בסיום שלוש שנות קדנציה: מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד, פורשת מתפקידה. בתפקידה הובילה אטד את כלל פעילותה של מיקרוסופט אל מול המשק הישראל, הן בתהליכי חדשנות עסקית והטמעה של טכנולוגיות ענן מתקדמות, והן בהיבטי המעורבות והנוכחות של החברה בחברה הישראלית, זאת לצד קידום ההשקעה וההקמה של מרכז הנתונים הישראלי של מיקרוסופט, שיושק בישראל עד סוף השנה.
3 צפייה בגלריה
מיקרוסופט
מיקרוסופט
מיקרוסופט
(צילום: shutterstock)

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

אטד פעלה במגוון רחב של פרויקטים נוספים, בהם הבנייה וההקמה של תכנית סטארטאפים מקיפה וייחודית תחת מיקרוסופט ישראל, המשמשת כפלטפורמה עסקית לסטארטאפים בישראל החל משלב הפיתוח ועד שלבי הצמיחה הגלובליים. כמו כן קידמה אטד לאורך כל תקופת כהונתה אג'נדה ברורה לקידום נשים בתפקידי ניהול בכירים בעולמות הטכנולוגיים, ופעלה לשילוב אוכלוסיות נוספות בתעשיית ההייטק.
3 צפייה בגלריה
רונית אטד
רונית אטד
רונית אטד
(צילום: ענבל מרמרי)
"מיקרוסופט ישראל הוא ארגון מדהים!", מסרה אטד במכתב הפרידה שלה לעובדי מיקרוסופט בישראל. "תודה לכל אחד ואחת מכם על המקצוענות, המסירות והיצרתיות שבזכותן צמחנו להיות חברה מדהימה בישראל. הפכתם את השנה האחרונה לשנה הטובה ביותר בתולדות מיקרוסופט ישראל, ואני גאה לראות את האמון שהמשק הישראלי נותן בנו בעקבות כך".
מי שיחליף את אטד הוא אלון חיימוביץ', שכיהן עד כה כסמנכ"ל חטיבות המגזר הציבורי וחטיבת האנטרפרייז במיקרוסופט ישראל. במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות ניהל והוביל חיימוביץ' את כלל הפעילות של מיקרוסופט אל מול גופי הציבור המקומיים, לרבות משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ומגזרי חינוך ובריאות.
3 צפייה בגלריה
המנכ"ל הנכנס, אלון חיימוביץ'
המנכ"ל הנכנס, אלון חיימוביץ'
המנכ"ל הנכנס, אלון חיימוביץ'
(צילום: ענבר מרמרי)
"אני גאה ומודה על ההזדמנות להתמנות למנכ"ל מיקרוסופט ישראל", מסר חיימוביץ' בתגובה על קבלת המינוי. "מיקרוסופט ישראל היא חברה בעלת חיבור משמעותי לשוק ולאקו-סיסטם הישראלי. אנחנו נמצאים במומנטום מצוין בו סקטורים שלמים נשענים על הטכנולוגיות של מיקרוסופט ליצירת חדשנות עסקית, ובמקביל מיקרוסופט העולמית ממשיכה להגדיל את השקעותיה בישראל, דבר שמביא בין היתר לפתיחתו של מכרז הנתונים החדש, שייפתח עוד השנה ויביא בשורה כלכלית בעלת משמעות רבה לשוק הישראלי". חיימוביץ' עתיד להיכנס לתפקידו החדש ב-1 ביולי.