"סליחה, יש תה שהוא לא בטעם של שתן? תודה!": כך נפתח הטריילר ל"הנסיך", סדרת אנימציה פארודית בת 12 פרקים על בית המלוכה הבריטי, שעולה היום (ה') ברשת הסטרימינג HBO מקס. במקור, הפרויקט היה אמור לעלות במאי אולם נדחה עקב מותו של הנסיך פיליפ.
"הנסיך" נוצרה על ידי גארי ג'נטי, תסריטאי ומפיק אמריקני שהפך את עמוד האינסטגרם שלו לסנסציה בשנים האחרונות, כשהעלה תכנים סאטירים במיוחד על הנסיך ג'ורג'. סדרת האנימציה שיצר ממשיכה את הקו הזה ומתארת את עלילותיו של הנסיך בן השמונה כילד דעתן ומוחצן במיוחד, בעודו מנסה לנווט את חייו בין בית הספר והחברים לתפקידו כבן מלוכה ויורש העצר בארמון בקינגהם.
2 צפייה בגלריה
מתוך "הנסיך"
מתוך "הנסיך"
מתוך "הנסיך"
(צילום: HBO Max)
כפי שזה נראה מהטריילר, יוצרי הסדרה לא התמקדו רק בנסיך הצעיר וכל בני המלוכה חוטפים מלשונם החדה של התסריטאים - החל מהמלכה אליזבת ("אני רוצה ממתק! המלכה רוצה ממתק!"), ועד לנסיך הארי ומייגן מרקל באמריקה (הארי: "יש סיכוי שזה הארמון הכי קטן שהייתי בו מימיי", מייגן: "ובכן, זו דירה". הארי: "כן, דירה-ארמון. אני יודע את זה. המון ארמונות קטנים בארמון גדול").
2 צפייה בגלריה
מתוך "הנסיך"
מתוך "הנסיך"
מתוך "הנסיך"
(צילום: HBO Max)
את הבעת האמון של HBO מקס בסדרה אפשר למצוא ברשימת המדבבים המכובדת שלה, שכוללת פרט לג'נטי גם את אורלנדו בלום ("שודדי הקאריביים", שידבב את הנסיך הארי), סופי טרנר ("משחקי הכס", שתדבב את הנסיכה שארלוט), אלן קאמינג ("האישה הטובה"), דן סטיבנס ("היפה והחיה", בתפקיד כפול של הנסיכים פיליפ וצ'רלס) ועוד. פרט להם, יש גם רשימת אורחים מכובדת, הכוללת את אנדי כהן, הסטייליסט בראד גורצקי (בן זוגו של ג'נטי), קלי ריפה וקאסט כוכבות הריאליטי "עקרות הבית האמיתיות של בוורלי הילס". צפו.