CES 2022, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, התקיימה בשבוע שעבר בלאס וגאס בצל האומיקרון. ענקיות הטכנולוגיה אמנם החליטו להבריז ומספר המבקרים צנח בהשוואה ל-2020, אבל בכל זאת היו שם כמה הכרזות מעניינות. אז אילו מוצרים עשו לנו את התערוכה ומה היה חסר לנו?
המשפט שהסעיר את עמק הסיליקון בשנים האחרונות הסתיים בהרשעתה של אליזבת הולמס, מייסדת חברת תראנוס, בהונאת משקיעים. מה בדיוק השתבש בסטארט-אפ שהיה שווה בשיאו 9 מיליארד דולר והאם מישהו ילמד מזה לקח? הטלפונים של בלקברי היו להיט ענק לפני עשור וחצי. אנשי עסקים ופוליטיקאים לא הסתדרו בלעדיהם, ברק אובמה ואופרה ווינפרי התאהבו בהם ונתח השוק של החברה טיפס ל-50% בארה"ב. ב-4 בינואר, הטלפונים הישנים של החברה נפחו סוף סוף את נשמתם, אבל מסתבר שזה עדיין לא הסוף של המותג.

הפרקים הקודמים של ריפרש:

ריפרש הוא פודקאסט הטכנולוגיה של ynet. בכל שבוע יובל מן ואושרית גן-אל מדברים על מה שחדש, חשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה: מה קורה ברשתות החברתיות, לאילו גאדג'טים כדאי לשים לב ואילו תופעות חדשות הולכות לשנות את החיים שלנו. האזינו לנו כאן ב-ynet, ועקבו אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים להאזין לפודקאסטים.
1 צפייה בגלריה
ריפרש
ריפרש
ההכרזות המעניינות של CES 2022
(צילום: מרצדס, AFP)
ציטוט פודקאסט