הפועל ת"א מנהלת בימים האחרונים מגעים מתקדמים להכנסת שותף בבעלות על המועדון, שייקח את חלקו של זאב גרינברג המחזיק ב-25 אחוז ממניות השליטה, כך נודע ל"ידיעות אחרונות".
אחד הבעלים, בועז תושב, שמייצג את דודו מאיר המתגורר בארה"ב ומחזיק ב-37.5 אחוז מהבעלות, נפגש לאחרונה בלונדון עם איש עסקים יהודי אמיד מארה"ב שפעיל בשוק ההון, והשניים דנו באפשרות כניסתו כשותף בהפועל ת"א. בעבר כבר ניסתה ההנהלה לעניין מספר אנשי עסקים באפשרות שכזו, לאחר שגרינברג הקציב מראש סכום השקעה של 250 אלף שקל ממנו לא יחרוג.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
מו"מ עם שותף חדש. שחקני הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
בפגישה עם איש העסקים היהודי-אמריקאי הוא הציע דמי כניסה בסך מיליון דולר, אבל תושב ביקש ארבעה מיליון. בתחילה הוא שקל לרכוש את מרבית המניות בהפועל ת"א ולהפוך לבעל השליטה המרכזי, אבל בסופו של דבר בחר בשלב הראשון להיכנס כשותף, וכרגע המו"מ בשלבים מתקדמים.
האחים שרון ואיציק ניסנוב מחזיקים ב-37.5 אחוז מהבעלות על המועדון, בדיוק כמו תושב, ולכן המטרה היא לאתר משקיע שיוכל לסייע בהגדלת התקציב ובקידום הקבוצה. מי שמעורב בצורה ניכרת בניהול השוטף בחודשים האחרונים הוא שרון ניסנוב, בזמן שאחיו איציק הוריד הילוך, כמו גם תושב שזז לאחור, אבל הוא כבר הצהיר כי ימשיך להזרים את החלק שלו.
2 צפייה בגלריה
שרון ניסנוב
שרון ניסנוב
אחראי לניהול השוטף. שרון ניסנוב
(צילום: עוז מועלם)
במקביל, בהפועל ת"א הבהירו כי הם "לא מתרגשים" מפסיקות הבוררות נגדם בשבועות האחרונים, ומכמתים את סך התביעות בכמיליון שקלים נטו, חריגה של כ-300 אלף שקל לעומת מה שהעריכו מראש בתקציב. פסק הבורר למאמן לשעבר ניסו אביטן כבר שולם, ועתה עומדות בפני ההנהלה בוררויות מצד אוראל דגני (דורש לקבל שכר של 20 ימים לפני עזיבתו לבית"ר ירושלים), וניר לקס. "נעשו פה טעויות בהתנהלות. היה לנו ברור למשל שלבוזגלו, לאביטן או לעאבד נשלם וזה מגיע להם", הודו במועדון. "אלו דברים שלא יחזרו על עצמם".