2 צפייה בגלריה
מטוס של חברת קוריאן אייר
מטוס של חברת קוריאן אייר
מטוס של חברת קוריאן אייר
(צילום: shutterstock)
קוריאן אייר, חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית, תחדש בחודש ינואר את הקו בין סיאול לנתב"ג, זאת לאחר השבתה שנמשכה יותר משנתיים בשל מגפת הקורונה. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות שצפויות לעבור מעל לשטח האווירי של סעודיה ובכך לקצר את משך הטיסה בכשעתיים.
ממשרד התיירות נמסר כי "דרום קוריאה מהווה שוק חשוב לתיירות הנכנסת לישראל, בין היתר בזכות קהל נוצרי גדול. לפני הקורונה, בשנת 2019, הגיעו לישראל כ-60 אלף תיירים מקוריאה. הצפי הוא להגדלת מספר התיירים עם חידוש הקו".

החל מאוקטובר: יותר טיסות ישירות להונג קונג

קתאי פסיפיק, חברת התעופה הלאומית של הונג קונג תגדיל החל מחודש אוקטובר את מספר הטיסות שלה בקו לישראל לשלוש בשבוע. החברה, שהחל משבוע שעבר טסה מעל סעודיה בקו לישראל, מפעילה כיום מספר מצומצם של טיסות בקו לנתב"ג. בשלב זה קתאי פסיפיק טסה מישראל רק להונג קונג, אבל ייתכן שבהמשך, ובהתאם לביקוש, ישקלו לפתוח קווים נוספים.

עדכון לשירות טרום טיסה בתל אביב

ביום שני הודיעה רשות שדות התעופה כי החל מ-14 באוגוסט, יום ראשון הקרוב, ניתן יהיה לבצע שירות טרום טיסה מוקדם גם במתחם אקספו תל אביב (שדרות רוקח 101), זאת בנוסף לעמדות הקיימות כיום בחיפה ובנתב"ג. השירות, שניתן יום לפני הטיסה, כולל ביצוע צ'ק אין ושליחת מזוודה ומקצר את התורים ביום הטיסה עצמו.
בהודעה בתחילת השבוע נכתב כי בשלב הראשון השירות יהיה זמין בתל אביב לנוסעי אל על בלבד, אך היום (ה') פרסמה רשות שדות התעופה הודעה חדשה ובה היא מעדכנת על צירופן לשירות של חברות תעופה נוספות – ארקיע, טורקיש איירליינס ופגאסוס איירליינס.
השירות יהיה זמין לנוסעי אל על לכל היעדים בצפון אמריקה, לכל היעדים בתאילנד, ולערים הבאות: יוהנסבורג, פריז, לונדון, אמסטרדם, רומא, מילאנו ואתונה.
נוסעי ארקיע יוכלו להשתמש בשירות לפני טיסות לכל היעדים שיוצאים מטרמינל 3.
נוסעי טורקיש איירליינס יוכלו להשתמש בשירות לפני טיסות לאיסטנבול, לאנטליה, ולדאלמן. נוסעי פגאסוס יוכלו להשתמש בשירות לפני טיסות לאיסטנבול.
2 צפייה בגלריה
תורים בנתב"ג
תורים בנתב"ג
קיץ חם בנתב"ג
(צילום: יריב כץ)
השירות מאפשר הגעה, יום לפני הטיסה, של בן משפחה אחד אשר יכול להביא את הכבודה של כל בני המשפחה. על הנוסע להציג את כול הדרכונים של בני המשפחה שטסים איתו במעמד מסירת הכבודה. למחרת יגיעו הנוסעים לנתב"ג שעתיים בלבד לפני הטיסה וייכנסו בזריזות וביעילות ממתחם W בנתב"ג.
שירות טרום הטיסה בחיפה, נזכיר, פועל בשדה התעופה בחיפה בימים ראשון עד חמישי בין 14:00 ל-20:00. לנוסעי אל על השירות זמין בטיסות לניו יורק, ניוארק, מיאמי, לוס אנג'לס, טורונטו, בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, לונדון (נמל הית'רו), לונדון (נמל לוטון), מילאנו, פריז, אתונה, רומא ואמסטרדם. לנוסעי טורקיש איירליינס השירות זמין בטיסות לאיסטנבול, לאנטליה ולדלמאן. לנוסעי פגסוס השירות זמין בטיסות לאיסטנבול.
שירות טרום טיסה מנתב"ג זמין לנוסעי אל על בלבד ליעדים הבאים: ניו יורק, ניוארק, מיאמי, לוס אנג'לס, טורונטו, בנגקוק, פוקט, יוהנסבורג, לונדון (נמל הית'רו), לונדון (נמל לוטון), מילאנו, פריז, אתונה, רומא ואמסטרדם. השירות ניתן בטרמינל 3 באולם מקבלי הפנים (אזור G) בין השעות 16:00 עד 21:30 באמצע השבוע ובין 08:00 ל-13:00 ביום שישי.