הפור נפל: היו"ר החדש של שופרסל, איציק אברכהן, לשעבר מנכ"ל הרשת, בחר במנכ"ל שופרסל הבא: אורי וטרמן שמכהן כמנכ"ל רשת הפארם Be שבבעלות שופרסל. כך נודע ל-ynet. וטרמן יחליף את עופר בלוך, שמונה לתפקיד בפברואר האחרון על ידי היו"ר הקודם יקי ודמני. בשופרסל טוענים כי "מדובר בשמועות".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
וטרמן, שהמינוי שלו צריך לקבל את אישור הדירקטוריון, הובא בשנת 2018 לרשת Be על ידי אברכהן והוא איש אמונו. יצוין, כי הבחירה הראשונית של אברכהן למועמד לתפקיד מנכ"ל הרשת הייתה של אורי קילשטיין, שהיה בעבר משנה למנכ"ל שופרסל, אך קילשטיין הפתיע והחליט לבסוף לעבור לתפקיד מנכ"ל יינות ביתן מקבוצת אלקטרה, שאמורה בעתיד להפוך לרשת קרפור.
1 צפייה בגלריה
חנות Be דיזינגוף סנטר ומנכ"ל הרשת אורי וטרמן
חנות Be דיזינגוף סנטר ומנכ"ל הרשת אורי וטרמן
אורי וטרמן
(צילום: סיון פרג')
וטרמן (48), נשוי ואב לשלושה ילדים, כיהן בעבר כמנכ"ל 012, מנכ"ל סקייויז'ן הפועלת בתחום הלוויניים בחו"ל וסמנכ"ל בפרטנר. בתפקידו כמנכ"ל רשת Be מאז נרכשה מהמשביר על ידי שופרסל, הוא הוביל את מיתוגה מחדש, הבראתה ולזכותו נשקפת העברתה לרווחיות.
וטרמן ואברכהן יצטרכו בעבודת צוות להחזיר את היציבות לשופרסל שסבלה בשנה האחרונה מלא מעט זעזועים וחילופים בצמרת החברה. אתגר נוסף יהיה להיערך לזירת תחרות שונה מזו שהורגלו לה, עם כניסת גורמים חזקים לענף: קבוצת אלקטרה שרכשה את הבעלות על רשת יינות ביתן והסבתה הצפויה לרשת קרפור - רשת הסופרים הבינ"ל הראשונה שנכנסת לישראל, ורכישתה של פרשמרקט וסופר יודה על ידי קבוצת פז.
שופרסל מתנהלת ללא גרעין שליטה ולא מן הנמנע כי גם אברכהן ינסה למצוא רשת מזון בינ"ל שתרכוש שליטה ברשת. כמו כן יצטרכו להתמודד עם התחזיות למיתון שעלולות לצמצם את סל הקניות של הצרכן.