את הדרך מכוכבת ריאליטי-טראש לאחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה ובכלל, היא עשתה על רקע לא מעט גלגולי עיניים סביבה. קים קרדשיאן

האישה עם הגוף המפורסם בעולם: מה חשבתם על המראות של קים קרדשיאן?

עירומה או מכוסה מכף רגל עד ראש, עם מחוכים או שסעים – מי שהפכה לכוכבת האופנה הגדולה של התקופה, תזכה השבוע בפרס על סגנונה השנוי במחלוקת. כך היא נראתה לאורך השנים

פורסם:
בשנת 2014 החליטה קים קרדשיאן "לשבור את האינטרנט", כשהיא עושה זאת דווקא דרך שני שערים מודפסים של מגזין Paper (אשר בעקבות נגיף הקורונה בקיץ 2020, הפסיק לצאת לאור כמגזין מודפס). בתמונות שצולמו על ידי הצלם הנודע ז'אן-פול גוד, קרדשיאן הציגה הכול. ובמקרה שלה, זה באמת אומר הכול. אם על שער אחד היא צולמה כשכוס שמפניה מונחת על ישבנה המהונדס ובשני היא חושפת אותו לראווה כשפניה מחייכות מעבר לכתף – בתמונות שבתוך המגזין היא הופיעה בעירום פרונטלי מלא, כשגופה הפוסט-מודרני ששופץ ועוצב על ידי טובי המנתחים הפלסטיים, ניצב גאה בהתרסה.
את קווי המתאר של גופה אפשר היה לזהות גם בספטמבר האחרון, בעוד היא ביקשה להסתיר את עצמה. קרדשיאן הגיעה לערב הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק לבושה שחורים, כשפניה מכוסות ביריעת בד בעיצוב דמנה ווסאלייה לבלנסיאגה. על אף הפנים המוסתרות, קל היה לזהות כי מתחת למסכה מסתתרת האחות המפורסמת ממשפחת קרדשיאן, שפרצה לחיינו בשנת 2007 עם סדרת הריאליטי המשפחתית. קל היה לזהות את הגוף הקרדשיאני, שנהיה מפורסם בעצמו – ישות נפרדת, מונומנט אייקוני.
שתי האנקדוטות האלו הפכו את קים קרדשיאן לכוכבת האופנה הגדולה של המאה ה-21. מחר (שלישי) יוענק לה פרס אייקון האופנה בטקס פרסי הפיפלס צ'ויס של מגזין פיפל האמריקני, שניתן בעבר לדמויות כמו ויקטוריה בקהאם וגוון סטפאני. בטיעונים לזכייה נמסר כי קים קרדשיאן "שינתה את תעשיית האופנה באמצעות עיצובים חדשניים והסגנון קובע הטרנדים שלה בעשור האחרון". מבקריה עשויים לטעון כי היא השיגה זאת באמצעות מניפולציות תקשורתיות ברמה גבוהה, אבל אי אפשר להכחיש שהיא ראויה להכרה על כך שהפכה את האופנה לזירה שמעניינת את הציבור הרחב גם מחוץ למעגלים המקצועיים.
היא עשתה זאת גם באמצעות ההבנה כי חשבון האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים 267 מיליון איש, הוא פלטפורמה חזקה לקידום סגנון הלבוש האישי שלה, שיתופי פעולה עם בתי אופנה כמו בלנסיאגה, ז'יבנשי וסקיאפרלי, וקידום המותגים המשפחתיים – מקולקציות האופנה של בעלה לשעבר קניה ווסט והמותג Yeezy, דרך מותג בגדי הגוף והלבשת הבית שלה סקימס, ועד מוצרי הטיפוח והאיפור שלה ושל אחותה הצעירה קיילי ג'נר. לא תמיד זה עבד, כמו שיתוף הפעולה עם מותג המשקפיים הישראלי קרולינה למקה, שירד מהמדפים לאחר זמן קצר מאוד ועקב מכירותיו הנמוכות לא המשיך לעונה נוספת.
השפעתה של קרדשיאן לא מסתכמת, כמובן, בעולם האופנה בלבד. היא כבר מזמן הפכה לכוכבת רב-תחומית, ולאחרונה הוכיחה בנאום הפתיחה של התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" כי היא נוטפת הומור עצמי משובח. לצד זאת, היא פועלת לקידום אג'נדות חברתיות ופוליטיות, כמו שחרור אסירים חפים מפשע והעלאת מודעות לשואה הארמנית – נושאים קונטרוברסליים שלרוב נדחקים לשולי החדשות.
את הדרך מכוכבת ריאליטי-טראש לאחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה ובכלל, היא עשתה על רקע לא מעט גלגולי עיניים סביבה. לא כולם רצו להיות מזוהים עם הערכים שייצגה. אפילו אנה וינטור, עורכת מגזין ווג אמריקה, הסכימה בתחילה לקבל אותה כדמות לגיטימית רק דרך קניה ווסט.
בריאיון לפני כשנתיים סיפרה קרדשיאן כי הופעת הבכורה שלה באירוע הגאלה של המטרופוליטן ב-2013, כשלבשה שמלה פרחונית של ז'יבנשי, הייתה כשהצטרפה לווסט, שהוזמן להופיע באירוע. "הייתי הפלוס אחד של קניה", אמרה, "לא קיבלתי הזמנה לגאלה". מאז היא אורחת קבע באירוע, שאינו שלם בלעדיה. הנה עוד כמה רגעים שמוכיחים את השפעתה על עולם האופנה – מה חשבתם על המראות שלה?
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button