לא מוותרת על החלום: הטריאתלטית הישראלית אנטונינה רזניקוב יצאה לאחרונה בקמפיין מימון המונים על מנת לגייס את הסכום שיבטיח את השתתפותה במוקדמות אליפות העולם של תחרות האולטרה מן, ואת השתתפותה באליפות העולם שתתקיים לאחר מכן בנובמבר 2022 בהוואי. המטרה: להיות האישה הראשונה שתניף את דגל ישראל על הפודיום.
כתבות נוספות:
רזניקוב, תושבת אילת, עושה חיל בשנים האחרונות וקוצרת הישגים מרשימים בענף הטריאתלון. היא המנצחת מבין הנשים בתחרות ה-Israman בשנים 2016 ,2018, 2019, 2020, ואף קטפה את המקום השלישי באליפות העולם בדואתלון במקצה עלית ב-2018 בשווייץ. עם זאת, הישגה המרשים ביותר הוא שבירת שיא העולם הנוכחי לנשים לפני כשנתיים בתחרות האולטרה מן.
מדובר בתחרות המורכבת משלושה ימים אינטנסיביים במיוחד הכוללים 10 ק"מ שחייה, 420 ק"מ רכיבה על אופניים ו-85 ק"מ ריצה. נכון לעכשיו השיא אותו שברה עומד על 22:36 שעות - תוצאה אשר טרם נשברה על ידי אף טריאתלטית בעולם.
2 צפייה בגלריה
אנטונינה רזניקוב
אנטונינה רזניקוב
אנטונינה רזניקוב. שברה את שיא העולם לנשים
(דנה דרבינסקי)
אך הישגיה של רזניקוב ראויים להערכה לא רק בזכות השיאים אותם שברה, אלא גם בשל הנחישות וההתמדה שבהן היא משלבת את חייה האישיים יחד עם שאיפותיה המקצועיות. בנוסף להיותה ספורטאית מצטיינת, היא אם חד הורית לשני ילדים בני 13 ו-14, כאשר ילדתה בת ה-14 מאובחנת עם אוטיזם בתפקוד נמוך.
היות שבעיר מגוריה לא קיימת בנמצא מסגרת מתאימה, ילדתה של רזניקוב לומדת בבית ספר רגיל ונעזרת בסייעת צמודה, כאשר בשאר הזמן נדרשת אמה לטפל בה. הטיפול הצמוד בשני הילדים אינו מאפשר לרזניקוב לעבוד באופן מסודר, ואת זמנה היא מעבירה בין אימונים מפרכים לבין הטיפול בילדיה.
לרוע המזל, תחרות האולטרה מן אינה מוכרת כענף ספורט אולימפי, ולכן אינה זוכה לתמיכה בהוצאות השונות על ידי משרד התרבות והספורט. מסיבה זו נפתח עמוד ההדסטארט שנועד לאפשר לרזניקוב ומאמנה לעמוד בהוצאות הנלוות, הכוללות כרטיס טיסה, כרטיס השתתפות בתחרות, אירוח, לינה, הובלת האופניים, בייביסיטר עבור שני ילדיה, השכרת רכב ומלווה נוסף.
2 צפייה בגלריה
אנטונינה רזניקוב
אנטונינה רזניקוב
אנטונינה רזניקוב
(דנה דרבינסקי)



הסכום הנדרש עומד על סך של 93,000 ש"ח. לפי שעה, יותר מחצי מהסכום המיועד כבר גויס. רזניקוב אינה מבקשת תרומות, אלא תמיכה ברכישת מוצרים שהיא מציעה בעמוד והצעת חסות.