"סקס אפיל" הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות להאזין לפודקאסטים שלכם.
פספסתם את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו ממש כאן. מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
דהניה
דהניה
דהניה
(צילום: שגיא בן אביב)

והפעם: טנטרה היא השקפת עולם ודרך חיים שהתפתחה בתת היבשת ההודית. הטנטרה מבקשת לשחרר את היכולות הכלואות באדם ולהביאו לידי הארה, כאשר המיניות משמשת ככלי להתפתחות, לשגשוג ולצמיחה רוחנית.
על פי הטנטרה, קיימת באדם אנרגיה מינית שביכולתה לנוע דרך נתיבים שונים בגוף, אשר משמשים בדרך כלל לזרימת אנרגיית החיים. אבל מתי ואיך הגיעה הטנטרה למערב? איך נוכל להשתמש בה כדי לחזק את הזוגיות ולהעצים את האינטימיות? והאם באמת נוכל לחוות בעזרתה מין שמיימי ואלוהי?
בפרק מספר 52 של "סקס אפיל" אירחנו את דהניה, מייסדת "סמדהי-טנטרה, יוגה ומערכות יחסים", מטפלת בפסיכותרפיה גופנית, מורה לטנטרה-יוגה ומלווה יחידים וזוגות בחניכות טנטריות ובשיטת התקשורת המקרבת, שסיפרה על המסע האישי שלה עם הטנטרה, מתי היא נחשפה לכך לראשונה? מדוע החליטה להתנזר מינית לתקופה? ומה הסיפור עם כל האנרגיה המינית הזאת? האזנה נעימה!