מונית הסמים של ארז כהן: המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים לבית המשפט השלום בפתח תקווה נגד ארז כהן (44) מנתניה, המייחס לו סחר בסמים בעת עבודתו כנהג מונית. צפו בתיעוד בפתח הידיעה.
לאחר חקירה שנוהלה במחלק הנוער בתחנת כפר סבא על-ידי התביעה של משטרת מרחב השרון, הוגש כתב האישום נגד כהן. הוא נאשם ששכר מונית והחליט לשמש כסוחר סמים. הלקוחות תיאמו את רכישת הסם מול אדם אחר באמצעות הטלגרם בקבוצת "האימפריה של חזיזי", וכהן היה מספק את הסחורה בעת עבודתו כנהג מונית. לכהן מיוחסים שלושה מקרים של סחר בסמים, בהם גם לקטין בן 17. במקרים נוספים מכר סמים בתשע הזדמנויות שונות לתושבת תל אביב ובשלוש הזדמנויות לתושב רעננה. בנוסף נאשם כהן באחזקת סמים שאותן מצאו בשקיות שנתפסו במונית. לאחר חקירה שנוהלה במחלק הנוער בתחנת כפר סבא הוגש כתב האישום ע"י התביעה של משטרת מרחב שרון נגד כהן בו נטען כי כהן שכר מונית והחליט לשמש כסוחר סמים. הלקוחות יצרו קשר עם אדם אחר באמצעות היישומון טלגרם בקבוצת "האימפריה של חזיזי" תיאמו את רכישת הסם והסיכום היה נשלח לכהן. כהן היה נוסע ללקוחות מספק להם את הסם וגובה את הכסף. לכהן מיוחסים שלושה אישומים של סחר בסמים במקרה אחד לקטין בן 17. באישום נוסף מכר סמים בתשע הזדמנויות שונות לתושבת תל אביב, באישום נוסף מכר סמים בשלוש הזדמניות לתושב רעננה. בנוסף נאשם כהן באחזקת סמים המחולקים בשקיות שנתפסו במונית.
1 צפייה בגלריה
הסמים שנתפסו במונית
הסמים שנתפסו במונית
שקיות הסמים שנמצאו במונית
(צילום: דוברות המשטרה)


כהן נעצר בעקבות מידע מודיעיני, ושוטר שהבחין במונית של כהן סמוך לתחנת דלק בהוד השרון ביקש לבצע בה בדיקה. כשפתח את דלת הרכב הריח השוטר את הסמים, ובמהלך חיפוש במונית מצא סמים בתוך שקיות המוכנות למכירה. חוקרי המשטרה הגיעו גם ללקוחות שרכשו את הסמים, שמסרו תיאור התואם את תיאורו של כהן ושל המונית. הלקוחות אף תיארו את השקיות שרכשו, שתאמו את השקיות שנמצאו ברכבו של כהן.
עו"ד ויקי שמואלי, המייצג את כהן, אמר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו מכל וכל, מדובר על סיפורי מעשיות נעדרות כל ביסוס ראייתי. מרשי שיתף פעולה ובחקירה מסר גרסה סדורה. מדובר באדם ללא עבר פלילי שעובד קשה למחייתו. נלמד את חומרי החקירה ונגיב בהתאם בבית המשפט".