רווק השבוע שלנו הוא איתי שטיינברג, בן 30 המתגורר בקריית אונו. הוא עורך תוכן במגזין "אוטו", וכמו שוודאי ניחשתן, יש לו פטיש לרכבים. "בעבודה שלי אני לא נמצא בסביבה נשית, אם כי קל לי מאד להתחבר לנשים", הוא מעיד על עצמו ומחייך. "אני גם מאוד סולידי במהות שלי, אבל יחד עם זאת אני בהחלט יודע להחזיק שיחה".
מה אתה מביא איתך לקשר?
"את היכולת לתמוך ולעטוף, להיות רגיש לאחר".
ומה החיסרון שלך?
"אני קצת איטי לפעמים. במערכת היחסים האחרונה שלי למשל, אני זוכר שכשחברה שלי הייתה אומרת שצריך לנקות את הבית, הייתי לוקח את הזמן. כמובן שהכול קורה בסוף, אבל יש לי קצב אחר בדברים שהם לא ה'פאשן' שלי. יש לי משמעת עצמית אבל אני יכול לקחת את הזמן בדברים".

5 צפייה בגלריה
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג. חולם על בת זוג נשית כמו השחקנית דנה פריד
(צילום: אוסף פרטי)

"לא איש שיווק טוב והאפליקציות הן שוק בשר"

איתי מספר שהוא לא כל כך פעיל באפליקציות היכרויות, אותן הוא רואה ככלי היכרות שטחי ושיפוטי. "לקחתי פסק זמן מהאפליקציות וחזרתי לאחרונה. אני חושב שאני טוב יותר בתוכן, במהות, בשיחה. גם פחות נוח לי לחשוב שאני נשפט בשטחיות כמו שמקובל במקומות כאלו".
נשמע שיש עוד דברים שזה "יושב" עליהם.
"קודם כל, נכוויתי, ולא פעם אחת. את רוב בנות הזוג שהיו לי אומנם הכרתי באפליקציות, אבל החוויה לא הייתה טובה. אני מרגיש שאני נזרק לשוק בשר ושאני צריך להיות איש שיווק די טוב, ואני מודה שאני לא כזה. אין לי את התמונות הנכונות ואני לא יודע לכתוב את הדברים הנכונים. עוד דבר זה שלוקח זמן עד שבעצם נסגר מעגל. כלומר, עד שממש צוללים לשיחה, ואז אתה באופן טבעי מתחיל לשאול - מה לא בסדר איתי? וככל שהזמן עובר, הלחץ עולה. זה יוצר תחושה לא נעימה ויכול לגרום לטעויות".
טעויות?
"קחי למשל את בת הזוג האחרונה שלי. אני זוכר שכבר בדייט הראשון או השני ידעתי שהפערים בינינו קיימים, אבל כל כך רציתי את זה אז זרמתי, כמו שאומרים. ראיתי בחורה שנראית טוב, אינטליגנטית, ואמרתי לעצמי, יאללה, ננסה. יכול להיות שזה נבע מלחץ כי רציתי מאוד זוגיות. אגב, עוד סיבה שבגללה אני לא באפליקציות היא מכיוון שלפעמים אפשר להיכנס פנימה ולהמשיך במשהו שלא בהכרח מתאים. מכירים, מדברים, ועד שנפגשים... זה יכול להימרח סתם".
אז איך בכל זאת אתה מכיר נשים?
"בין חברים, במכון. אני מנסה להתמקד".

5 צפייה בגלריה
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג. אופנוע - יש, בקרוב יהיה גם אוסף רכבים
(צילום: אוסף פרטי)

מה זאת אהבה מבחינתך?
"שילוב בין משיכה ורמת חיבור לאדם אחר. בראייה רחבה, אהבה מורכבת מחוויות שזוג עובר ביחד, ואם יש תקשורת טובה, משיכה ושמחה – אז האהבה גדלה מהר".
פרשנות יפה. אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"לגמרי. זה קיים וכבר חוויתי משהו כזה בעבר".
כמה זמן אתה רווק?
"כמה חודשים".
"למדתי שאני צריך לדעת לשחרר יותר את הצד השני. זה בסדר לעטוף, אבל לא יותר מדי, וצריך לתת גם לבת הזוג להיות פעילה וליזום"
מתי נשבר לך הלב בפעם האחרונה?
"לשמחתי, זה היה לפני מספיק זמן בשביל שלא אזכור מקרה ספציפי".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שמחתי לדעת שאני מצליח לשמור על הערכים שמלווים אותי, כמו רגישות, הקשבה ונתינה. מה שכן, למדתי שאני צריך לדעת לשחרר יותר את הצד השני. זה בסדר לעטוף, אבל לא יותר מדי, וצריך לתת גם לבת הזוג להיות פעילה וליזום".

5 צפייה בגלריה
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג. חולם שגם ילדיו ישרתו ביחידות נבחרות
(צילום: אוסף פרטי)

מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"תקשורת טובה וחזקה, בדגש על תשדורת דומה. אם אני אנרגטי, אוהב לצחוק ואופטימי, עדיף לי שבת הזוג שלי תהיה עם גישה דומה".
אז אתה לא בקטע של "הפכים משלימים"?
"תראי, אני זהיר בהגדרה כי אני לא אוהב לפסול, אבל מהניסיון עם האקסית, זה לא היה קל. היינו הפוכים בווייב וזה לא עבד. נראה לי שמישהי פלפלית תתאים לי יותר. היא לא חייבת להיות כמוני, אבל כדאי שנהיה יותר דומים".
למה נפרדתם?
"ענייני דת".
מה מעליב אותך?
"חוסר הערכה, תגובות יבשות ואדישות, אי-הבעת עניין".
"את רוב בנות הזוג שהיו לי אומנם הכרתי באפליקציות, אבל החוויה לא הייתה טובה. אני מרגיש שאני נזרק לשוק בשר ושאני צריך להיות איש שיווק די טוב, ואני מודה שאני לא כזה"
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה?
"חשוב לי שהיא תהיה שמחה בבסיס שלה, מחייכת, רואה את הצד הטוב בדברים. שתהיה תקשורתית כי אני אוהב לדבר ולהקשיב. אם היא מקבלת באהבה הצטרפות לטיולי שטח בימי שבת, זה בונוס גדול. בהקשר הזה, חשוב שיהיה מקובל עליה אורח חיים חילוני. אני בעד מסורת וקידוש, אבל בשבתות אני פעיל וארצה שגם למשפחה שלנו תהיה אפשרות להיות פעילה".
הגיוני. ומי ה"טייפ" שלך?
"ב'מיינד' שלי היא עם שיער חלק, נמוכה ממני ו'גירלי' כזאת, נשית, לא טום-בוי. חשובה לי הנשיות, יש לה משמעות בעיניי. נניח, הטייפ שלי זה לגמרי השחקנית דנה פריד".
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"לא יודע לענות על זה כרגע. ברור לי שהדרך המקובלת היא ברבנות וכנראה שזה יהיה שם, אבל אני לא יודע איך נראית חתונה שאינה ברבנות. שווה להעיף מבט קודם".
פוליטיקה – האם היא אישיו?
"לא. חשוב רק לא להיות קיצוני".

5 צפייה בגלריה
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג. מה את עושה בשבת? באה לטיול שטח?
(צילום: אוסף פרטי)

עישון?
"מפריע לי".
טווחי גילים שאתה מחפש?
"28-25. אני לא שולל גם מחוץ לטווח ברמת השנתיים-שלוש, למטה-למעלה. הרבה תלוי בטיב האדם שמולי".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל, זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"אפשרי, אבל רצוי בלי ילדים. אני בעד ילדים משלנו, פרי אהבתנו".
איזה אבא תהיה? רצות לך בראש מחשבות על אבהות?
"וואו. לא חשבתי באופן ספציפי על אבהות, למרות שזה כן רץ בראש ואני די כמה לזה. אומרים שרועה צאן תמיד נמצא מאחורי העדר, אז הייתי רוצה שהילדים שלי ירוצו קדימה ואני אהיה מאחור, אשמור עליהם ואכוון אותם. מקווה שלא נצטרך צבא עד אז, אבל הייתי רוצה שהם יהיו מלח הארץ וישרתו ביחידות מובחרות, כי אלו חבר'ה טובים, עם אופי. שיהיו אנשים של אדמה, שיבואו איתי לטיולים ויעשו דברים בידיים. לא משחקי מחשב, נגיד, לא הייתי רוצה לקחת אותם לכיוון הזה".
מה ה"דיל-ברייקר" שלך? מה יגרום לך לוותר על אישה?
"תקשורת לקויה, התנהגות אגרסיבית, חוסר רגישות, ענייני דת".
תאר לי את הדייט המושלם.
"כזה שמתחיל בשיחה שזורמת טוב, כמו משחק בין שני שחקני פינג-פונג טובים. יש עניין דו-צדדי, ניצוץ בעיניים והתרגשות בבטן. כל צד מתלהב מבפנים וההתרגשות זולגת החוצה, ואז זה נגמר בנשיקה מלאת תשוקה על האוטו או בתוכו, אפילו שאני מעדיף להשאיר את הנשיקה הראשונה לדייט השני".
חמוד. מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"כשאני לא במשרד אני מטפל במכוניות ומטייל עם רכב השטח שלי. בהמשך, כשאתפנה, אחזור לנגן ולהרחיב את העיסוק שלי במוזיקה".
על איזה תחביב לא תוותר בחיים, גם לא בשביל בת הזוג?
"אוסף מכוניות. כרגע עוד אין לי, אבל זה יקרה. כלי רכב הם האהבה שלי ויש כלי רכב שאני מאוד רוצה אצלי בחנייה. כמובן שבזוגיות צריך שתהיה הסכמה, אבל העיקרון הזה מונח על השולחן".

5 צפייה בגלריה
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג
איתי שטיינברג. כלי רכב הם האהבה שלו
(צילום: אוסף פרטי)

מה מצחיק אותך?
"הומור שנון, הגזמות של דברים. אם הכוונה היא לאומנים אז אודי כגן, גורי אלפי, גיתית פישר, אבנר רסל".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"בפרידה מבת הזוג שלי. אהבנו מאוד והבכי נבע מצער עמוק".
מהי הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"'בני אור' המשובחת".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"הפלייליסט שלי מגוון. חדש וישן, עברית ואנגלית, עם מילים ובלי מילים, פופ ודאנס-פופ עם מזרחית קלאסית. נונו לצד ישי לוי, נועה קירל לצד בועז שרעבי וזהבה בן. יש גם כמה קטעי אלקטרו-דאנס".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"בדרך כלל בארוחה המשפחתית ואז נוסע הביתה. שישי בערב זה זמן המנוחה שלי, מעולם לא התחברתי לברים או למסיבות".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"מבחינה מקצועית אני מכוון להיות גורם טכני משמעותי בענף הרכב בישראל, ובמקביל להוביל טיולי שטח כמו שאני אוהב. אני מקווה למצוא בת זוג שתתאים לי ושאני אתאים לה, שתהיה לנו אהבה גדולה וחזקה ושיהיו לנו שלושה-ארבעה ילדים, שני כלבים וכמה מכוניות שוות במיוחד בחנייה".
רוצות להתחיל עם איתי? שלחו לו הודעה לפייסבוק או לאינסטגרם