פריס הילטון, נינתו של קונרד הילטון מייסד רשת בתי המלון היוקרתית ואשת עסקים בפני עצמה, הפשילה שרוולים והגיעה לסייע למותג המשפחתי. הילטון השתתפה עד כה בשתי פרסומות בקמפיין חדש של הרשת שרץ תחת המוטו "זה משנה היכן אתה לן" (It Matters Where You Stay).
בפרסומת הראשונה רואים את הילטון נכנסת לחדר מלון מפואר כשהיא מחזיקה את הכלב שלה ומאחוריה שיירה של עובדי המלון משנעים את המזוודות הרבות שהביאה עימה. הילטון מבקשת מהעובדים להניח את המזוודות בחדר הצמוד שמחובר עם דלת מקשרת לחדר שבו היא שוהה. לאחר מכן היא פונה אל המצלמה וחולקת טיפ עם הצופים: "הזמינו חדר צמוד בשביל עוד ארון גדול, או בשביל בני המשפחה שלכם".
(פריס הילטון מפגינה הומור עצמי משובח)

1 צפייה בגלריה
פריס הילטון בפרסומת לרשת מלונות הילטון
פריס הילטון בפרסומת לרשת מלונות הילטון
לא איבדה אף מזוודה. מתוך הפרסומת של פריס הילטון
(Hilton)
בפרסומת השנייה הילטון מצולמת בביתה כשהיא נפרדת משני כלביה ואומרת להם שהיא חייבת לצאת לנסיעת עבודה. "כשזה קשה מדי להשאיר את תינוקות הפרווה שלך מאחור, אז זה משנה היכן את לנה", מסכמת הקריינית את המסר של התשדיר.

גם שאר הסרטונים של הקמפיין עשויים בצורה משעשעת, כמו הסרטון הנוסף שעוסק ביתרונות של החדרים המחוברים, סרטון שמתאר את קורותיה המלחיצים של משפחה עם שלושה ילדים בדרך לחופשה וסרטון שלועג לטרנד של השכרת דירות לטווח קצר מבלי לציין במפורש את שמה של חברת אייר בי אנד בי.
(הסיוט: החדרים המחוברים לא באמת מחוברים)

(המסר: הדרך לחופשה עם שלושה ילדים היא סיוט, אז לפחות שבמלון יהיה נוח)

(הסוף של הסרטון מרגיע, אבל ההתחלה מפחידה ומצחיקה)

בהודעה שפרסמה הרשת עם השקת הקמפיין נכתב כי הילטון זכתה לחשיפה ייחודית לעסקי המלונאות כאשר מאז ימי ילדותה התגוררה ושהתה בבתי מלון רבים של הרשת ברחבי העולם. "החלק שלה בקמפיין זכה להשראה, בחלקו, מהמורשת של משפחתה שמאמינה כי בכוח של נסיעות וביקורים במלונות ניתן לחבר אנשים ותרבויות, וזה מה שממשיך להניע את אנשי הצוות ברחבי העולם".
הילטון היא אחת מרשתות המלונות המוכרות והגדולות בעולם. האימפריה מונה 584 בתי מלון וריזורטים שנמצאים ב-94 מדינות וטריטוריות על פני שש יבשות.