שיחור: ארגון כל מרכיבי הטיול

מי לא זוכר את מדריכי הטיולים של שיחור שליוו עוד את הורינו במסעותיהם לחו"ל. כעת משיקה הוצאת שיחור את הדור החדש של המדריכים - אפליקציה שעושה שימוש בבינה מלאכותית כדי ליצור עבורכם חופשה מותאמת אישית בלחיצת כפתור: מהזמנת הטיסה, המלון, הרכב, רכישת הביטוחים ואפילו מציאת מימון. כדי לחסוך עמידה בתורים לאטרקציות תוכלו לשריין כרטיסים ישר מכאן.
תחילה יהיה עליכם לענות על שש שאלות קצרות. בהתאם לתשובותיכם המערכת תדע לזהות את סוג החופשה המתאים לכם, את תחומי העניין שלכם ואפילו את קצב הטיול שמתאים לאופי של כל אחד ואחת. תוכלו גם לבחור את מסלולי הטיול תוך מציאת איזון בין הזמן העומד לרשותכם, התקציב ותחומי העניין. כדי שלא תופתעו מההוצאה המצטברת, היישום יודע להעריך את היקף ההוצאה הצפויה לכם כולל טיסה, לינה, אוכל, תחבורה, בילויים ואפילו קניות.
3 צפייה בגלריה
ניווט
ניווט
אפליקציית טיולים חדשה
(צילום: shutterstock)

Remote Mouse‏: הסמארטפון כעכבר וירטואלי משוכלל

אפליקציית העכבר הווירטואלי הזאת יודעת לעשות הרבה יותר מעכבר אופטי רגיל. בשביל להפעיל אותה יהיה עליכם להורידה לסמארטפון, ולאחר מכן לגשת במחשב לאתר החברה ולהוריד אפליקציה המיועדת למחשב האישי. מעתה תוכלו להשתמש במסך הסמארטפון כמשטח שליטה וירטואלי שבאמצעותו תוכלו לבצע את פעולות העכבר הבסיסיות כמו בחירה והפעלת כפתור ימני ושמאלי.
שלא כמו בעכבר הקונבנציונלי, כאן תוכלו גם להגדיל ולהקטין אלמנטים על מסך המחשב באמצעות מחווה של פתיחת וסגירת שתי אצבעות על מסך הסמארטפון. הזזת האצבע בשולי המסך למעלה ולמטה תאפשר לגלול את מסך המחשב בהתאם לתנועות שתבצעו על המסך הקטן. לחיצה על כפתור קטן בפינה הימנית התחתונה תהפוך את הסמארטפון לפוינטר שאיתו תוכלו לבחור פריטים על מסך המחשב האישי באמצעות כיוון חזית הטלפון לעברן. היישום יאפשר לכם גם לוותר על מקלדת המחשב באמצעות הקלדה של טקסטים ישירות מהסמארטפון.

Night Camera Photo & Video – HD 4K‏: צילום בחשכה

האפליקציה הזאת תאפשר לכם לצלם וידאו וסטילס בחושך כמעט מוחלט בלי שימוש בפלאשים או בעזרים אחרים. הצילומים יתקבלו בצבע ירקרק בדומה לתמונות המוכרות ממכשירי ראיית הלילה הצבאיים.
האפליקציה מסוגלת לצלם באיכות 4K. במהלך הצילום תוכלו לשנות את הרגישות של המצלמה כדי להשיג ראייה אופטימלית בהתאם לתנאים המוגבלים. בנוסף, תמצאו כאן אפשרות לצילום עם אפקט צבעוני המדמה מצלמה טרמית, טיימר אוטומטי עם מספר זמני השהיה לבחירתכם, זום דיגיטלי 8x, מבחר אפקטים ועוד. את התמונות המיוחדות שתצלמו תוכלו לערוך בצורה בסיסית ולאחר מכן לשתף עם חברים ובני משפחה.

Battery Sound Notification‏: בחירת צלילים טעינה

מעל 5 מיליון הורדות לאפליקציה המאפשרת לכם לחבר קולות שונים ומשונים לפעולות ומצבים הקשורים בסוללה של הסמארטפון: תוכלו לבחור צלילים שיושמעו בכל פעם שאתם מכניסים כבל טעינה לסמארטפון וכאשר קורים אירועים אחרים הקשורים לחיי הסוללה, למשל כאשר היא מלאה או כאשר היא הולכת להיגמר. את הצלילים תוכלו לבחור מתוך מאגר הרינגטונים שכבר נמצאים במכשיר שלכם, מתוך קבצי סאונד שתתקינו במכשיר או באמצעות הקלטה של קולות מדליקים על פי דמיונכם הפורה.

Fluid Simulation: שעשועון ויזואלי מרגיע

רוצים להפוך את מסך המסארטפון למשחק ויזואלי מרגיע? הצטרפו ליותר מ-10 מיליון משתמשים ותוכלו לשחק במחוות אצבע על המסך באנימציות הדומות לתנועה של נוזלים עם אפקטים ויזואליים צבעוניים פסיכודליים מרהיבים. בתפריט היישום תוכלו למצוא תפריט עשיר שיאפשר לכם לשלוט בתנועתיות ובצבעוניות של האפקטים על פי טעמכם ודמיונכם. יוצרי האפליקציה מבטיחים שהמשחק יביא אתכם למצב של רגיעה.