Moneytor: כלי לייעוץ פיננסי אישי

אפליקציה לניהול התקציב המשפחתי והאישי, שתסייע לכם להשקיע נכון ולחסוך לטובת יעדים כמו רכישת דירה. בשלב הראשון תתבקשו להזין את הנתונים הפיננסיים האישיים שלכם. המערכת תבצע ניתוח של הנתונים ותציג אותם על מסך אחד. כאן תוכלו לעקוב אחרי חשבונות בנק וכרטיסי אשראי, השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל, קופות גמל וקרנות השתלמות, תוכניות פנסיה, השקעות בשוק ההון ואפילו השקעות בהלוואות חברתיות, מטבעות קריפטו וכדומה.
בהמשך תוכלו להחליט במה להשקיע באמצעות תובנות פיננסיות ולקבל החלטות תוך הסתמכות על נתונים אובייקטיביים. לא מדובר על המלצות להשקעה אלא על הצגה של תובנות המבוססות על התאמת מצבכם האישי למידע החשוף לכל על אפיקי השקעות. המידע מאובטח ומוצפן ולא מועבר לגוף שלישי בלי אישורכם, תוך עמידה בתקנים מחמירים של אבטחה, בדומה לבנקים.
3 צפייה בגלריה
סקירת אפליקציות
סקירת אפליקציות
האפליקציה שעוזרת לנהל את הכסף שלכם
(צילום: shutterstock)

Pixtica: צילום ועריכת וידאו וסטילס

חבילת צילום, שמלבד אפליקציית צילום לווידאו וסטילס, כוללת גם אפשרויות עריכה מקצועיות מגוונות וגלריה לניהול והצגת הצילומים. ההפעלה של כל אלה מהירה ואינטואיטיבית. בין האופציות: פילטרים מקצועיים, סטטיים ומונפשים, עדשות מיוחדות ועוד.
בנוסף כולל היישום ארגז כלים עשיר: צילום במצב פורטרט שאת הרקע שלו תוכלו להסיר ולהחליף בקלות, צילום פנורמי, אפשרות לצילום אנימציות קצרות בלופ בפורמט GIF, צילומי וידאו מואצים או בהילוך איטי. בנוסף תמצאו פה אפשרות לסריקת מסמכים ושמירתם ישירות בפורמט JPEG או PDF. מצב Photobooth מאפשר להפיק קולאז'ים מרהיבים מהצילומים שצילמתם זה עתה, עם אפשרות השהיה אוטומטית בין צילום למשנהו. הקולאז'ים מוכנים מיד לשיתוף. האפליקציה חינמית. רכישת כלים נוספים - תמורת שקלים בודדים.

BetterMe: Mental Health‏ - איזון המצב הנפשי על ידי תרגולי מדיטציה

האפליקציה שתעזור לכם להגיע למצב של שקט נפשי, רוגע ואיזון תוך שימוש במערכים של מדיטציה מודרכת בטכניקות שונות. כאן תלמדו לנהל את הבריאות הנפשית תוך ביצוע תרגילי נשימה שעשויים לעזור גם בצמצום חרדות, שיפור השינה, שיפור האהבה העצמית ועוד. במהלך השימוש תוכלו להציב בפניכם מטרות שאמורות להיות מושגות תוך יישום התוכניות היומיות שהאפליקציה מציעה.
את כל הטוב הזה יכולים תוכלו להשיג גם אם אתה אנשים עסוקים - נדרשת מכם השקעה של שלוש דקות בלבד ביום תוך יישום תרגילים קצרים אך אפקטיביים. ההדרכות ביישומון קוליות ומלוות בצלילים מהטבע.

I-FAL: לימוד אנגלית תוך כדי שיחה

רוצים לשפר את השליטה שלכם בשפה האנגלית? בני 6 עד מבוגרים בכל גיל יכולים לקחת קורסים באנגלית עם מורה פרטי באמצעות האפליקציה הזאת במחיר של 20 שקלים לשיעור של 25 דקות באמצעות הסמארטפון, הטאבלט או המחשב הביתי. השיעורים כוללים שיחות באנגלית עם המורה האישי הנמצא מעבר לים שיתקן וישפר לכם את השפה.
הפעלת האפליקציה פשוטה ומאפשרת לעשות שיעור ניסיון בחינם להתרשמות. לאחר שתחליטו על המסלול הרצוי, תוכלו לבחור גם את המורה ולקבל לינק לשיעורים שהתבצעו באמצעות הזום. אפשר לבחור מבין ארבעה מסלולי לימוד שונים מבחינת כמות השיעורים.

Priorities: ניהול משימות יומי

הוכחה לכך שדברים הפועלים בפשטות עשויים להיות הכי אפקטיביים: אפליציית משימות שתסייע לכם לבצע את המשימות המיידיות שעומדות בפניכם. כאן אין צורך לתייג, לקטלג, לצבוע בצבע ולשמור בתיקיות - כל שעליכם לעשות הוא להזין ביום יום 3-5 משימות שיסודרו ברשימה פשוטה עם משבצת לסימון לאחר ביצוע כל משימה. כאשר תיכנסו ביום שלמחרת תוכלו לבחור אילו מהמשימות שעדיין לא בוצעו נמצאות היום בעדיפות.