האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: אחת השאלות הגדולות של בחירות 2022 - איך ישפיע המהלך פורץ הדרך של מנסור עבאס על החברה הערבית בישראל, והאם יש לו סיכוי לחזור על עצמו?
כדי להבין את עוצמת השינוי ששם את הסוגיה האזרחית במוקד דיברנו עם ד"ר מיכאל מילשטיין, ראש הפורום ללימודים פלסטיניים במרכז דיין אוניברסיטת תל אביב וחוקר בכיר במכון למדיניות ולאסטרטגיה (IPS) באוניברסיטת רייכמן, שהסביר גם על הצפרדעים שנאלץ יו"ר רע"מ לבלוע, ההבדלים מהרשימה המשותפת והסכנות הגדולות בהליכה אחורה ופסילה קטגורית של שותפות כלשהי. בסאם ג'אבר, הבעלים של קבוצת התקשורת הגדולה בחברה הערבית (פנורמה), סיפר על התחושות ברחוב והקונפליקט שטרם נפתר - עד כמה השילוב רצוי, ועד כמה הוא אפשרי. האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מנסור עבאס
מנסור עבאס
מנסור עבאס. פרץ דרך - אבל לאן היא תוביל?
(צילום: AP)
בכל יום שרון כידון וסיון חילאי בוחנות עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.