(צילום: אפיק גבאי)
יש גם סטייק סינטה עם ביצת עין ברוטב יין ופירה בטטה או מנה של נקניקיות מרגז עם ביצה מקושקשת והום פרייז. את פרס המנה המפתיעה לוקחת הלפת - פוקצ'ה בתנור ג'וספר ועליה עלי לפת, תרד, ביצת עין ואבן יוגורט מגורדת. את הבראנץ' מלווים קוקטילים של בוקר ומשקאות אניס למיניהם והוא מוגש בימי שישי בין השעות 10:00 ל-15:00.
מתי? שישי בשעות 15:00-10:00
דרך רמתיים 18 הוד השרון, 077-5328604

גוטל'ה

המאפייה שלפני מספר שנים עברה הסבה למסעדה, משיקה תפריט ארוחות בוקר חדש בנסיון לשלב בין המנות של שף רגב נחמני לבין המאפים והבצקים של הקונדיטורית יפעת שפי.
21 צפייה בגלריה
המבורגר טבעוני של גוטלה
המבורגר טבעוני של גוטלה
המבורגר טבעוני, בול לבוקר
(צילום: יח"צ)
מלבד ארוחת הבוקר הישראלית שכולם מכירים, יש מנות חדשות וקצת יותר מעניינות כמו שקשוקה תרד, אגז בנדיקט על בריוש תוצרת בית, פרנץ׳ טוסט מאותו בריוש בדיוק עם קצפת ופירות, מוזלי מגרנולה תוצרת בית, ועוד מנות קטנות וחמודות כמו סקורדליה, גרבלקס עם מחית אגסים וזעפרן, טרטר סלמון ואבוקדו, או עלי גפן שגולגלו אחד אחד במטבח. בוקר טוב אבן יהודה.
מתי? ארוחות הבוקר מוגשות ראשון-שבת בשעות 7:30-12:00
המייסדים 54 אבן יהודה, 077-4320697

באזז

מתגעגעים לבופה בראנץ׳ מהסוג שהיינו רגילים לראות לפני הקורונה? אם כן, קבלו את הבופה החדש שהולך להוציא את העיניים לכולם באינסטגרם שלכם - מסעדת באזז בגבעתיים: בימי שישי ושבת שולחן הבופה מתהדר בסלטים צבעוניים, מאפים טריים, לחמים ומטבלים, גבינות, פיצות, אנטיפסטי, מנת ביצים עיקרית לכל סועד, כולל שתייה, וכל זה ב-85 שקלים לאדם.
21 צפייה בגלריה
בופה בראנץ' מסעדת באזז
בופה בראנץ' מסעדת באזז
(צילום: סופי סברוק)
בבאזז מספרים שהבראנץ' שלהם מתאים גם לטבעונים, וכולל לא מעט מנות נטולות מוצרים מן החי.
מתי? בשישי ושבת 8:00-13:00
וייצמן 51 גבעתיים, 050-5990257

סילו

מסעדת סילו חוזרת לפעילות מלאה, ומחזירה את הבראנץ׳ של חולון, הפעם ללא הבופה המהולל. במרכז הבמה של הארוחה ניתן למצוא כעת מנות לוהטות שיצאו הישר מטאבון עצים, מנות צ׳יקטי קטנות, פרימי של מנת ביניים וסקונדי, המנות העיקריות.
21 צפייה בגלריה
בראנצ' של סילו
בראנצ' של סילו
(צילום: לינה מיארה)
במחיר של 109 שקלים לסועד תקבלו למרכז השולחן 10 צלחות קטנות של מטבלים, גבינות וירקות לצד פוקאצ׳ה מהטאבון, ושלוש מנות ביניים כמו פיצאטה מרגריטה, סיגר פילו תרד ופטה, ולבסוף מנת ביצים לבחירה כגון שקשוקה בטאבון, אומלט ציידים עם נקניקיות, ביצת עין פלורנטין ועוד. הבראנץ׳ מוגש בימי שישי בין השעות 08:00-12:00 ובשבת החל מ-9:00.
מתי? שישי 8:00-12:00, שבת 9:00-12:00
שדרות ירושלים 210, פארק פרס חולון, 03-5733315

מחלבת עברי

על גבי השולחנות הפזורים ברחבה שמול החנות של מחלבת עברי, ומול השדות הפתוחים, מתקיים מדי יום שישי "הפנינג" - ארוחת בראנץ׳ שישי שמבוססת לא רק על הגבינות הנפלאות המיוצרות במקום, אלא גם על הטאבון הלוהט שממנו יוצאים מיני מאפים משובחים שמלווים את מוצרי המחלבה.
21 צפייה בגלריה
סיור במחלבת עברי לשבועות
סיור במחלבת עברי לשבועות
(צילום: ירון ברנר)
21 צפייה בגלריה
סיור במחלבת עברי לשבועות
סיור במחלבת עברי לשבועות
(צילום: ירון ברנר)
21 צפייה בגלריה
סיור במחלבת עברי לשבועות
סיור במחלבת עברי לשבועות
(צילום: ירון ברנר)
תוכלו כמובן להתענג על מגש גבינות נפלאות המוגשות לצד יינות מתאימים. בנוסף, ניתן להזמין גם פיצה בוראטה עם עגבניות צלויות, קלצונה ארטישוק, קלצונה פורטובלו עם בצל מקורמל וגבינת פקורינו פורצ׳יני כמהין ועוד הפתעות. ארוחת הבוקר-בראנץ׳ מתקיימת מדי יום שישי בין השעות 8:00-15:00.
מתי? בשישי בשעות 8:00-15:00
הפרדס 50 מושב עזריה, 050-7310454

ירושלים והסביבה

המטבח של רמה

במסעדה היפהפיה ששופצה לאחר השריפות שפרצו באיזור, ושמחלונותיה עדיין נשקף נוף ירוק ומקסים כמו פעם, מוגשת בימי שישי אחת מארוחות הבראנץ׳ המיוחדות ביותר שאפשר למצוא.
21 צפייה בגלריה
(צילום: תיקי גולן)
21 צפייה בגלריה
(צילום: תיקי גולן)
אמנם מספר המנות מצומצם וגם כל המנות מוגשות לשולחן ללא בחירה מתפריט, אבל כל מנה היא שגעון של טריות וטעם. בפתיחה מוגש לחם הפוגאס האלמותי עם קרם שקדים, חריף וזיתים, ולאט לאט יעלו ויבואו מנות כמו קרודו אינטיאס עם לאבנה ואפרסמון, דלעת צלויה בקרמל על קרם שורשים, ביצה עלומה על בריוש קלוי עם תבשיל מנגולד והולנדייז זעתר, ועוד. הבראנץ׳ מוגש בימי שישי בשעה 9:00 (148 שקלים לסועד).
מתי? שישי 9:00-12:00
מושב נטף, 050-3700954

צפון

גרציא

בתוך האווירה הקיבוצית הפסטורלית, ארוחות הבוקר של ביסטרו גרציא מפתיעות לטובה - התפריט מצליח לפגוע בול עם כמה מנות שהופכות את הארוחה לבראנץ׳, כמו בריוש גבינת עיזים עם בצל מקורמל, ביצת עין ובייקון, טוסט בריוש עם אבוקדו, מיונז, בייקון ובצל סגול, ועוד כריכים עמוסי גבינות, דגים כבושים וירקות, סלטים מושקעים וקינוחים מתוקים.
21 צפייה בגלריה
ארוחת בוקר של גרציא
ארוחת בוקר של גרציא
(צילום: אפרת לב)
לכל המנות אפשר לשדך גם משקאות אלכוהוליים משמחים שהופכים כל ארוחת בוקר רגילה לבראנץ' כהלכתו.
קיבוץ העוגן, 09-8943942

אל אסאדור

זהירות, לפניכם בראנץ׳ לא שגרתי: בראנץ׳ גלילי דרוזי המבוסס על תוצרת של מגדלים מקומיים כמו גבינת חלומי תוצרת הכפר, בשר מעדרים מקומיים וירקות ועשבים מחקלאי האזור. שף שאדי בשארה מגיש תפריט המבוסס על בצקים, גבינות, עשבי תיבול וירקות, ושלל מנות קטנות ומסורתיות של המטבח הגלילי-דרוזי.
ארוחת הבוקר מוגשת על מגש ענק לצד ביצים, לאבנה עיזים, חומוס תוצרת בית, טחינה עם סירופ חרובים, חצילים כבושים ממולאים באגוזים מהמטבח הסורי, מנאקיש עם זעתר טרי, גבינת חלומי מטוגנת ועוד. התפריט מוגש מדי יום עד השעה 14:00, ובשישי ושבת עד 13:00.
מתי? ראשון-חמישי 8:00-14:00, שישי ושבת 8:00-13:00
מתחם תחנת דלק דור אלון ירכא, 04-7799355

נור

מתי לאחרונה אכלתם ארוחת בוקר דרוזית? הבשלנית המוכשרת בסמה הינו עשתה את הבלתי אפשרי ואחרי טרגדיה משפחתית, פתחה מסעדה וקראה לה על שם בנה נור.
במקום יש ארוחות בוקר דרוזיות אותנטיות, נדיבות ויפות. על המגש שתקבלו לשולחן יככבו כדורי לאבנה, פיתות עם זעתר, חומוס ביתי, חצילים, פלאפל, זיתים ומנות ביצים אפויות ומתובלות בסגנון גלילי. בסמה היא מארחת מחוננת והביקור אצלה מיוחד מאוד.
מתי? ראשון-שבת 9:00-13:00
כפר ג'וליס, 04-6293460

מרפסת ארוחת הבוקר

שף דניאל כץ, שמארח בביתו מזה מספר שנים וידוע גם בסלי הפיקניק המקסימים שלו, מוסיף לרשימת המוצרים שהוא מציע גם ארוחת בוקר מיוחדת במרפסת ביתו הטובלת בירוק של שכונת כרמליה.
כץ מכין בעצמו כל פריט שמוגש בארוחה, הכל טרי ומשתנה לפי העונה: לחם, כבושים וממרחים, גבינות בטעמים שכץ מכין בעצמו, סלטים צבעוניים, שקשוקה ירוקה, מאפה כנאפה מלוח, מוזלי בצנצנת, פנקייק בטטה, וכמובן גם שתייה קרה, חמה ושמפנייה. למעוניינים, הארוחה יכולה לעבור התאמות ולהיות גם טבעונית. זוהי ארוחה איטית, אז כשאתם באים לכאן קחו את הזמן (140 שקלים לסועד בהזמנה מראש בלבד).
שכונת כרמליה חיפה, 054-8076301

לחם בחצר

ארוחת הבוקר החדשה המפתה ביותר כרגע באזור עמק יזרעאל היא זו של לחם בחצר, המאפייה המשגעת של צחי ונטורה, שאחרי פעילות ארוכה בחצר ביתו בשמשית פתח ברמת ישי סניף חדש למאפייה הביתית המוצלחת.
תפריט ארוחת הבוקר כולל את כל מה שחשבתם שתקבלו בארוחה כזאת - חביתה, שקשוקה, סלטים, לחמים וממרחים, כאשר גולת הכותרת של המקום היא המאפים - בייגלה, פרעצל וקרואסונים. חלק מהקרואסונים ממולאים במילויים מדהימים כמו קרם פטיסייר או קרמל מלוח, או משמשים כבסיס לכריכים מושקעים. בימי שישי צחי עדיין מזמין לחצר ביתו בשמשית שבה ניתן לרכוש מהמאפייה.
מתי? ראשון-שישי 9:00-12:00
חורש האלונים 3 רמת ישי, 04-8482030

דרום

אנונה

מצאתם את עצמכם באשקלון ואתם בעניין של ארוחת בוקר? כדאי לכם להגיע לביסטרו אנונה, שם מוגשות מדי יום ארוחות בוקר, שהן אמנם לא בראנץ', אבל נפלאות כשלעצמן.
בתפריט מוצעות מספר מנות ביצים מיוחדות לצד ארוחות בוקר גנריות אבל מצוינות. יש כריכים וסלטים, מיצים סחוטים, קפה ופרנץ׳ טוסט ראוי לציון. בימי שישי מעמיסים על הדלפק סלסלות ענק של מאפים, ביניהם קרואסון משובח. הכל מיוצר בתוצרת בית. במקום חצר נעימה מוקפת בירוק, וזה כנראה המקום הנכון להיות בו באשקלון בשעות הבוקר.
יפתח הגלעדי 17 אשקלון, 08-6723881

או לה לה

ארוחת הבוקר המקסימה של באר שבע שייכת לבית קפה חדש יחסית, שמשמש גם כמעדנייה וכחנות יין. ארוחת הבוקר של המקום יפיפייה וטעימה, מוגשת גם בסופי שבוע וחורגת מגבולות ארוחת הבוקר הגנרית עם מנה של ביצים לבחירה עם תוספת של טחינה סלק, גבינת שמנת בזיליקום, חציל כוסברה ועוד.
יש גם ביצים עלומות ביוגורט חצילים, קרואסון עם ביצה עלומה, מוזלי או ארוחת בוקר טבעונית. כל הארוחות מגיעות בליווי שתייה חמה או קרה ולחם מחמצת נהדר. אהבנו.
מתי? ראשון-שישי 8:00-12:00
ראובן רובין 3 באר שבע, 08-6329999

אצל גלית

גלית אבגי כהן, שעבדה בתור דיילת אוויר עד שפרצה הקורונה, ניצלה את תקופת החל"ת לאפיית לחמי מחמצת בביתה. כשהביקוש ללחמים הלך וגדל, החליטה גלית להרחיב את ההיצע ולארח אצלה בבית באילת גם בראנצ'ים מעשה ידיה.
21 צפייה בגלריה
בראנצ' אצל גלית אבגי כהן
בראנצ' אצל גלית אבגי כהן
(צילום: ערן רולס)
כל ארוחה כוללת מגוון לחמי מחמצת, גבינות, פירות וירקות טריים, מטבלים וסלטים ביתיים טריים, מתוקים תוצרת בית שתייה קרה וחמה, וכל זאת לצד המפגש עם גלית שהיא גם סופרת ומשוררת. הבראנץ׳ מתקיים בימים ראשון עד שישי, בתיאום מראש, מינימום חמישה אנשים (120 שקלים לסועד).
אילת, לפרטים והזמנות: 050-7319235