אסי ועדי בוזגלו עם בתם. "אסי זרק ריין ומיד התחברתי"

עדי ואסי בוזגלו: "בכתבה הקודמת סיפרנו שאנחנו לא מגיעים לדירה. מאז קנינו 4 דירות"

כוכבי "הבוזגלוס" חובקים תינוקת חדשה ומספרים על השינויים שעברו, הסכסוכים המשפחתיים, מה גרם לעדי לעבור ניתוח גוף מורכב לפני ההיריון, וממה הם בעצם מתפרנסים

פורסם:
צפו בווידאו
( כתבת וידאו: הילה רגב)
דקה אחרי שריין, בתם הרביעית של עדי ואסי בוזגלו, הגיחה לאוויר העולם, בישר אביה הנרגש ל־295 אלף עוקביו באינסטגרם על לידתה והודה לאשתו על הנס: "העוגן שלי, הכתר שעל ראשי, עשינו את זה! הגשמת לי חלום. שבע שנים אני מחכה לו, עשית את זה כמו לביאה. אין לי מילים להודות לך, אני הכי מאושר בעולם שאת החצי השני שלי שדואגת לעשות אותי שלם".
גם 177 אלף עוקביה של עדי ליוו את ההיריון הזה מקרוב - את התשובה לשאלה אם זה בן או בת, למשל, הם קיבלו בסטורי בעזרת "ערכת גילוי מין העובר" בחסות של חברת טיטולים. כי כאלה הם הבוזגלוס: הם גרים בבית מזכוכית וכל המתרחש בו קורה לעיני הציבור, הן בסדרת הקאלט "הבוזגלוס", שעונתה השישית עלתה לפני שבועיים לשידור ב־YES, והן ברשתות החברתיות. אפילו הבת הבכורה, אייר, מתהדרת כבר ב־120 אלף עוקבים, ואף נבחרה להיות פרזנטורית של חברת מוצרי שיער.
ריין הקטנה, שנולדה ב־20 בדצמבר 2021 באמצע סערת גשמים ומכאן שמה, הצטרפה לאחיה אייר (14.5), לאו (תשע) ומילאן (שבע). "כולם ציפו שאקרא לה כרמל, כי לסערה קראו כרמל, אבל אחרי אייר, לאו ומילאן, אין מצב שתהיה לנו כרמל", צוחקת עדי. "אסי זרק ריין ומיד התחברתי, ואחר כך כתבו לי באינסטגרם שריין זה מלכה בצרפתית, אז בכלל".
איך היתה הלידה?
"מושלמת. הגענו לאיכילוב ביום שישי, הציעו לי זירוז וסירבתי. חזרנו לבית החולים ביום ראשון אחרי שלא ישנו שני לילות, ואחר הצהריים ילדתי עם אפידורל. מבחינתי הייתי עוצרת בשלושה כי יש לי משני המינים, אבל אסי ממש דחף לזה".
אסי: "יש לי חדשות בשבילך: אני דחפתי גם לילדה הראשונה, ולילד השני והשלישי".
עדי: "מבחינתו כמה שיותר פרו ורבו ומלאו את הארץ".
4 צפייה בגלריה
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
"הילדים הם מפעל החיים שלי"
( צילום: איתן טל, סגנון: חלי שירה קרוצ'י)

אז לא יהיה ילד חמישי?
"כרגע סגרתי את הבאסטה, אבל איך אומרת אודליה ב'הישרדות'? 'נבר סיי נבר נו'".
אסי: "אם זה היה תלוי בך, לא היו לי ילדים בכלל" (צוחק).
עדי: "בגיל 20 וחצי כבר הייתי אמא לאייר, הייתי ילדה שמגדלת ילדה והיה לי נורא קשה, אז אפשר להבין אותי. לאו היה ילד כזה מקסים ונוח, עשה לי ממש חוויה מתקנת, ואז נולד מילאן ועשה לי חוויה הפוכה, כפרה עליו. הוא היה היפר־היפר, עד גיל שלוש לא ישן בלילות, אבל היום הוא ילד מקסים, יש לו לב בגודל אוקיינוס".
אסי: "אין, אני מת על ילדים, הילדים הם מפעל החיים שלי. הדבר הכי חשוב זה משפחה. אפשר לספור על כף יד אחת חברי אמת, וגם זה יותר מדי. נכוויתי בחיים שלי לא פעם מאנשים ואני כל הזמן מתאכזב, ככה שהחיים לימדו אותי שהכי חשוב זה משפחה".
עדי: "מבחינתי הייתי עוצרת בשלושה ילדים, אבל אסי ממש דחף לזה". אסי: "יש לי חדשות בשבילך: אני דחפתי גם לילדה הראשונה ולילד השני והשלישי"

איך היה לך בלידה?
"האמת היא שהפעם עמדתי מאחור, לא רציתי לראות, יש לי עוד טראומה מהלידה הקודמת. התאהבתי בילדה ממבט ראשון, את יודעת איך אני נהנה ממנה? אני גם מטפל בה, מאכיל אותה".
היא לא יונקת?
עדי: "אני לא מתחברת להנקה. את הגדולים הינקתי כי גרמו לי להרגיש רע, כאילו שאני אמא לא טובה, אבל היום אני מבינה שזה לא נכון לי ולא כיף לי. הרגשתי כמו פרה חולבת, וגם ככה אני מרגישה זיפת אחרי לידה. די, שחררתי את המה יגידו ואת כל רעשי הרקע, אני מקשיבה רק לעצמי ועושה רק מה שטוב לעדי".
4 צפייה בגלריה
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
"שחררתי את המה יגידו"
( צילום: איתן טל, סגנון: חלי שירה קרוצ'י)

איזה חתיך? אני חתיך?

תקופת הקורונה הייתה תקופה של שינויים אצל עדי: לפני שנה וחצי היא עברה ניתוח גוף מורכב, שבו הסירה שומן מהסנטר, הבטן, הזרועות, הירכיים והחזה, והכל בניתוח אחד. בנוסף היא התפטרה מחברת הביטוח שבה עבדה 15 שנה, ויצאה לדרך חדשה כמשפיענית רשת. בעבר סיפרה בהרחבה על הפרעת האכילה הרגשית שעמה התמודדה, אבל זה, כך נראה, כבר מאחוריה.
"זו הייתה השנה שלי בכל המובנים", היא מספרת. "בקורונה הבנתי שחייתי בתוך סיר לחץ ושביטלתי את עצמי. תקופה ארוכה הייתי המפרנסת העיקרית בבית, כל המתח והלחץ היו עליי והראש שלי היה מפוצץ, עד שאמרתי 'קאט'. פתאום הבנתי שאני לא מוכנה לחיות ככה יותר. אם בעבר סדרי העדיפויות שלי היו קודם כל אסי והילדים ורק אחר כך אני, עכשיו זה קודם אני. שמתי את עצמי בקדמת הבמה, ולמה? כי כשאני מאושרת כל הבית מאושר".
עדי: "אם בעבר סדרי העדיפויות שלי היו קודם כל אסי והילדים ורק אחר כך אני, עכשיו זה קודם אני. שמתי את עצמי בקדמת הבמה, ולמה? כי כשאני מאושרת כל הבית מאושר"
לגבי הניתוח, לא יכולת להשיג את אותה תוצאה עם דיאטה וספורט?
"כל החיים הגוף שלי היה כמו אקורדיון, ובאיזשהו שלב, כמה שהתאמצתי ושמרתי, לא הגעתי לתוצאות. זה כל כך תסכל אותי. הלכתי לרופא והוא הסביר לי שבגלל הלידות השרירים התרחקו, וללא פעולה כירורגית לא אוכל לחזור להיות מה שהייתי. היה לי קשה לקבל את הגזירה הזאת. הנראות שלי הייתה הדבר הכי חשוב לי".
למה לא חיכית עם הניתוח עד אחרי ההיריון?
"במצב הנפשי שבו הייתי הרגשתי שאני לא יכולה לחשוב על עוד ילד. רציתי קודם כל להחזיר לעצמי את החן ואת שמחת החיים, רציתי לאהוב את עצמי ולא אהבתי את עצמי, לא מבחוץ ולא מבפנים, כי חייתי בשקר. הלכתי לטיפול, ריפאתי את הנפש שלי, והפלא ופלא – נעלמו לי הפרעות האכילה.
"בגלל שאני במקום כל כך בריא, בהיריון עליתי רק 13 קילו, ועכשיו, חודש אחרי הלידה חזרתי למשקל שלי. שתביני, בהיריון של מילאן עליתי 32 קילו. פעם לא היה מצב להצטלם שלושה שבועות אחרי לידה, ועוד לשער, ועוד ליד אסי, שהוא הכי חתיך שיש".
אסי: "איזה חתיך? אני חתיך?".
עדי: "שקט, אל תדבר ככה על בעלי" (צוחקת).
4 צפייה בגלריה
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
אסי ועדי בוזגלו עם בתם ריין
"הקהל שלי רצה שיהיה לי בית"
( צילום: איתן טל, סגנון: חלי שירה קרוצ'י)

פאני? לא חברה

לפני שבועיים עלתה לשידור העונה השישית של "הבוזגלוס" (ימי ב'־ד' ב־20:30, בערוץ yes TV Comedy וב־stingtv), ובפעם הראשונה אסי ועדי תופסים את מרב הפוקוס, מקום שהיה שמור עד כה לאחיו הקטן מאור ולאשתו מירן. הסיבה: בעוד שמאור, כדורגלן צמרת וכוכב־העל של המשפחה, לא הצליח למצוא את עצמו באף קבוצה מאז עזב את הפועל תל־אביב בטונים צורמים, אסי עשה חיל בריאליטי "הישרדות", זכה במיליון והפך לכוכב.
היפוך התפקידים בין אסי למאור הביא למתח בין נשותיהם, ששיאו בסכסוך המתוקשר סביב הגבות של עדי.
את רוצה להתנצל על משהו?
"אני מסכימה שיש דברים שאולי לא הייתי צריכה להגיד. למשל, כשדיברתי על פאני בצורה מזלזלת בתוכנית, אבל אל תשכחי שזו טלוויזיה, העצימו את זה יותר ממה שזה. אני בקשר טוב עם בנות המשפחה וגם עם מירן תמיד היה לי קשר מכבד. רק עם פאני אף פעם לא היה לי קשר. יש הרבה דברים שאני משאירה לעצמי, כל מיני אמירות שלה שפגעו בי לאורך השנים, אבל אני מצטערת שהחזרתי לה. נפלתי פה, לא זיהיתי שמושכים אותי בלשון בשביל הרייטינג".
אסי: "רק עכשיו קניתי דירה רביעית, חמסה, חמסה, שום בצל. כולם אומרים לי שאולי עדיף לא לחשוף מחשש לעין הרע, אבל גם ככה כולם בציציות שלנו והחיים שלנו פתוחים"
אסי, איך עברה שנת הזכייה ב"הישרדות"?
"וואו, זו הייתה שנה מטורפת. לא יכולתי ללכת ברחוב, אנשים התנפלו עליי בחיבוקים, זה חצה גבולות לפעמים. לא ידעתי שזה יהיה עד כדי כך".
אסי, בכתבה קודמת ב"לאשה" אמרת: "אנחנו חיים משתי משכורות ולא מצליחים להגיע לדירה". כספי הזכייה עזרו?
"ברוך השם עבדתי טוב, השקעתי טוב, רק עכשיו קניתי דירה רביעית, חמסה, חמסה, שום בצל. מינפתי ואני לא מתבייש להגיד את זה. כולם אומרים לי שאולי עדיף לא לחשוף מחשש לעין הרע, אבל גם ככה כולם בציציות שלנו והחיים שלנו פתוחים, אז אין מה להסתיר. מאז הכתבה הקודמת אצלכם אנשים מודאגים, אז תרשי לי להרגיע אותם: השקעתי נכון, עבדתי קשה ועכשיו יש לי ארבע דירות, לא אחת. זה הרבה בזכות הקהל שלי, שרצה שיהיה לי בית".
ממה אתם מתפרנסים בעצם?
עדי: "אני מהאינסטגרם בעיקר. פונים אלינו לשיתופי פעולה, אבל לא נפרסם מוצר שלא התנסינו בו ולא אהבנו. סירבתי לכמה קמפיינים מאוד כבדים בכסף כי לא הייתי שלמה עם המוצר. לעולם לא אשקר בשביל עמלה, כי כל מה שיש לי זאת האמת שלי. פתחתי אינסטגרם רק אחרי שהבנתי כמה כוח אני נותנת לנשים אחרות והבנתי שיש לי פה שליחות. זה נותן לי דלק להמשיך ולחשוף את עצמי, העוקבים שלי הם כמו משפחה".
  • הראיון המלא עם עדי ואסי בוזגלו מתפרסם בגיליון "לאשה", השבוע בדוכנים
לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של Ynet לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
The Butterfly Button